مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چگونه است؟ دانش آموزان واجد شرایط می توانند در موعد مقرر به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مای مدیو my.medu.ir جهت انجام مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان مراجعه کنند. متقاضیان پس از واردکردن اطلاعات خواسته‌ شده‌، می توانند فرم های لازم را تکمیل‌ کرده و مدارک خواسته‌ شده‌ را بارگذاری نمایند. در ادامه جزئیات بیشتری از نحوه ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404 را آورده‌ ایم. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام در آزمون تیزهوشان برای هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم، به صورت اینترنتی انجام می‌ شود. در سال های گذشته مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق سایت ” pada.medu.ir ” صورت می گرفت. در سال گذشته تغییراتی در نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعمال شد و همه داوطلبان متقاضی در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم باید به سایت مای مدیو my.medu.ir مراجعه نمایند. 

به طوری که متقاضیان می توانند پس از ورود به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اطلاعات خواسته‌ شده‌ را وارد کنند. سپس بعد از پرداخت هزینه آزمون، ثبت‌نام خود را نهایی نمایند. متقاضیانی که در این مرحله نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نام نویسی خود را تکمیل می کنند، می توانند در موعد مقرر با دریافت کارت ورود به جلسه، در جلسه آزمون شرکت کنند.

بخوانید: راهنما ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404

دانش آموزان واجدالشرایط ورود به مدارس سمپاد، باید در بازه زمانی اعلام شده‌ به سایت my.medu.ir مراجعه کنند. سپس از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان اقدام به درج اطلاعات خواسته‌ شده‌ و همینطور پرداخت هزینه برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نمایند. در ادامه به شرح نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت کلی می پردازیم.

✅مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

✅وارد کردن کد ملی و شماره سریال ۶ شناسنامه ( در صورت نیاز می توانید از طریق سایت دولت وارد شوید)

✅تکمیل فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان

✅پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

راهنما تصویری نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

به منظور راهنمایی شما عزیزان، در ادامه مراحل نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 را آورده‌ ایم.

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنید.

جهت ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ در این مرحله نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای ورود به سایت کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه و عبارت امنیتی را وارد کنید.

نحوه ثبت نام تیزهوشان

3️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون تیزهوشان از میان گزینه های نمایش داده‌ شده‌، بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

4️⃣ چنانچه شناسه کاربردی و رمز عبور خود را نمی دانید بر روی گزینه ” ورود از طریق سایت دولت من ” در پایین صفحه کلیک کنید.

نحوه ثبت نام تیزهوشان

 

5️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون تیزهوشان شماره تلفن همراه به نام پدر یا مادر دانش آموز را وارد کنید.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

6️⃣ کد یکبار مصرف ارسال شده در پیامک را وارد کنید.

کد یکبار مصرف

 

7️⃣ بر روی گزینه “ وزارت آموزش و پرورش ” کلیک کنید.

8️⃣ در این مرحله نحوه ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404 فرم را به صورت کامل و دقیق تکمیل نمایید.

9️⃣ داوطلبان می توانند حداکثر ۳ مدرسه تیزهوشان در شهر و ناحیه محل سکونت خود را انتخاب کنند.

1️⃣0️⃣در این گام نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایید و این گونه فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنید.

1️⃣1️⃣ در این مرحله نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کنید.

1️⃣2️⃣ پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام سامانه یک کدپیگیری در اختیار شما قرار خواهد داد. کد مربوطه را یادداشت نمایید.

 

 

تفاوت نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

در برخی از دانش آموزان این ابهام به وجود می‌آید که آیا نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم با نهم به دهم تفاوتی دارد یا خیر. دانش آموزان باید بدانند که نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر دو مقطع تحصیلی یکسان است. هر دو آزمون در سایت مای مدیو و با روش مشخصی انجام می‌شود. 

تنها توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان و تکمیل اطلاعات فرم ثبت نام، نوع آزمون مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا با مشکلی در فرایند ثبت نام و قبولی آزمون مواجه نشوید. در صورت بروز مشکل می‌توانید از مشاوران مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مراحل بعدی شرکت در آزمون

ثبت نام اولین گام برای ورود به مدارس تیزهوشان است. سایر مراحل نیز مهم هستند که باید نسبت به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت. مراحل بعد از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

دریافت کارت ورود به جلسه: متقاضیان برای دوره اول و دوم متوسطه موظف به دریافت کارت ورود به جلسه هستند. این کارت جهت شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان مورد استفاده قرار می‌گیرد. حدود یک هفته قبل از برگزاری آزمون می‌توان به این کارت دسترسی داشت. ناگفته نماند که این کارت تنها برای افرادی در دسترس خواهد بود که هزینه ثبت نام را طبق نحوه ثبت نام تیزهوشان پرداخت کرده باشند.

شرکت در آزمون: آزمون ثبت نام آزمون تیزهوشان و برگزاری آن به طور یکپارچه در سراسر نقاط کشور برگزار می‌شود. داوطلبان باید با همراه داشتن کارت ورود به جلسه در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند.

اعلام نتایج آزمون: نتایج ثبت نام آزمون تیزهوشان معمولا دو ماه بعد از برگزاری اعلام می شود.

ثبت نام نهایی تیزهوشان: متقاضیان پذیرفته شده در آزمون باید ثبت نام آزمون تیزهوشان خود را تکمیل و نهایی کنند. برای تکمیل ثبت نام تیزهوشان می‌بایست به محل مدرسه پذیرفته شده مراجعه کرد و مدارک ثبت نام تیزهوشان را ارائه داد.

 

مشاوره نحوه ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404

پذیرش دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم در مدارس تیزهوشان، فقط از طریق ثبت نام آزمون تیزهوشان و همینطور کسب حدنصاب تعیین‌شده امکان پذیر است. آزمون ششم به هفتم یک آزمون استعداد تحصیلی نیست و در قالب یک آزمون هوش برگزار می شود. این در حالی است که آزمون نهم به دهم دارای دو دسته سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است. 

همانگونه که در مقاله نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مطالعه کردید، برای تکمیل مراحل باید به سایت پادا مراجعه کنید. سپس از این طریق اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم تقاضانامه وارد نمایید. توصیه می کنیم در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید تا مشکلی در روند نام نویسی ایجاد نشود. در صورتی که در این زمینه تردید دارید، می توانید فرآیند ثبت نام در آزمون تیزهوشان را به کارشناسان دانتل بسپارید.

شما عزیزان در صورتی که پس از مطالعه این مقاله، سوالاتی پیرامون نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و یا نهم به دهم 1403 – 1404 دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه سایتی انجام می شود؟

    سایت‌ ثبت‌ نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir اعلام شده‌ است.

  2. نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چگونه است؟

    در متن مقاله فوق به نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق سایت پادا به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” اشاره کرده ایم.

  3. آیا سایت ثبت نام ششم به هفتم و نهم به دهم از یکدیگر مجزا است؟

    خیر، بر اساس آنچه که در مقاله توضیح داده‌ ایم، ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر دو پایه از طریق سایت پادا انجام می‌ شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره