دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه پیام نور

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ در دو نیمسال مهر و بهمن ماه به صورت جدا از طریق سایت سنجش اعلام می شود. در حال حاضر ثبت‌نام و اعلام نتیجه در هر دو ترم به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می گیرد. داوطلبان باید در زمان اعلام جواب سریعا نتیجه را مشاهده کنند تا بتوانند برای مراحل بعدی اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور 1403 پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

دانشگاه پیام‌نور در مهر و بهمن ماه برای ورودی های ترم اول و دوم تحصیلی به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می کند. داوطلبان می توانند در زمان های تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور در ترم مربوطه را تکمیل نمایند. 

مدتی پس از ثبت‌نام، نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام می شود و داوطلبان پذیرفته شده می توانند برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. در ادامه جدول زمانبندی هر نیمسال تحصیلی را قرار  داده ایم.

نیمسال تحصیلی زمان اعلام نتیجه
نیمسال اول مهر شهریور ۱۴۰۳
نیمسال دوم بهمن بهمن ۱۴۰۳

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور مهر ماه 1403

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1403 در ترم مهر ماه معمولا به صورت همزمان با رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری انجام می شود. هنوز زمان دقیق اعلام نشده است اما با توجه به روند سال های گذشته احتمالا در اواسط مهر ماه می باشد. 

زمان اعلام جواب دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۳ در اواخر شهریور ماه می باشد.

به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتیجه در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. داوطلبان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی بدون کنکور می توانید در کانال تلگرام دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۳

اعلام نتیجه ثبت نام دانشگاه پیام نور نیمسال دوم معمولا در فاصله زمانی ۲ هفته ای اتمام مهلت ثبت‌نام منتشر می شود. داوطلبان در این بازه زمانی به مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند جواب بدون کنکور دانشگاه پیام نور را مشاهده نمایند.

ثبت نام و اعلام نتیجه چندین سال است که مانند نیمسال مهر ماه به صورت اینترنتی انجام می شود. زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ در ترم بهمن هنوز مشخص نشده اما احتمالا در دی ماه منتشر گردد.

زمان اعلام جواب دانشگاه پیام نور بهمن ۱۴۰۳ در اواخر دی ماه می باشد.

به محض اطلاع رسانی های بیشتر این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳

داوطلبان برای مشاهده اعلام نتایج دانشگاه پیام نور 1403 باید به سایت سنجش مراجعه نمایند. لازم به ذکر است نحوه مشاهده نتیجه برای هر دو نیمسال تحصیلی مشابه می باشد. داوطلبان می توانند طبق مراحل زیر جواب بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ خود را مشاهده نمایند. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شوید.

 

2️⃣ گزینه سراسری را انتخاب کنید. 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب نمایید. 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

4️⃣ گزینه اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۳ را انتخاب کنید. 

5️⃣ مجددا بر روی گزینه اعلام نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۳ کلیک کنید. 

6️⃣ اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و گزینه مشاهده نتیجه را انتخاب نمایید. 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه محل قبولی

داوطلبان بدون کنکور دانشگاه پیام نور می توانند در ترم مهر و بهمن از طریق سایت سنجش ثبت نام کنند. نتایج ترم مهر معمولا در مهر ماه و  ترم بهمن نیز در اسفند اعلام می شود. امکان اعتراض به نتایج بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ نیز وجود دارد. 

پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ داوطلبانی که موفق به کسب قبولی و پذیرش در دانشگاه شده اند، باید برای نام نویسی نهایی در دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند. زمان مراجعه به دانشگاه از طرف هر واحد دانشگاهی اعلام خوهد شد.

در زمان مراجعه به دانشگاه باید مدارک خواسته شده را به طور کامل آماده کنید. معمولا مدارک تحصیلی، مدارک هویتی، عکس و مدارک مربوط به خدمت وظیفه از مدارک ضروری برای ثبت نام می باشد. چنانچه در مورد ثبت نام نهایی دانشگاه سوالی دارید، می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اعلام نتایج دانشگاه پیام نور 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صبحت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه بدون کنکور پیام نور با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. پس از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ چگونه می توان نتایج را مشاهده کرد؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج باید به سایت سنجش مراجعه کنند. 

  2. زمان اعلام جواب دانشگاه پیام نور 1403 چه تاریخی است؟

    زمان دقیق هنوز اعلام نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  3. آیا امکان اعتراض به نتایج وجود دارد؟

    بله داوطلبان می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سنجش اعتراض خود را ثبت نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره