دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در رشته های مختلفی در مقطع کاردانی و با در نظر گرفتن معدل مقطع دیپلم و در مقطع کارشناسی با در نظر گرفتن معدل مقطع کاردانی انجام می شود. متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هستند، می توانند با اطلاع از زمان ثبت نام در ورودی مهر و بهمن ماه و همینطور اطلاع از نحوه ثبت نام، اقدام به نام نویسی و انتخاب رشته کنند تا بتوانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. برای اطلاع از جزئیات کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم بهمن مقطع کارشناسی ناپیوسته 1402 از 14 تا 18 بهمن و مقطع کاردانی از 16 تا 21 بهمن 1402 می باشد.

ورود مستقیم به سایت سنجش

 

مقطع لینک دانلود دفترچه بهمن 1402
کارشناسی دانلود دفترچه کدرشته محل کارشناسی
دفترچه راهنما پذیرش كارشناسی
کاردانی دانلود دفترچه کدرشته محل كاردانی
دفترچه راهنما پذیرش كاردانی

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ سالانه دو بار یکبار برای جذب دانشجو برای نیمسال تحصیلی اول و یکبار برای جذب دانشجو برای نیمسال تحصیلی دوم انجام می شود. لازم است علاقه مندان برای انتخاب رشته های مورد علاقه خود، در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و پس از دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی مرتبط با ورودی مهر و یا بهمن ماه، اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند. 

داوطلبانی که دارای شرایط لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هستند، می توانند بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود در مقطع متوسطه، اقدام به انتخاب رشته و ادامه تحصیل در این دانشگاه نمایند.

ملاک و معیار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 در هر مقطع، سوابق تحصیلی آن ها می باشد. به طوری که پذیرش دانشجویان در مقطع کاردانی به صورت بدون آزمون و بر اساس معدل مقطع دیپلم و در دوره کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل کاردانی انجام می شود. بنابراین می توان گفت هر کدام از داوطلبان که دارای سوابق تحصیلی بهتری باشند، در الویت پذیرش خواهند بود. 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

همانطور که اشاره شد، دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و در هر دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه، از میان علاقه مندان دانشجو جذب می کند.

در هر مرحله متقاضیان می توانند بدون در نظر گرفتن مدرک دیپلم خود، اقدام به انتخاب رشته مورد علاقه شان نمایند و به عبارتی محدودیتی در انتخاب رشته های تحصیلی غیرمرتبط برای داوطلبان وجود ندارد. در ادامه به زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اشاره کرده ایم:

 

نیمسال دوم – ورودی بهمن ماه

داوطلبانی که از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در نیمسال تحصیلی اول جا مانده اند و یا به طور کلی تمایل دارند از ورودی بهمن ماه تحصیل خود را آغاز کنند، می توانند در تاریخ های اعلام شده مرتبط با این فرآیند مراحل ثبت‌نام خود را پیش ببرند.

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام 
نیمسال دوم
کاردانی 16 تا 21 بهمن 1402
کارشناسی 14 تا 18 بهمن 1402

 

نیمسال اول – ورودی مهر ماه

رشته های بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون آزمون ارائه می شوند؛ به همین دلیل داوطلبان برای تحصیل در رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند. ملاک و معیار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ معدل مقطع متوسطه و یا دوره کاردانی آن ها است. 

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
نیمسال اول
کاردانی مرداد ماه 1403
کارشناسی مرداد ماه 1403

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

دانشگاه علمی کاربردی به منظور اطلاع رسانی جزئیات نام نویسی دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای هر دو نیمسال تحصیلی همزمان با شروع ثبت‌نام این دوره ها منتشر می کند. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی منتشر شده در مهر ماه شامل اطلاعات مهمی از جمله زمان، نحوه، شرایط، مدارک، هزینه و لیست کد رشته محل های ارائه شده می باشد.

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی که در بهمن ماه منتشر می گردد، فقط شامل کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی ارائه شده است چراکه پذیرش در این نیمسال بر اساس سوابق تحصیلی به صورت حضوری در محل دانشگاه صورت می گیرد.

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی | کاردانی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی حاوی شرایط و لیست رشته های ارائه شده بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ می باشد. در لینک زیر می توانید دفرتچه راهنما دوره بهمن نیمسال دوم را دانلود نمایید.

نیمسال تحصیلی لینک دانلود دفترچه کاردانی
نیمسال اول مهر دانلود دفترچه کاردانی مهر 1402
نیمسال دوم بهمن دانلود دفترچه کدرشته محل كاردانی
دفترچه راهنما پذیرش كاردانی

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی | کارشناسی

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ بر روی لینک های داخل جدول کلیک کنید.

نیمسال تحصیلی لینک دانلود دفترچه کارشناسی ۱۴۰۲
نیمسال اول مهر دانلود دفترچه کارشناسی مهر 1402
نیمسال دوم بهمن دانلود دفترچه کد رشته محل های کارشناسی بهمن
دفترچه راهنمای پذیرش كارشناسی

 

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

سازمان سنجش هر ساله لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ را در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه 1402 از طریق سایت ” sanjesh.org ” اعلام می‌کند. علاقه مندان به تحصیل در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی باید ابتدا لیست رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه را بررسی کنند و سپس اقدام به ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته نمایند. 

 

رشته‌های مقطع کاردانی

در جدول زیر برخی از مهم ترین رشته‌های در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را می‌توانید مشاهده کنید. برای اطلاع از لیست رشته­ های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 می­‌توانید به مقاله لیست رشته‌­های دانشگاه علمی کاربردی مراجعه فرمایید. 

کاردانی حرفه ای امور تعاون کاردانی حرفه ای طراحی لباس کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی صنایع غذایی – فراوری خشکبار کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی مکانیک خودرو کاردانی حرفه ای امور تعاون کاردانی فنی امور زراعی – تولید چغندر قند
کاردانی فنی امور زراعی – تولید گندم و جو کاردانی فنی آب و خاک – انتقال و توزیع آب کشاورزی کاردانی فنی باغبانی – تولید قارچ های خوراکی
کاردانی فنی باغبانی – تولید و فراوری زعفران کاردانی فنی گیاه پزشکی کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی

برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مورد نظر خود لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ را در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دریافت و مطالعه نمایید.

 

رشته‌های مقطع کارشناسی

در جدول زیر برخی از مهم ترین رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را می توانید مشاهده کنید. برای اطلاع از لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه مورد نظر خود لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 مقطع کارشناسی را در دو نیمسال مهر و بهمن ماه دریافت و مطالعه نمایید.

کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
مهندسی فناوری مکانیک خودرو مهندسی فناوری باغبانی – گل و گیاهان زینتی کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک کارشناسی حرفه ای مدیریت آموزش های شهروندی کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی

 

راهنما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

✅مراجعه به سایت انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی ” sanjesh.org “

✅دانلود دفترچه علمی کاربردی در مقطع مورد نظر خود و مطالعه کامل آن

✅انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه و یادداشت آن

✅پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی و دریافت شماره سریال ۱۲ رقمی (کارشناسی 95.700 تومان و کاردانی 85.700 تومان)

✅تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی‌کاربردی 

✅دریافت کدپیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 

 

راهنما تصویری

در ادامه راهنما تصویری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ مراحل را شرح داده ایم. برای ورد به سایت نام نویسی کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک ورود به سایت ثبت‌نام دوره کاردانی علمی‌کاربردی بهمن ۱۴۰۲ در سایت سنجش لینک ورود به سایت ثبت‌نام دوره کارشناسی علمی‌کاربردی بهمن 1402 در سایت سنجش

1️⃣ به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه  کنید بر روی گزینه جامع علمی کاربردی کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

2️⃣ بر رو گزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

3️⃣ بر روی عبارت ” ثبت‌ نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی مهر ماه سال 1402 ” کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

4️⃣ چنانچه کارت اعتباری را خریداری کرده اید برو روی عبارت تایید و ادامه – گام بعدی کلیک کنید. در غیر اینصورت ابتدا باید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه عمی کاربردی ۱۴۰۲ را خریداری کنید. لذا بر روی گزینه” خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

5️⃣ در این مرحله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

6️⃣ در این مرحله ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ موارد زیر را به صورت کامل و صحیح پر کنید.

 

7️⃣ بر روی گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” را فعال کنید سپس بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

8️⃣ از طریق کارت اعتباری بانکی خود هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 را پرداخت کنید.

9️⃣ به صحفه اول بازگشته و شماره سریال کارت اعتباری خود را وارد کنید و وارد سایت شوید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

1️⃣0️⃣ اطلاعات شناسنامه ای خود را به صورت کامل وارد کیند.

1️⃣1️⃣ در این مرحله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات سوابق تحصیلی مورد نیاز را پر کنید.

1️⃣2️⃣ عکس داوطلبی را با شرایط ذکر شده وارد کیند.

1️⃣3️⃣ کدرشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولیت بندی وارد کنید.

متقاضیان ورودی مهر ماه در مقطع کاردانی 30 انتخاب و مقطع کارشناسی 20 انتخاب می توانند داشته باشند.

1️⃣4️⃣  حال سیستم یک رسید انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد که به منزله اتمام فرآیند انتخاب رشته می باشد. این رسید را ذخیره کنید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402

تمامی داوطلبانی که در رشته‌های مختلف شامل نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش دارای مدرک دیپلم هستند. می تواند در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی نام نویسی کنند. همینطور لازم است اشاره کنیم که متقاضیان رشته های نظری نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارند. 

علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی باید دارای شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی عمومی و اختصاصی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم، باشند.

 

شرایط لازم عمومی

  • اعتقاد به دین اسلام و یا دیگر ادیان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 
  • عمل کردن به احکام عملی اسلام 
  • نداشتن دشمنی و کینه نسبت به جمهوری اسلامی ایران و احراز تغییر نظر در صورت داشتن سابقه دشمنی
  • عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و نداشتن فساد اخلاقی
  • نداشتن هیچ گونه اعتیادی به مواد مخدر متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • نداشتن سابقه و خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل و یا در زمان اشتغال

 

دوره کارشناسی ناپیوسته 

  • متقاضیان باید برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی ناپیوسته، دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته و یا معادل آن باشند. 
  • افرادی که تا تاریخ 31 شهریور ماه 1402 فارغ التحصیل می شوند، می توانند در ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی شرکت کنند. 
  • داوطلبان سهمیه آزاد، مجاز اند بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی، بر اساس علاقه مندی خود در هر کدام از رشته های تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 کنند.
  • داوطلبانی که بدون توجه به مدرک تحصیلی کاردانی خود نام نویسی و انتخاب رشته می‌کنند، لازم است تمامی دروس پیشنیاز یا جبرانی رشته قبولی خود بگذارنند.
  • لازم است دانشجویان مقطع کاردانی که اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ می نمایند، در صورت پذیرفته شدن، مدرک فارغ التحصیلی خود را به مراکز آموزشی مربوطه ارائه دهند. 
  • داوطلبان آقا باید حتما دارای کارت معافیت و یا پایان خدمت باشند.
  • متقاضیان لازم است دارای شرایط اختصاصی که ممکن است از سوی مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد نظر آن ها اعلام شود نیز باشند.

 

مقطع کاردانی

  • متقاضیانی که مایل به انتخاب مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هستند باید دارای دیپلم سه ساله نظام جدید (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) یا دیپلم سه ساله نظام ترمی / سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) باشند.
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم مرتبط با رشته انتخابی نیز از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی است. 
  • متقاضیان لازم است دارای شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی باشند که ممکن است از سوی مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد نظر آن ها اعلام شود نیز باشند.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402

داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هستند، لازم است پیش از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، ابتدا مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی را آماده کنند تا در هنگام درج اطلاعات لازم در فرم نام نویسی و انتخاب رشته علمی کاربردی دچار مشکل نشوند. 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ هر ساله از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و از طریق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاع رسانی می گردد. در ادامه به اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای تکمیل مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ اشاره کرده ایم:

1. اطلاعات فردی مورد نیاز 

  • کد ملی داوطلب
  • ملیت داوطلب
  • مذهب داوطلب
  • کد اتباع غیر ایرانی داوطلب
  • وضعیت جسمانی داوطلب
  • تلفن ثابت و همراه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • شماره تلفن همراه داوطلب
  • عکس 3 * 4 داوطلب
  • وضعیت نظام وظیفه برای داوطبان آقا

2. اطلاعات شناسنامه ای داوطلب

  • نام و نام خانوادگی داوطلب
  • شماره شناسنامه داوطلب
  • سال تولد داوطلب
  • سری و سریال شناسنامه داوطلب

3. اطلاعات سوابق تحصیلی مورد نیاز 

  • عنوان مدرک دیپلم / فوق دیپلم داوطلب
  • معدل کتبی مدرک دیپلم / فوق دیپلم داوطلب
  • تاریخ فارغ التحصیلی داوطلب

مدارک لازم پذیرش حضوری پذیرفته شدگان

علاوه بر مدارک فوق، متقاضیان باید در صورت پذیرفته شدن در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ارائه برخی دیگر از مدارک خود نیز نمایند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • دیپلم كامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه برای متقاضیان مقطع کاردانی
  • دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ مقطع کاردانی
  • مدرک کاردانی برای متقاضیان مقطع کارشناسی
  • 6 قطعه عکس 3 * 4
  • اصل و کپی شناسنامه 
  • اصل و کپی کارت ملی
  • فرم تأییدیه معدل برای دسته ای از فارغ‌ التحصیلان که نتوانسته اند گواهی پایان تحصیلات دریافت کنند.
  • گواهی اشتغال به كار
  • مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان آقا

 

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

چنانچه پس از درج اطلاعات و بارگذاری مدارک خود در سایت سنجش، به منظور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دو مقطع تحصیلی مهر و بهمن ماه، قصد پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خود را داشتید، می توانید از طریق سایت جامع پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به نشانی اینترنتی ” uast.ac.ir ” اقدامات لازم را انجام دهید.

 

سهمیه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ نیز دارای سهمیه پذیرش می باشد. داوطلبان دارای سهمیه ایثارگری می توانند با دریافت کد ۱۲ رقمی خود از سهمیه خود استفاده نمایند. سهمیه های ایثارگری به دو دسته ۵ و ۲۵ درصد تقسیم بندی می شوند. که در ادامه به بررسی هر یک از سهمیه ها خواهیم پرداخت.

 

سهمیه ۵ درصد

آزادگان و همسر و فرزندان آن ها (اسارت کم تر از 9 ماه)

همسر و فرزندان رزمندگان با حضور داوطلبانه حداقل 6 ماه در جبهه ها

جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها

 

سهمیه ۲۵ درصد

همسر و فرزند شهدا و مفقودالاثر

همسر و فرزندان رزمندگان با حضور داوطلبانه بیش از 6 ماه در جبهه ها

آزادگان و همسر و فرزندان آن ها (اسارت بالای 9 ماه)

همسر و فرزندان رزمندگان با حضور داوطلبانه بیش از 6 ماه در جبهه ها

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402

پس از گذشته یک بازه زمانی یک هفته تا ده روزه از اتمام مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنچش، نتایج نهایی نیز مجدد از طریق همین سایت به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. داوطلبان پس از کسب قبولی در کدرشته محل انتخابی‌شان بایستی جهت تکمیل مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند. برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

شهریه دانشگاه علمی‌کاربردی

این دانشگاه جز دانشگاه های شهریه پرداز می باشند و داوطلبان پذیرفته شده موظف به پرداخت شهریه دوره و رشته تحصیلی خود می باشند. دانشگاه در دفترچه راهنما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ شهریه هر رشته تحصیلی را به صورت جداگانه درج کرده است. 

داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 از شهریه مورد نظر اطلاع یابند. البته برای آسودگی شما لیست شهریه این دانشگاه راه به تفکیک رشته تحصیلی و مقطع آن در جدول زیر قرار داده ایم.

شهریه مقطع کارشناسی
گروه آزمایشی مبلغ (تومان)
صنعت 2.500.000 تا 3.500.000
مدیریت و خدمات اجتماعی 2.000.000 تا 2.900.000
کشاورزی 2.500.000 تا 4.000.000
فرهنگ و هنر 2.200.000 تا 2.800.000
شهریه مقطع کاردانی
گروه آزمایشی مبلغ
صنعت 2.000.000 تا 3.000.000
مدیریت و خدمات اجتماعی 1.500.000 تا 2.500.000
کشاورزی 2.000.000 تا 2.500.000
فرهنگ و هنر 2.000.000 تا 2.500.000

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

پس از درج اطلاعات لازم و بارگذاری مدارک در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و به منظور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع تحصیلی مهر و بهمن ماه، می توانید برای پیگیری ثبت نام خود به سایت جامع پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی “uast.ac.ir ” مراجعه کنید.

در صورتی که برای تکمیل مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 نیازمند راهنمایی هستید، می توانید برای دریافت راهنمایی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید و سوالات خود را از مجرب ترین کارشناسان تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل جویا شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

16 بهمن 1402: ثبت نام بدون آزمون دوره کاردانی از امروز 16 بهمن آغاز شده و تا 21 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت.

14 بهمن 1402: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم بهمن ۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی ناپیوسته آغاز شده و تا 18 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت.

 

سوالات متداول

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای نیم سال اول و دوم در چه تاریخی است؟

تاریخ دقیق ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی‌کاربردی برای نیمسال اول و دوم مشخص نیست اما به زمان تقریبی در متن مقاله اشاره کردیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ از طریق کدام سایت انجام می شود؟

تمامی مراحل ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesg.org” انجام می شود. 

چگونه می توان در سایت سازمان سنجش در نام نویسی بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی شرکت کرد؟

به نحوه نام نویسی بدون آزمون در دانشگاه علمی کاربردی در متن مقاله اشاره شده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫19 دیدگاه ها

  1. باسلام
    برای ثبت نام نیم سال اول مجدد وقت داریم و اینکه نیم سال دوم چه تاریخی حدودآ ثبت نامش شروع میشه

    1. سلام خیر ثبت نام علمی کاربردی فقط در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد و این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد رشته ای را ارائه نمی دهد

  2. سلام وقت بخیر
    من الان مدرک فوق دیپلم موسیقی از دانشگاه علمی کاربردی دارم آیا میتونم برای رشته زبان در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم ؟

  3. سلام تو خود سایت سنجش زده ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۲از ۱۸تیر شروع میشه امروزم ۱۸تیره ولی هیچ لینکی در قسمت ثبت نام نیست چکار باید بکنم ؟

  4. سلام تو سایت سنجش زده ثبت نام کاردانی علمی کاربردی۱۴۰۲از ۱۸,تیر شروع میشه امروزم ۱۸تیره ولی هیچ لینک ثبت نامی نیست چکار کنم؟

  5. سلام من کاردانی گیاهان دارویی را دارم آیا میتوانم کارشناسی حقوق را ثبت نام کنم با تشکر

    1. سلام تاکنون زمات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اعلام نشده. پیش بینی می شود در اواسط دی ماه نام نویسی آغاز شود.
      به محض اعلام در این مقاله و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره