دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

کانال تلگرام تحصیلی     

اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی به تازگی منتشر شده است و دانشجویان می‌توانند برای سهولت بیشتر در دسترسی به خدمات اینترنتی دانشگاه این برنامه را دانلود کرده و نصب نمایند. در این برنامه اکثر امکانات سامانه هم آوا قرار گرفته است و دسترسی به آن نیز ساده تر و سریع تر می باشد. چنانچه قصد استفاده از اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی را دارید، می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم است که هر ساله دانشجویان بسیار زیادی برای ادامه تحصیل وارد این دانشگاه می شوند. دانشجویان برای دریافت امکانات مختلف از دانشگاه می توانند به سامانه هم آوا مراجعه کنند. اما علاوه بر هم آوا به تازگی اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی نیز راه اندازی شده است. 

در واقع این برنامه اکثر امکانات سامانه هم آوا را در بر می گیرد اما به صورت اپلیکیشن در دسترس قرار دارد و دانشجویان می توانند با نصب آن به صورت مستقیم و ساده تری از خدمات و امکانات مورد نظرشان استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر دانشجویان با این اپلیکیشن در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. 

 

دانلود برنامه دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان برای استفاده از برنامه دانشجو دانشگاه علمی کاربردی باید نسخه هماهنگ با دستگاه خود را دانلود کرده و آن را نصب نمایند. در حال حاضر تنها نسخه اندروید این اپلیکیشن منتشر شده است و نسخه های ویندوز و IOS منتشر نشده اند.  در ادامه لینک دانلود اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی نسخه اندروید قرار گرفته است و شما می توانید به صورت مستقیم آن را دانلود نمایید. 

لینک دانلود اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی‌کاربردی نسخه اندروید

در حال حاضر اطلاع دقیقی از زمان انتشار سایر نسخه های برنامه در دسترس نیست. به محض اطلاع رسانی در مورد جزییات انتشار این مطلب بروزرسانی می شود. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

امکانات اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

در بالا گفته شد که اکثر امکانات سامانه هم آوا در اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی‌کاربردی قرار گرفته است تا دانشجویان بتوانند با سهولت بیشتری از این امکانات استفاده نمایند. برخی از مهم ترین و پرکاربردترین امکانات و خدمات اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی به شرح موارد زیر می باشند.

👈 دسترسی به لیست دروس ارائه شده

‌👈 امکان مشاهده دروس اخذ شده و خذف و اضافه آن ها در زمان تعیین شده

👈 حذف و اضافه و انتخاب واحد

👈 مشاهده برنامه درسی

‌👈 دریافت کارنامه

👈 دسترسی به امور مالی و پرداخت شهریه

👈 دریافت کارت ورود به جلسه

‌👈 ارشیابی اساتید

👈 مشاهده نمرات و اعتراض به آن ها

👈 اطلاع از رویدادهای جدید و مهم

نکته: توجه داشته باشید که سامانه هم آوا همچنان در دسترس بوده و دانشجویان می توانند در عین نصب اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی و استفاده از آن، از سامانه هم آوا نیز بهره مند شوند. 

اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

 

ورود به برنامه دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان برای ورود به برنامه باید در ابتدا جدیدترین نسخه آن را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند. پس از آن باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید وارد برنامه شده و از خدمات  آن استفاده نمایید. راهنمای ورود به اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی صورت زیر می باشد. 

1️⃣ برنامه را دانلود کرده و نصب نمایید. 

2️⃣ پس از نصب وارد برنامه شده و گزینه “برای ورود به سیستم کلیک کنید” را انتخاب نمایید. 

3️⃣ نوع دانشگاه خود را انتخاب کرده و نام و کاربری، رمز عبور و کد امنیتی را نیز درج نمایید. (نام کاربری و رمز عبور همان اطلاعات سامانه هم آوا هستند.) 

4️⃣ شماره تلفن به نمایش درآمده را چک کرده و در صورت درستی آن تیک گزینه مطالعه قوانین را فعال کرده و بر روی گزینه “درخواست شناسه” کلیک نمایید. 

5️⃣ حال می توانید وارد صفحه اصلی برنامه شده و خدمات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

نکته: نام و کاربری و رمز عبور در اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی همان اطلاعات مربوط به سامانه هم آوا می باشد و نیازی به دریافت یا ساخت نام کاربری و رمز عبور جدید نخواهید داشت. 

 

مشاوره تحصیلی

دانشجویان دانشگاه هم آوا می توانند برای دسترسی ساده تر به خدمات اینترنتی دانشگاه که در سایت هم آوا قرار دارد، برنامه دانشجودانشگاه علمی کاربردی را نصب کرده و از خدمات مختلف این برنامه بهره مند شوند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی و یا نحوه ورود به آن برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. چگونه می توان اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی را دانلود کرد؟

    آیا در صورت نصب اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی امکان استفاده از سامانه هم آوا وجود ندارد؟

  2. آیا در صورت نصب اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی امکان استفاده از سامانه هم آوا وجود ندارد؟

    خیر دانشجویان در صورت نصب برنامه نیز همچنان می توانند از سایت هم آوا استفاده کنند. 

  3. آیا نسخه ویندوز برنامه دانشگاه علمی کابردی نیز منتشر شده است؟

    خیر در حال حاضر تنها نسخه اندروید این برنامه منتشر شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره