سایر موضوعاتآزمون های زبان

زمان ثبت نام آزمون MSRT 1403

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون MSRT 1403 از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام می گردد. تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری وزارت علوم که توسط وزارت علوم برگزار می گردد را در دانشگاه های سراسری دارند، برای ورود به مقطع دکتری نیازمند مدرک زبان انگلیسی هستند. این دسته از داوطلبان می توانند در آزمون داخلی تعیین سطح زبان انگلیسی MSRT که هر ساله در چندین دوره برگزار می شود، شرکت کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون تاریخ ثبت نام آزمون MSRT ۱۴۰۳ ارائه کرده ایم.

 

زمان ثبت نام آزمون MSRT 1403

آزمون MSRT در یک سال در چندین دوره برگزار می گردد، که هر داوطلب و متقاضی شرکت در آزمون زبان می تواند متناسب با سطح آمادگی خود بدون محدودیت در دوره های مختلف این آزمون ثبت‌نام کرده و پس از کسب امتیاز لازم مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت نماید. در جدول زیر زمان ثبت نام آزمون MSRT 1403 در هر نوبت را قرار داده ایم.

تقویم زمانی آزمون MSRT سال ۱۴۰۳
شروع ثبت نام پایان ثبت نام برگزاری آزمون نتایج
26 اسفند 21 فروردین 31 فروردین 9 اردیبهشت
26 فروردین 19 اردیبهشت 28 اردیبهشت 6 خرداد
23 اردیبهشت 23 خرداد 1 تیر 10 تیر
3 تیر 17 مرداد 26 مرداد 5 شهریور

لازم است توجه داشته باشید که اطلاع از تاریخ ثبت نام آزمون MSRT 1403 دارای حائز اهمیت می باشد. چراکه هر حوزه دارای ظرفیت محدود و مشخصی است و پس از تکمیل ظرفیت، مهلت ثبت‌نام نیز زودتر از موعد اعلام شده به پایان می رسد و اگر داوطلب از این ثبت‌نام جا بماند بایستی منتظر اعلام ثبت‌نام در دوره های بعدی باشد.

 

شهر محل برگزاری آزمون مرداد ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه وزارت علوم شهرهایی که ثبت‌نام آزمون تاریخ 26 مرداد ماه ۱۴۰۳ در آن برگزار می شود به شرح زیر می باشد.

تهران-دانشگاه علم و صنعت ايران , مشهد-دانشگاه امام رضا ع , تبريز-دانشگاه تبريز , بابلسر-دانشگاه مازندران , اروميه -دانشگاه صنعتي اروميه , شيراز -دانشگاه علوم پزشکي شيراز , همدان-دانشگاه بوعلي سينا , قم-دانشگاه قم , رشت-دانشگاه گيلان , اصفهان-دانشگاه اصفهان , کرمانشاه -دانشگاه رازي , کرمان-موسسه آموزش عالي کرمان-کرمان , اراک-دانشگاه صنعتي اراک , اردبيل-دانشگاه محقق اردبيلي , يزد-موسسه آموزش عالي امام جواد ع , بيرجند-دانشگاه بيرجند , خرم آباد-دانشگاه لرستان , سنندج-دانشگاه کردستان , قزوين-دانشگاه بين المللي امام خميني ره , گرگان-دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نکات نام نویسی در آزمون

✅چنانچه مدارک ثبت‌نام آزمون شما دارای نواقصی باشد، از طریق همین سامانه اعلام می شود که بایستی آن را اصلاح کرده و مجدد ارسال نمایید. 

✅در قسمت پیشخوان آزمون زبان  وضعیت ” تایید ” یا ” عدم تایید ” اطلاعات شما قابل مشاهده است.

✅لیست رشته ها مطابق با لیست رشته سازمان سنجش و وزارت بهداشت است.

✅در نظر داشته باشید که تا زمانی که اطلاعات شما تایید نگردد، نمی توانید در زمان ثبت نام آزمون زبان MSRT وارد سامانه شوید.

❌امکان تغییر حوزه قبل و بعد از پرداخت هزینه جود دارد. چنانچه در حوزه مقصد ظرفیت خالی هست، می توانید حوزه را تغییر دهید.

❌چنانچه ظرفیت حوزه ای تکمیل شده باشد، امکان افزایش ظرفیت نخواهد بود، بنابراین ثبت‌نام خود را در روزهای ابتدایی و قبل از تکمیل ظرفیت انجام دهید.

❌توجه داشته باشید که در صورت عدم پرداخت مبلغ توسط دیگر داوطلبان یا تغییر حوزه توسط آنها ظرفیت آزاد می شود. 

 

مشاوره تاریخ ثبت نام آزمون MSRT سال ۱۴۰۳

در زمان ثبت نام آزمون MSRT 1403 که از سوی سامانه سجاد اعلام می گردد، تمامی داوطلبانی که می خواهد در مقطع دکتری وارد دانشگاه های سراسری شوند، می توانند مطابق مراحل فوق جهت ثبت‌نام اقدام نمایند. همانطور که گفتیم ثبت‌نام در آزمون دارای هزینه می باشد ک متقاضیان باید آن را از طریق درگاه اینترنتی با کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.

مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در تمامی مراحل ثبت‌نام آزمون می توانند با خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سوالات شما را پاسخ دهند.می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر پیرامون آزمون MSRT همین حالا تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون MSRT 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون ام اس آر تی در سال 1403 در چه تاریخی می باشد؟

    در متن مقاله تاریخ ثبت نام آزمون MSRT تمامی دوره ها را قرار داده ایم.

  2. متقاضیان جهت ثبت نام آزمون بایستی به کدام سامانه مراجعه کنند؟

    متقاضیان جهت ثبت نام باید به سامانه سجاد ” portal.saorg.ir ” مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره