دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می توانند انتخاب رشته بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی خود را انجام دهند. در ادامه در ادامه این به ببرسی کامل تمامی شرایط، مدارک، زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 ارائه کرده ایم.

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور نیمسال دوم ۱۴۰۲ در 3 بهمن ماه آغاز شد و تا 8 بهمن ادامه خواهد داشت. برای دانلود دفترچه راهنما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور بهمن ۱۴۰۲

 

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲

 داوطلبانی که قصد پذیرش در این دانشگاه را دارند می‌بایست در بازه زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ برای نام نویسی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام‌نور صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته برای تمامی دانش آموزان شاخه های نظری و زبان و هنر امکان پذیر است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همراه با دیگر دانشگاه های سراسری (روزانه، شبانه، پردیس و غیر انتفاعی و مجازی) انجام میگیرد. داوطلبان می توانند حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل انتخابی خود را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند. در مقاله زیر به بررسی جامع مطالب خواهیم پرداخت. توصیه می کنیم جهت دریافت اطلاعات کامل مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور هر ساله توسط سازمان سنجش و از طریق سایت اینترنتی این سازمان اطلاع رسانی می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که ثبت‌نام برای نیمسال اول و دوم دانشگاه پیام‌نور در یک زمان صورت نمی‌گیرد و برای هریک از آنها به صورت مجزا اطلاعیه صادر می‌شود.

نیمسال ورودی زمان ثبت نام
نیسمال اول – مهر ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور (تا ۹ شهریور تمدید شد)
نیسمال دوم – بهمن 3 تا 8 بهمن ماه 1402

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت همزمان با ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری می باشد که تمامی علاقه مندان به تحصیل در رشته مدنظرشان در دانشگاه پیام‌نور می توانند انتخاب رشته خود را به صورت همزمان با دانشگاه های سراسری انجام دهند.

با توجه به اعلام نشدن تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه پیام نور توسط سازمان سنجش تا یک روز پیش از آغاز ثبت‌نام توصیه میکنیم در کانال تلگرام مرکز مشاوره دانتل کو عضو شوید تا از آخرین اخبار ثبت نام بدون کنکور به صورت لحظه ای آگاه شوید. 

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان ثبت نام نیمسال اول مهر

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور 1402 در سال های گذشته در مرداد ماه انجام می شد. تمامی داوطلبان در این بازه زمانی به سایت سنجش مراجعه نموده و پس از مطالعه دفترچه، کد رشته محل های خود را درج کنند. پیش بینی می شود در سال جاری نیز از اواسط مرداد ماه نام نویسی آغاز شود.

زمان بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 ورودی نیمسال اول مهر ماه از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور می باشد. مهلت نام نویسی تا ۹ شهریور تمدید شد.

 

زمان ثبت نام نیمسال دوم بهمن

دانشگاه پیام‌نور در نیمسال دوم نیز یک دفترچه راهنما منتشر می کند و داوطلبان از طریق دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور می توانند کدرشته محل های ارائه شده را استخراج می کنند و فرآیند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ انجام می دهند. زمان نام نویسی معمولا در آذر ماه می باشد و در یک بازه زمانی ده روزه می باشد.

زمان نام نویسی بدون کنکور پیام‌نور نیمسال دوم بهمن در 3 تا 8 بهمن ماه 1402 می باشد.

آن دسته از داوطبانی که در مهلت ثبت‌نام نیمسال اول شرکت نکرده اند و از نام نویسی جامانده اند، می توانند در این مهلت جدید نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

در دفترچه راهنما ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور تمامی کدرشته محل های ارائه شده در در واحد ها و دانشگاه های مختلف قرار داده شده است. داوطلبان جهت انتخاب رشته باید کدرشته محل های انتخابی خود (حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل) را از دفترچه استخارج کرده و به ترتیب اولویت در فرم ثبت نام وارد نمایند

برای دانلود دفترچه به مقاله دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور مراجعه کنید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402

بر اساس اعلام دانشگاه پیام‌نور داوطلبانی که متقاضی ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ هستند کنند، می‌بایست واجد شرایط زیر باشند. در صورتیکه در هیچ یک از شروط زیر مشکلی برای شما وجود ندارد می‌توانید ثبت‌نام خود را در این طرح انجام دهید. در ادامه به بررسی شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور پرداخته ایم.

شرایط عمومی

❌نداشتن فساد و مشکلات اخلاقی

❌پذیرش تمامی مقررات دانشگاه

❌عدم اعتیاد به مواد مخدر و سلامت جسمی برای تحصیل

❌نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی و عدم عضویت یا همکاری با گروه های معاند نظام

❌پایبندی به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید در قانون اساسی کشور

❌پرداخت شهریه براساس نرخ مصوب از سوی هیئت امنای دانشگاه

 

شرایط اختصاصی

✅ ارائه یکی از مدارک تحصیلی دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید، مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم و یا مدرک کاردانی(فوق دیپلم)

✅ دارندگان مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام سالی-واحدی یا ترمی-واحدی تنها در صورت داشتن مدرک کاردانی (پیوسته یا ناپیوسته) یا مدرک پیش دانشگاهی اجازه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ را خواهند داشت

✅ پذیرش در این دانشگاه براساس سوابق تحصیلی و با توجه به نمره معدل کتبی دیپلم صورت می‌گیرد. برای داوطلبین نظام قدیم که معدل دیپلم آنها بر اساس امتحانات نهایی مشخص نشده است ملاک ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ نمره کل دیپلم است.

✅ داوطلبانی که قصد ثبت‌نام در نیمسال اول مهر ماه را دارند می‌بایست حداکثر تا 31 شهریور 1402 از مقطع تحصیلی قبلی خود فارغ التحصیل شوند. داوطلبان متقاضی نیمسال دوم بهمن ماه نیز باید تا 30 دی ماه 1402 از مقطع قبلی خود فارغ التحصیل شوند.

✅ نسبت متغیر درصد اعمال سوابق تحصیلی با تجانس رشته انتخابی و رشته فارغ التحصیلی

✅ چنانچه رشته نظری داوطلب با رشته ای که قصد تحصیل و ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۲ را دارد متفاوت باشد، سوابق تحصیلی و معدل وی با ضریب مشخصی اعمال خواهد شد.

 

مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۲

برای نام نویسی بدون کنکور دانشگاه های پیام‌نور داوطلبان بایستی برخی از مدارک خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری کنند که در این قسمت از مقاله مدارک ثبت نام دانشگاه پیام نور پرداخته ایم.

🔴اصل و کپی شناسنامه

🔴 اصل و کپی کارت ملی

🔴 عکس 3×4 یا 4×6 داوطلب  که بایستی  در سال جاری با پس زمینه سفید و بدون هیچ حاشیه زائد با فرمن jpg

🔴وضعیت خدمت وظیفه آقایان (شامل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و …)

🔴آدرس محل سکونت و کد پستی

🔴عنوان و معدل مدرک تحصیلی و تاریخ فارغ التحصلبی

توجه داشته باشید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و مغایرت داشتن آن در هر مرحله ای از نام نویسی، ثبت نام داوطلب لغو و امکان ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

 

راهنما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402

اگر بخواهیم طبق روال سال های گذشته بگوییم، به احتمال زیاد ثبت نام دانشگاه پیام نور هم برای ورودی مهرماه و هم برای ورودی بهمن ماه اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. چنانچه قصد ثبت نام در رشته های بدون آزمون را دارید کافی است طبق مراحل نحوه ثبت نام دانشگاه پیام نور را مطالعه کنید:

🟢مراجعه به سایت سازمان سنجش

🟢دانلود و مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام

🟢پرداخت هزینه ثبت‌نام و خرید کارت اعتباری

🟢تکمیل فرم ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور

🟢درج کدرشته محل های ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور به ترتیب اولویت

🟢دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

 

راهنما تصویری

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید

2️⃣ از منوی پایین سایت، گزینه ” سراسری ” را انتخاب نمایید.

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

3️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ” ثبت نام “ کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

4️⃣ در صحفه مقابل بر روی گزینه ” ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری نیمسال اول مهر -سال 1402 ” کلیک کنید.

بدون کنکور دانشگاه پیام نور

5️⃣ برای دسترسی به فرم انتخاب رشته، داوطلبان باید ابتدا با کلیک بر روی گزینه “ خرید کارت ” کارت اعتباری را با پرداخت هزینه ثبت نام تهیه کنند. 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

6️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 اطلاعات فردی و شماره های تماس را نوشته و پس از انتخاب بانک مورد نظر بر روی ” تایید و ادامه ” کلیک خواهیم کرد.

پرداخت هزینه ثبت نام

7️⃣ ابتدا اطلاعات لازم نظیر نام و شماره همراه را نوشته و هزینه از کارت بانکی پرداخت می کنید.

ثبت نام دانشگاه پیام نور

8️⃣ اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پرداخت کامل کنید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

9️⃣ پس از پرداخت کامل یک شماره سریال در اختیار قرار می گیرید که در مراحل دیگر از آن استفاده خواهد کرد. این شماره سریال را یادداشت کنید و نگه دارید.

تکمیل مراحل ثبت نام

🔟 پس از خرید کارت اعتباری مجدد به صفحه ورود به سایت سنجش وارد شوید. کدملی و رمز عبور خود را وارد کنید. چنانچه تا کنون عضو سایت نشده از طریق لینک پایین ” ثبت نام کنید ” کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

1️⃣1️⃣ در صحفه جدید ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور جهت عضویت در سایت سنجش نام و نام خانوادگی، کدملی و ملیت و تاریخ تولد و شماره همراه خود را وارد کنید. یک رمز عبور انتخاب کنید. (توجه کنید رمز عبور باید شامل اعداد، حروف بزرگ، حروف کوچک و کاراکتر ویژه باشد و فارسی نباشد.)

سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

1️⃣2️⃣ بر روی گزینه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

1️⃣3️⃣ در گام اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باید اطلاعات شخصی خود نظیر نام و نام خانوادگی کد ملیو شماره شناسنامه و … را وارد.

1️⃣4️⃣ در گام دوم ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 عکس پرسنلی خود را با توجه به شرایط لازم بارگزاری کنید.

1️⃣5️⃣ در گام سوم با اطلاعات سوابق تحصیلی خود از جمله کد سوابق تحصیلی 19 رقمی خود را وارد کنید. جهت راهنما دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت مای مدیو کلیک کنید.

1️⃣6️⃣ در گام چهارم اطلاعات سهمیه خود در صورت داشتن وارد کنید. توجه داشته باشید سهمیه باید از طرف ارگان مربوطه مورد تایید قرار گیرد. لذا داوطلبان باید نسبت به تکمیل مدارک خود در ذصورت نیاز در ارگان های مربوطه اقدام نمایند.

1️⃣7️⃣ در گام پنجم ثبت نام پیام نور کدرشته محل های انتخابی خود را که از دفترچه راهنما استخراج کرده در فرم انتخاب رشته به تریب اولویت وارد کنید. 

1️⃣8️⃣ پس از انجام فرآیند نام نویسی سیستم یک شماره پرونده و کد رهگیری را در اختیار شما قرار خواهد داد که باید آن ها را یادداشت کنید. که در مراحل بعدی به این کدها نیاز خواهید داشت.

 با توجه به تغییرات ظاهری سایت سازمان سنجش تصاویر مراحل ثبت نام به محض آغاز ثبت نام دانشگاه پیام نور بروزرسانی و قرار داده خواهد شد.

داوطلبان توجه داشته باشید در صورت درج اطلاعات اشتباه ثبت نام شما لغو و اجازه تحصیل در دانشگاه حتی در صورت قبولی را نخواهید داشت. سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات وارد شده را ایجاد کرده است. متقاضیان در بازه زمانی ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور با مراجعه به سایت سنجش می توانند فرم نام نویسی خود را ویرایش نمایند. 

البته غیر از اطلاعات وارد شده داوطلبان می توانند کدرشته محل های جدید را اضافه یا حذف کنند و یا ترتیب اولیت بندی را تغییر دهند. جهت مشاهده راهنما می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

میزان تاثیر سوابق تحصیلی

پذیرش در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام‌نور بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان می باشد. طبق اطلاعیه های جدید، متقاضیان ثبت نام دانشگاه پیام نور حتی مجاز به انتخاب رشته های غیر مرتبط با مدرک دیپلم خود نیز هستند که میزان تاثیر معدل دیپلم ان ها متفاوت است.

در جدول زیر میزان تاثیر سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) با توجه به نوع دیپلم و گروه تحصیلی را مشاهده می نمایید.

گروه تحصیلی ریاضی و فیزیک علوم تجربی علوم انسانی علوم و معارف اسلامی سایر عناوین دیپلم (کدهای 13، 15، 16، 17، 20، 21، 22)
علوم ریاضی و فنی 100 درصد 100 درصد 57/1 درصد 57/1 درصد 51/4 درصد
علوم تجربی 100 درصد 100 درصد 57/1 درصد 57/1 درصد 51/4 درصد
علوم انسانی 57/1 درصد 57/1 درصد 100 درصد 100 درصد 51/4 درصد
هنر 100 درصد 100 درصد 100 درصد 100 درصد 100 درصد
زبان 100 درصد 100 درصد 100 درصد 100 درصد 100 درصد

 

زمان اعلام نتایج سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

پس از مدت یک ماه نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۲ همراه با نتایج نهایی کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش در درسترس داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان با استفاده از شماره پرونده و کد رهگیری دریافت شده در زمان ثبت‌نام می توانند نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته شده اند در زمان هایی که دانشگاه پیام‌نور تعیین کرده است باید نام نویسی اینترنتی خود را انجام دهند و پس از آن اصل مدارک لازم ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ را به واحد پذیرفته شده تحویل دهند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج و مراحل نام نویسی پذیرفته شدگاه می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

مشاوره ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی از ثبت نام دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ برای شما عزیزان ارائه کنیم اما چنانچه پیرامونثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1402 به اطلاعات دیگری نیاز دارید ، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و ضمن دریافت پاسخ سوالاتتان، ثبت نام خود را نیز انجام دهید.

برا اطلاع از ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه ها به مقالات زیر مراجعه کنید.

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه پیام نور 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 سوالات متداول

  1. آیا ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۲ در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

    بله، دانشگاه پیام‌نور در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه از میان واجدن شرایط، اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

  2. ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور در چه تاریخی انجام می شود؟

    تاریخ دقیق ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور از سوی سازمان سنجش مشخص نگردیده است، اما به زمان تقریبی آن به طبق روال سال های گذشته در متن فوق اشاره کرده ایم.

  3. متقاضیان برای تکمیل مراحل ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور بایستی به چه سایتی مراجعه کنند؟

    تمامی متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫13 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر،کسانی که بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور قبول شدند، میتوانند تغییر رشته بدند بعد از رسیدن به نمره قبولی در یک ترم ؟؟

  2. سلام حیف شدمعدل ۱۷شدم و شرایط ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای را داشتم ولی رشته روانشناسی حذف شد

  3. سلام وقتتون بخیر
    سوابق تحصیلی چجوری باید باشه
    کسی ک بخواد میکروبیولوژی بره
    معدل باید چقد باشه؟
    من تجربی بودم اگه بخوام برم مترجمی زبان
    معدلم چجوری باید باشه؟

    1. سلام
      معدل کتبی دیپلم مبنای قبولی در ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور می باشد.
      در صورت مغاریت رشته دیپلم با رشته تحصیلی دانشگاهی درصد و ضریب معدل تغییر خواهد کرد.

  4. سلام، من دیپلم امور اداری با معدل کل 19 و خورده ای رو دارم، میخوام واسه حسابداری بر اساس سوابق تحصیلی توی پیام نور ثبت نام کنم، شرایط قبولی رو دارم ؟؟

  5. من این شهریور امتحان دارم دو درس و معلوم نیست که قبول میشم یا نه اگر ثبت نام کنم برای دانشگاه پیام نور میتونم دیپلمو بعدا تحویلشون بدم
    و اگر یکی از درس هام بمونه میتونم تعهد بدم که تا دی ماه دیپلمو تحویل میدم تا ۳۱ شهریور نتونم دیپلمو تحویل دانشگاه بدم حذف میشم؟

    1. سلام طبق قوانین ثبت نام بدون کنکور پیام نور شما باید تا ۳۱ شهریور فارغ التحصیل شوید در غیراینصورت اجازه ثبت نام و ادامه تحصیلی را نخواهید داشت

  6. سلام وقت بخیر من یکی از درس هام افتادم قرار شهریور پاس کنم فکر کنم زود تر 31شهریور باش
    میشه ثبت نام کنم پیام نور

    بعد یه سوال دیگه من شاید معدلم 17بشه میشه روانشناسی یا مشاوره خوند

  7. ببخشید من الان کلاس دوازدهم تجربی هستم میشه برای دانشگاه پیام نور رشته حقوق ثبت نام کرد و باید دیپلم چه معدنی باشه
    تا چه معدلی قبول میشیم؟

    1. سلام بله شما می توانید در ثبت نام دانشگاه پیام نور رشته حقوق را انتخاب نمایید. تجانس رشته وجود ندارد.
      به صورت دقیق نمی توان گفت چه معدلی نیاز می باشد اما هرچه معدل شما بالاتر باشد شان قبولی شما بیشتر می باشد.
      برای اطلاع از شانس قبولی خود می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو تماس بگیرید.

  8. با سلام خسته نباشید
    پسرعموم سال ۷۶ دیپلم گرفته و میگه اون دوره پیش دانشگاهی نبوده ک اصلا بخواد بخونه یانه الان میخواد ادامه تحصیل بده ایا راهی هست ک بتونه ؟؟؟؟ الان چون اون دوره پیش دانشگاهی نبوده پسر عموم بخواد ادامه تحصیل بده گیر نمیدن بهش؟؟؟

  9. سلام خسته نباشید
    من یکبار براساس سوابق تحصیلی در پیام نور ثبت نام کردم و فارغ التحصیل شدم و میخوام مجدد برای یک رشته دیگه دوره کارشناسی رو بگذرونم؛ میخواستم ببینم میتونم مجدداً از طریق سوابق تحصیلی پذیرش بشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره