مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چگونه می باشد؟ با توجه به تغییرات اعمال شده دانش آموزان در سال جاری باید جهت ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه نمایند و دیگر نیازی به مراجعه به سامانه های استانی نمی باشد. در ادامه این مقاله به شرح نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1403 – 1404 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

نکته ای که تمامی متقاضیان باید درنظر داشته باشند، این است که ورود به مدارس نمونه دولتی در دو مقطع هفتم و نهم امکان پذیر است اما تنها در مقطع نهم برای این مدارس آزمون ورودی برگزار می‌شود. در ادامه به ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پرداخته ایم.

طبق اطلاعیه و دفترچه منتشر شده از سوی آموزش و پرورش تمامی دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون ورودی پایه نهم به دهم باید در زمان تعیین شده با مراجعه به سایت my.medu.ir نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در دفترچه راهنما توضیحات پیرامون شرایط نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ ارائه شده است.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

طبق توضیحات بالا تمامی شرکت کنندگان واجد شرایط بایستی پس از مطالعه دفترچه راهنما به سایت مای مدیو مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت‌نام این آزمون اقدام کنند. در ادامه به شرح کلی نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پرداخته ایم و در ادامه راهنما تصویری را قرار داده ایم.

❌❌ نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به صورت کلی به شرح زیر می باشد.

✅مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

✅دانلود دفترچه راهنما و مطالعه آن

✅وارد کردن اطلاعات فردی و لازم

✅ انتخاب مدارس مورد نظر

✅پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی

✅دریافت کد رهگیری

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون معمولا در اوایل فصل بهار و فروردین ماه انجام می گیرد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام کنند. در اول مقاله نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را شرح دادیم. برگزاری آزمون در تیر ماه می باشد و در یک بازه تقریبا یک ماه نتایج آزمون نیز منتشر می شود. 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در تاریخ ۱۵ تا ۲۵ فروردین ماه می باشد.

 

راهنما گام به گام

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دارند، بایستی طبق راهنما گام به گام نحوه نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ زیر پیش بروند و فرم ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنند. 

1️⃣ به سایت آموزش و پرورش (مای مدیو) به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایید.

2️⃣ اطلاعات ورودی شامل کد ملی و شماره سریال شناسنامه را وارد کنید. (داوطلبان اتباع خارجی باید کد دانش آموزی و تاریخ تولد شمسی را وارد نمایند.

دانش آموزانی که در روند ورود به سایت از طریق مای مدیو مشکل دارند، می‌توانند از طریق سامانه دولت من نیز وارد شوند.

نحوه ثبت نام نمونه دولتی

 

3️⃣ شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. 

نحوه ثبت نام نمونه دولتی

4️⃣ در این مرحله نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ رمز یکبار مصرف ارسال شده را در کادر درج نمایید. 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 

5️⃣ گزینه سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (مای مدیو) را انتخاب نمایید. 

6️⃣ در این مرحله نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ بر روی گزینه ” آزمون نمونه دولتی ” کلیک کنید.

نحوه ثبت نام نمونه دولتی

7️⃣ فرم ثبت نام را به صورت کامل با دقت تکمیل نمایید. 

8️⃣ از بین مدارس موجود در سایت حداکثر می توانید سه مدارس را انتخاب نمایید.

9️⃣ در این مرحله نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باید هزینه شرکت در آزمون را از طریق کارت بانکی پرداخت کنید.

1️⃣0️⃣ رسید و کدرهگیری ثبت نام که به منزله اتمام فرآیند نحوه ثبت نام نمونه دولتی 1403 – 1404می باشد را دریافت و دخیره نمایید.

 

نحوه ویرایش ثبت نام

توصیه مرکز مشاوره تحصیلی به دانش آموزان این است که قبل از نام نویسی مدارک لازم ثبت نام را آماده کنند. این کار باعث می شود درصد خطا و اشتباه کمتر شود. اما هر ساله داوطلبانی هستند که در هنگام وارد کردن اطلاعات، دچار اشتباه می شوند و اطلاعات خود را ناقص یا اشتباه وارد می کنند و در نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ دچار اشتباه می شوند.

در این صورت دانش آموزان باید نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نموده و اطلاعات صحیح را وارد کنند. در غیر این صورت ثبت نام آن ها لغو و اجازه شرکت در آزمون را نخواهند داشت. برای اطلاع از نحوه ثبت نام نمونه دولتی مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

مشاوره نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 – 1404

سوالات آزمون به صورت تستی و چهار گزینه ای می باشد و داوطلبان در صورت پاسخ اشتباه نمره منفی خواهند داشت و از نمره کسب شده آن ها کسر می شود. هر پاسخ درست دارای 3 امتیاز مثبت می باشد و پاسخ های اشتباه یک امتیاز از آنها کسر خواهد کرد. 

چنانچه پیرامون نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی و قبولی در این مدارس هر سوال و یا ابهامی دارید می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی کدام سایت است؟

سایت ثبت نام سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد.

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چگونه می باشد؟

در متن مقاله نحوه ثبت نام نمونه دولتی را به طور کامل شرح داده ایم.

آیا دانش آموزان باید به سامانه های استانی مراجعه نمایند؟

خیر در مقاله نحوه ثبت نام نمونه دولتی شرح داده ‌ایم که که داوطلبان باید به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام من ازمون نمونه ثبت نام کردم 9 تیر ازمون دارم ولی هیچی در مورد ازمون بهم نگفتن اینکه کجا باید برم برای ازمون و چه ساعتی هستش و….
    چکار باید بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره