کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ داوطلبان با توجه به رتبه‌ای که در کنکور کسب می‌کنند، قادر خواهند بود تا وارد دانشگاه پردیس شده و در رشته مهندسی بهداشت محیط به تحصیل بپردازند. بدیهی است که قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه پردیس در مقایسه با دانشگاه روزانه به شرط تسلط کافی داوطلب به منابع آزمون راحت‌تر است. در این مقاله آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس ۱۴۰۰ ارائه شده است.

 

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه‌های قبولی در رشته مهندسی بهداشت محیط با توجه به سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌شود. سهمیه مناطق نیز بر اساس محل زندگی داوطلب در دوران سه سال آخر دبیرستان تعیین می‌شود. این نوع سهمیه‌ها عبارتند از سهمیه منطقه 1، سهمیه منطقه 2 و سهمیه منطقه 3.

این سه سهمیه متعلق به افرادی است که به ترتیب در کلان‌شهرها، سایر مراکز استان‌ها و شهرستان‌های محروم تحصیل کرده‌اند. در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس 1400 برای هر یک از این سهمیه مناطق ارائه شده است. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 14622
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 19556
دانشگاه علوم پزشکی همدان 17123

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 19711
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 18321
دانشگاه علوم پزشکی همدان 18559

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی قم 15038
دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری 19221
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 17500
دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت 28442
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته

در سال‌های اخیر دانشگاه‌های پردیس مورد توجه داوطلبان کنکور قرار گرفته است و این به دلیل رشته‌های با کیفیتی است که توسط این دانشگاه ارائه می‌شود. هر داوطلبی اگر ذره‌ای تلاش خود را بالا ببرد، بدون شک خواهد توانست وارد دانشگاه پردیس شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس 1400، مسیر پیش روی داوطلب را به وی نشان می‌دهد. این رتبه‌ها گویای این مسئله است که داوطلب برای کسب قبول شدن در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس به چه محدوده‌ای نیاز دارد و برای رسیدن به این رتبه‌ها چه منابعی را باید مطالعه کند.

هر اندازه که داوطلب در کنکور سراسری عملکرد بهتری داشته باشد، شانس موفقیت او افزایش می‌یابد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رتبه پذیرفته شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس 1400 چند است؟

    در متن مقاله به آخرین رتبه‌های قبول شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس اشاره شده است. این رتبه‌ها با توجه به سهمیه مناطق در سه دسته قرار می‌گیرند.

  2. تحصیل در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس و روزانه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

    تحصیل در رشته مهندسی بهداشت محیط پردیس و روزانه هیچ تفاوتی از نظر کیفیت آموزشی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت این دوره‌ها در شهریه‌ای است که توسط دانشجویان دانشگاه پردیس پرداخت می‌شود.

  3. آخرین رتبه‌های پذیرفت شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس چه کمکی به داوطلبان می‌کند؟

    آخرین رتبه‌های قبول شدگان مهندسی بهداشت محیط پردیس به داوطلب کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی پیش رفته و بیشترین شانس قبول شدن در این رشته را داشته باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره