کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه پردیس خودگردان، رشته مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار است. حیطه شغلی این رشته حفظ و کنترل سلامت و بهداشتی روانی، فردی و اجتماعی کارکنان محیط کار است. شما برای قبولی در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه پردیس خودگردان باید رتبه مناسبی را به دست آورید. در ادامه به بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس 1400 پرداخته ایم.

 

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰

بررسی رتبه قبولی پذیرفته شدگان کنکور سال‌های گذشته در رشته های مختلف، به داوطلبان کمک می‌کند که شانس قبولی خود را تخمین بزنند و در زمان انتخاب رشته کنکور آگاهانه تر عمل کنند.

دانشگاه پردیس خودگردان برای رشته مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار با رتبه در سهمیه داوطلبان دانشجو پذیرش می‌کند. به همین دلیل در ادامه جدول های مربوط به رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰ را در 5 سهمیه مختلف آورده ایم. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی ۱۴۰۰ کلیک کنید

بخوانید: انتخاب رشته

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 9623
دانشگاه علوم پزشکی ایران 13100
برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 13452
دانشگاه علوم پزشكی همدان  18210

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ساوه  19322
دانشگاه علوم پزشکی همدان 13851
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان

قبولی در دانشگاه پردیس‌خودگردان آسان تر از دانشگاه روزانه است و معمولا اکثر داوطلبانی که به دنبال کسب اطلاعات درباره رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰ هستند، رتبه مناسبی برای پذیرش در دانشگاه روزانه ندارند.

دانشگاه پردیس خودگردان در مقابل ایجاد فرصت تحصیل برای تعداد بیشتری از داوطلبان از طریق قبولی رتبه های بالاتر، شهریه دریافت می‌کند و شما از همان ابتدای شروع به تحصیل در این دانشگاه موظف به پرداخت شهریه مصوب رشته تحصیلی خود هستید.

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان از دانشگاه آزاد نیز بیش تر است و حتما باید توانایی مالی برای پرداخت شهریه را داشته باشید. البته دانشگاه پردیس خودگردان شرایطی مثل تقسیط شهریه، وام شهریه و … را در نظر گرفته است تا دانشجویان دغدغه مالی برای تحصیل در این دانشگاه را نداشته باشند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

اگر مایلید که وارد دانشگاه پردیس خودگردان شوید، توصیه می‌کنیم برای اطلاع از شهریه رشته مدنظر خود در این دانشگاه و همچنین آگاهی از شرایط وام شهریه این دانشگاه، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید تا پس از کسب آگاهی کامل اقدام به انتخاب رشته کنید. مشاوران مجموعه دانتل کو در زمینه انتخاب رشته آماده راهنمایی شما داوطلبان عزیز هستند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای چقدر است؟

    میزان شهریه رشته مهندسی بهداشت حرفه ای در دانشگاه پردیس خودگردان حدود 5 میلیون تومان است.

  2. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته مهندسی بهداشت حرفه ای را ارائه می‌دهند؟

    دانشگاه علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی، البرز، اصفهان و …. از جمله دانشگاه های پردیس خودگردان هستند که در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای  پذیرش دانشجو انجام می‎‌دهند.

  3. آیا دانشگاه پردیس خودگردان در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای به صورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می‌کند؟

    خیر، ورود به تمام رشته های تجربی دانشگاه پردیس خودگردان از طریق شرکت در کنکور تجربی امکان پذیر است. در این مقاله به رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس ۱۴۰۰ اشاره شده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره