مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به صورت اینترنتی می باشد و آزمونی برای ورود دانش آموزان برگزار نحواهد شد. مدارس نمونه دولتی همچون مدارس تیزهوشان و استعداد درخشان، جزو مدارس محبوب در میان دانش آموزان و والدین به شمار می‌روند. ثبت‌نام در سال جاری به صورت اینترنتی بوده و پذیرش نیز بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموز می باشد. در سالهای گذشته تغییرات زیادی در نحوه جذب دانش آموز برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 – 1404 ایجاد شده است که در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.

ثبت‌نام نمونه‌دولتی پایه هفتم به صورت آزمایشی و محدود در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد. بدلیل آزمایشی بودن فقط برخی دانش آموزان امکان نام نویسی را خواهند داشت.
والدین گرامی جهت اطلاع مدارس نزدیک محل سکونت و بهترین مدارس و انجام کامل مراحل ثبت نام با کارشناسان مجموعه دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

برخلاف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که همچنان به قوت خود باقی است و تنها ملاک پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان است، آزمون نمونه‌دولتی پایه هفتم حذف شده است و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، امسال و در سالهای آینده هیچ آزمونی برای ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برگزار نخواهد شد.

البته شما می توانید جهت اطلاع از بهترین مدارس دولتی و غیرانتفاعی با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

اما ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که با حذف آزمون نمونه دولتی هفتم، راه ورود به این مدرسه چیست و آیا کلا دوره اول متوسطه در این مدارس حذف شده است ؟

در پاسخ باید بگوییم که نحوه مدیریت مدارس نمونه‌‌دولتی دوره اول متوسطه به مدیریت هیئت امنایی تغییر کرده است و نام نویسی به صورت اینترنتی در سایت مای مدیو my.medu.ir انجام می‌گیرد. اولویت پذیرش نیز با کسانی است که اولا معدل بالاتری داشته باشند.

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 – 1404

با توجه به تغییر شیوه پذیرش دانش آموز در مدارس نمونه‌دولتی و حذف آزمون پایه ششم به هفتم، زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در هریک از مدارس بصورت اختصاصی اعلام می‌شود. والدین باید با مراجعه به مدرسه، پیگیر زمان ثبت‌نام باشند.

زمان ثبت نام اینترنتی در مای مدیو از 2 مرداد ماه آغاز شد.

البته در صورت وجود ظرفیت، ممکن است تا شهریورماه نیز نام نویسی به طول بیانجامد. به شما عزیزان توصیه می‌شود در روزهای آغازین با مراجعه به سایت مای مدیو ثبت‌نام فرزند خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که ثبت نام نمونه دولتی نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ براساس آدرس محل سکونت هر یک از دانش آموزان انجام می‌گیرد یعنی حتما باید منزل دانش آموز در محدوده مدرسه باشد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام مدارس

پس از نام نویسی دانش آموز در مدارس نمونه دولتی، شرایط او بررسی می‌شود. در صورت داشتن شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نام نویسی قطعی او انجام می‌گیرد.، شرط اصلی ورود به مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم است که البته در موارد استثنایی و با تایید آموزش و پرورش منطقه، دانش آموزان غیرایرانی نیز امکان نام نویسی دارند.

✅دارا بودن تابعیت ایرانی

✅کسب نمره خیلی خوب در پایه پنجم و نوبت اول ششم ( حداکثر کسب نمره خوب در یکی از دروس)

برای اطلاع بیشتر از شرایط پذیرش در مدارس نمونه‌دولتی و بررسی بهترین مدارس شهر شما می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

راهنما ثبت نام در سایت مای مدیو

با توجه به اینترنتی شدن ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در سال جاری در این بخش از مقاله به شرح مراحل گام به گام ثبت‌نام در سایت مای مدیو خواهیم پرداخت.

1️⃣ به سایت مای مدیو به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایید.

2️⃣ بر روی گزینه ورود والدین/عموم/ فرهنگیان ” کلیک کنید.

مایمدیو

 

3️⃣ شماره تلفن همراه یکی از والدین (پدر یا مادر یا سرپرست قانونی) دانش آموز را وارد کنید.

ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

4️⃣ کد یک بار مصرف پیامک شده را وارد کنید. 

 

5️⃣ در این مرحله ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم پایه تحصیلی دانش آموز ” هفتم ” را انتخاب نمایید.

6️⃣ نوع مدرسه دانش آموز ” نمونه دولتی ” و ” شهری یا روستایی ” را انتخاب کنید.

7️⃣ اطلاعات دانش آموز و والدین را تکمیل نمایید

8️⃣ با انتخاب شهر و منطقه محل سکونت مدرسه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

9️⃣ در آخر پس از پذیرش قوانین رسید نهایی ثبت نام نمونه دولتی هفتم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را دریافت خواهید کرد. 

 

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری 

والدین گرامی در صورت قبولی فرزند خود باید مدارک ثبت نام نمونه دولتی هفتم زیر را در زمان مراجعه حضوری به مدرسه پذیرفته شده تحویل دهید. مدارک لازم عبارتند از :

❌ شناسنامه دانش آموز به همراه کپی تمام صفحات

❌ 6 قطعه عکس 4*3

❌ کارنامه پایان ترم ششم ابتدایی

❌ مدارک تحصیلی دوره ابتدایی

❌ شناسنامه والدین به همراه کپی از تمام صفحات آن

❌ کارت ملی والدین به همراه کپی

والدین گرامی توجه داشته باشید در سال جاری نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نمی باشد و ثبت نام نمونه دولتی هفتم فقط از طریق سایت انجام می شود. لذا شما می توانید جهت راهنمایی بیشتر و البته انجام کامل فرآیند فرزند عزیز شما با مشاوران و متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫22 دیدگاه ها

    1. سلام مدارس نمونه دولتی در مقطع ششم به هفتم آزمون ورودی برگزار نخواهد شد.
      ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم به صورت مراجعه حضوری به مدرسه مورد نظر می باشد.

      1. سلام وقت بخیر
        اسم مدارس نمونه دولتی متوسطه اول پایه ششم ب هفتم منطقه پنج تهران چی هست؟

    1. آزمون نمونه دولتی در مقطع ششم به هفتم برگزار نمی شود و ثبت نام به صورت مراجعه حضوری به مدرسه می باشد.

  1. سلام من تو نوبت اول ورزش رو خوب گرفتم اگه تو نوبت دوم ورزش رو خیلی خوب کنم می تونم ثبت نام کنن

  2. سلام و خسته مباشید
    ببخشید 1 خوب در پنجم و 1 خوب در نوبت اول ششم اشکال داره؟
    نام نویسی تو نمونه دولتی پس از پایان مدارس شروع میشود؟

  3. سلام از هر مدرسه یا مدیری میپرسم ثبت نام کی هست متاسفانه نمیدونن باید از کجا بپرسیم

  4. سلام من ساکن گرگان هستم مدرسه امام علی (ع) میگه ثبت نام نداریم آزمون میگیریم ولی همه میگن امسال آزمون نیست ثبتنام بصورت حضوریه چکار کنیم الان توروخدا جواب بدید

    1. سلام ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم به صورت بدون آزمون می باشد و هیچ آزمون ورودی برگزار نخواهد شد.

  5. سلام ما برای ثبت نام سال بعد برنامه ریزی میکنیم پسر من در سال پنجم یک درس رو خوب گرفته با چه شرایطی می‌تونه در مدارس ثبت نام بکنه

    1. سلام آزمون ورودی در نمونه دولتی ششم به هفتم برگزار نمی شود و ثبت نام نمونه دولتی هفتم ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو می باشد.

    2. سلام خیر آزمونی در پایه ششم به هفتم برگزار نخواهد شد.
      ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم به صورت اینترنتی و در سایت مای مدیو می باشد.

  6. سلام
    مدارک گفته شده جهت ثبت نام رو به مدرسه نمونه تحویل دادم،ولی مدرسه نمونه گفتند باید پیش ثبت نام در سایت مای مدیو‌ هم انجام بدهید،اما سایت خطا میده و میگه ظرفیت این مدرسه جهت پیش ثبت نام تکمیل شده است و امکان پیش ثبت نام نیست،لطفا راهنمایی بفرمایید،باید چیکار کنم؟

    1. سلام تاکنون ثبت نام آغاز نشده است.
      امسال بر خلاف سال های گذشته ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت مای مدیو می باشد.

  7. سلام
    مدارک گفته شده جهت ثبت نام رو به مدرسه نمونه تحویل دادم،ولی مدرسه نمونه گفتند باید پیش ثبت نام در سایت مای مدیو‌ هم انجام بدهید،اما سایت خطا میده و میگه ظرفیت این مدرسه جهت پیش ثبت نام تکمیل شده است و امکان پیش ثبت نام نیست،لطفا راهنمایی بفرمایید،باید چیکار کنم؟

    1. سلام ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم در سال جاری به صورت اینترنتی می باشد و شما باید از طریق سایت نام نویسی فرزند خود را انجام دهید.
      تاکنون زمان ثبت‌نام آغاز نشده است و لینک غیر فعال می باشد.
      برای آگاهی از آخرین اخبار ثبت نام می توانید عضو کانال اخبار تحصیلی دانتل کو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره