مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ یکی از سوالات پرتکرار دانش آموزان با استعداد است که قصد ادامه تحصیل در رشته های فنی را دارند. بسیاری از دانش آموزان تیزهوش در حوزه های فنی مهارت دارند و با تحصیل در رشته های نظری شانس موفقیت شان کمتر است. مدارس سمپاد مهارتی به طور ویژه بر آموزش این دانش اموزان تمرکز دارد. در ادامه به بررسی کامل ثبت نام آزمون هنرستان سمپاد مهارتی 1403 – 1404 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ 

سال گذشته برای اولین بار مدارس سمپاد مهارتی فعالیت خود را آغاز کردند. هدف از راه اندازی و ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ آموزش در زمینه های فنی و حرفه ای و نخبه پروری می باشد. بازار کار یکی از مهم ترین موارد در جامعه فعلی است و افراد برای موفقیت در بازار کار به مهارت ویژه نیاز دارند. 

تحصیل یکی از مواردی است که باعث آمادگی دانش آموزان برای ورود به بازار کار می شود اما با این حال بسیاری از دانش آموزان که استعداد بسیار زیادی دارند، به تحصیل و درس خواندن علاقه مند نیستند. 

معمولا بهترین گزینه برای این دانش آموزان تحصیل در مدارس فنی حرفه ای است. با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان با استعداد در مهارت های فنی سطح بسیار بالایی دارند، مدارس سمپاد مهارتی راه اندازی شده است تا این دانش آموزان بتوانند به صورت ویژه آموزش و تعلیم دریافت نمایند. در حال حاضر مدارس سمپاد مهارتی در شهرهای تهران، اصفهان، رنجان و قزوین در حال فعالیت می باشند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی 1403 – 1404

دانش آموزان برای تحصیل در مدارس سمپاد مهارتی باید در آزمون اختصاصی این مدارس شرکت نمایند. زمان ثبت‌نام آزمون هنرستان سمپاد مهارتی توسط سازمان استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد. سال گذشته ثبت نام در تاریخ ۱۵ فروردین شروع شده و تا ۲۵ فروردین نیز ادامه داشت.

زمان دقیق ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم هنوز اعلام نشده است اما انتظار می روند که مانند سال گذشته در فروردین ماه باشد. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

شرایط ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ 

همانند سایر آزمون ها، آزمون سمپاد مهارتی و ثبت‌نام در این مدارس نیز شرایطی دارند که دانش اموزان باید واجد این شرایط باشند. از شرایط عمومی ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی 1403 – 1404 می توان به تابعیت ایرانی و تحصیل در پایه نهم اشاره کرد. ثبت نام اتباع غیرایرانی بر اساس بخشنامه امور بین الملل و مدارس خارج از کشور خواهد بود. از شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس سمپاد می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

🟣 معدل حداقل ۱۹ در پایه هشتم 

🟣 دانش آموزانی که در پایه نهم در مدارس تیزهوشان تحصیل کرده اند، می توانند بدون شرکت در آزمون وارد مدارس سمپاد مهارتی شوند. 

 

نحوه ثبت نام آزمون هنرستان سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت‌نام در مدارس سمپاد مهارتی به صورت اینترنتی می باشد. نام نویسی در سایت مای مدیو با آدرس my.medu.ir انجام می گردد. در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی آورده ایم. 

1️⃣ با جستجو آدرس my.medu.ir وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوید. 

2️⃣ کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش اموز را وارد نمایید. 

ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی

 

3️⃣ در صورت نداشتن شناسه کاربری و رمز عبور بر روی گزینه ” ورود از طریق دولت ” کلیک کنید.

4️⃣ شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

نحوه ثبت نام نموه دولتی

 

5️⃣ کد یکبار مصرف پیامک شده را وارد کنید.

آزمون هنرستان سمپاد مهارتی

 

6️⃣ پس از ورود به پورتال شخصی بر روی گزینه آزمون سمپاد کلیک نمایید. 

ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی

 

7️⃣ گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید. 

8️⃣ در این مرحله ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک مربوط به توافق نامه را فعال نمایید.

9️⃣ پایه تحصیلی خود را انتخاب نمایید و سپس فرم ثبت نامی را تکمیل کنید. 

1️⃣0️⃣ از بین لیست مدارس حداکثر 3 مدرسه را طبق اولویت بندی انتخاب نمایید. (در برخی از شهر ها فقط یک یا دو مدرسه می توان انتخاب کرد)

1️⃣1️⃣ هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید و کد پیگیری خود را دریافت کنید. 

 

منابع امتحانی آزمون سمپاد مهارتی

در آزمون سمپاد مهارتی تمامی سوالات از کتاب های درسی پایه هشتم و نهم طرح می‌شود و دانش اموزان برای پاسخ دهی به سوالات بایستی کتاب های درسی خود را به طور دقیق مطالعه نمایند. سوالات آزمون سمپاد مهارتی به دو بخش سوالات تحلیلی و تحصیلی تقسیم می شود.

۵۰ سوال از بخش تحلیلی و ۵۰ سوال نیز از بخش تحصیلی طرح خواهد شد. چنانچه برای مطالعه دروس و آمادگی برای آزمون سمپاد مهارتی به راهنمایی نیاز دارید، می توانید با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید. 

 

زمان برگزاری آزمون سمپاد مهارتی

دانش آموزانی که در زمان تعیین شده موفق به ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی 1403 – 1404 در سایت مای مدیو شده اند، می‌توانند در زمان برگزاری آزمون در جلسه امتحان شرکت نمایند. سال گذشته آزمون سمپاد مهارتی در ۲ تیر ماه برگزار شد. زمان برگزاری آزمون در سال جدید هنوز اعلام نشده است اما انتظار می رود که مانند سال گذشته در تیر ماه باشد.

داوطلبان چند روز قبل برگزاری آزمون می توانند با مراجعه به سایت مای مدیو، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان برگزاری آزمون سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

اعلام نتایج ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ 

پس از شرکت در آزمون سمپاد مهارتی، داوطلبان باید منتظر اعلام نتایج باشند. به طور کلی نتایج آزمون سمپاد در حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به روند سال گذشته، احتمال نتایج آزمون 1403 – 1404 نیز در مرداد ماه اعلام گردد. 

پس از اعلام نتایج، داوطلبان پذیرفته شده باید به مدرسه مراجعه کرده و ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خود را به صورت نهایی انجام دهند. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان اعلام نتایج سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

 

مشاوره آزمون سمپاد

سمپاد مهارتی یکی از مدارس تیزهوشان است که در چند سال اخیر شروع به فعالیت کرده اند و بر آموزش مهارت های فنی حرفه ای به صورت ویژه اختصاص دارند. دانش آموزان برای ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی 1403 – 1404 باید در آزمون اختصاصی آن شرکت نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام مدارس سمپاد مهارتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به چه صورت است؟

    برای ثبت نام آزمون هنرستان سمپاد مهارتی باید در آزمون اختصاصی آن از طریق سایت مای مدیو ثبت‌نام نمایید. 

  2. زمان برگزاری آزمون سمپاد مهارتی چه تاریخی است؟

    با توجه به روند سال گذشته احتمال ثبت نام در فروردین ماه انجام خواهد شد. 

  3. برای ثبت نام مدارس سمپاد چه شرایط الزامی است؟

    در متن مقاله به شرایط ثبت نام به صورت کامل پرداخته شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره