کارشناسی ارشدبدون آزمون دانشگاه آزاددانشگاه های بدون آزمون

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴ تیر ماه آغاز شد. بسیاری از متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ازاد ، علاقه مند هستند که به صورت بدون آزمون در این مقطع وارد شده و ادامه تحصیل دهند. یکی از فرصت هایی که در اختیار دانشجویان دانشگاه ازاد قرار دارد، ثبت‌نام بدون آزمون در مقطع ارشد می باشد. پذیرش بدون آزمون ارشد دانشگاه ازاد از طریق پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان امکان پذیر می باشد. در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان و تاریخ بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استعداد درخشان 1401 ارائه کرده ایم.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد استعداد درخشان ۱۴۰۱

امکان پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد بر اساس سهمیه استعداد درخشان همانند دانشگاه های سراسری در دانشگاه ازاد نیز فراهم است. هر ساله ثبت نام استعداد درخشان آزاد نیز برای ورودی مهرماه انجام می گیرد. دانشگاه ازاد در بازه زمانی جداگانه‌ای که معمولا پس از انتخاب رشته ارشد می باشد نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی را آغاز می کند.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از 14 تیر آغاز و تا 21 تیر ماه 1401 استعداد درخشان ادامه خواهد داشت.

در سال گذشته به دلیل تعویق در برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازه زمانی ثبت‌نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد در اوایل شهریور ماه آعاز شد. تاکنون سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پیرامون زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود متقاضیان زودتر از سال گذشته بتوانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی 1401 

با توجه به مصوبه سازمان سنجش نام نویسی کارشناسی دانشگاه ازاد بر اساس سوابق تحصیلی لغو شده و دیگر پذیرش دانشجو در مقطع ارشد بر اساس معدل انجام نمی گیرد. به همین دلیل زمان بدون کنکور ارشد آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نخواهیم داشت.

ثبت‌نام کارشناسی ارشد ازاد بر اساس سوابق تحصیلی 1401 حذف و پذیرش دانشجو انجام نمی گیرد.

زمان بدون کنکور ارشد آزاد بر اساس سوابق تحصیلی در سال 99 جایگزین مرحله تکمیل ظرفیت گردید. بدین صورت که دانشگاه ازاد ظرفیت تمامی کد رشته محل هایی که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد تکمیل نشده بود را به داوطلبان اعلام کرد، تا متقاضیان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی در این کد رشته محل ها انتخاب رشته کنند.

ارشد-بدون-کنکور

تمدید مهلت بدون آزمون استعداد درخشان آزاد 1401

هر ساله برخی از داوطلبان فرصت نام نویسی در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را از دست داده و نمی توانند در این بازه زمانی نام نویسی کنند. از این رو دانشگاه آزاد مهلت نام نویسی را برای چند روز دیگر تمدید می کند. در سال ۱۴۰ زمان نام نویسی در بازه زمانی 14 تا 21 اعلام شده است اما ممکن است مهلت ثبت‌نام برای چند روز دیگر نیز تمدید شود. 

تا کنون مهلت ثبت‌نام بدون آزمون ارشد ۱۴۰۱ تمدید نشده است به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت مقاله بروزرسانی خواهد شد. 

توصیه می کنیم داوطلبان در روز های ابتدایی نسبت به نام نویسی و ثبت‌نام اقدام نمایند و آن به روزهای آخر موکول نکنند. پیشنهاد می کنیم پیش از نام نویسی مقاله زیر که راهنما کامل ثبت‌نام می باشد را مطالعه نمایید.

مشاوره زمان بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

توجه داشته باشید که اصلی ترین راه ورود به مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ازاد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می باشد. پذیرش بر اساس سهمیه استعداد درخشان ویژه دانشجویان برتر و ممتاز می باشد که در مقطع کارشناسی دارای معدل بالایی بوده اند، اما با این حال نیز اگر قصد ورود به دانشگاه ازاد را با سهمیه استعداد درخشان دارید بهتر است ابتدا دفترچه را دریافت کنید و اگر واجدالشرایط بودید اقدامات لازم را در مشاوره زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ انجام دهید.

شما عزیزان چنانچه سوالی پیرامون ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی ارشد بر اساس سهمیه استعداد درخشان و بر اساس سوابق تحصیلی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور سهمیه استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چه زمانی است؟

این مرحله به طور همزمان با انتخاب رشته کارشانسی ارشد در اواخر شهریور ماه انجام می شود.

ثبت نام بر اساس سهمیه استعداد درخشان از طریق چه سایتی انجام می شود؟

تمام مراحل ثبت نام و اعلام نتایج از طریق سایت سازمان سنجش azmoon.org انجام خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره