کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ رشته مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار علاوه بر دانشگاه های روزانه و آزاد در دانشگاه پردیس خودگردان نیز ارائه می‌‌شود که به صورت با کنکور است. شما برای قبولی در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه پردیس خودگردان باید ضمن شرکت در کنکور تجربی، رتبه مناسبی را نیز در سهمیه خود به دست آورید. رتبه‌های قبولی هر یک از دانشگاه های پردیس خودگردان با یکدیگر متفاوت است. در این مطلب به بررسی آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه‌ای پردیس کنکور ۱۴۰۱ پرداخته ایم.

 

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت عمومی پردیس خودگردان ۱۴۰۱

دانشگاه پردیس خودگردان شعبه شهریه پرداز دانشگاه روزانه است و در واقع این دانشگاه با دریافت شهریه از دانشجویان هزینه های خود را تامین می‌کند. رتبه قبولی رشته بهداشت حرفه‌ای یک دانشگاه پردیس خودگردان تفاوت زیادی با شعبه روزانه همان دانشگاه ندارد.

مثلا رتبه قبولی دانشگاه شهید بهشتی روزانه با رتبه قبولی دانشگاه شهید بهشتی پردیس خودگردان فرق چندانی ندارد اما در مجموع، پذیرش در دانشگاه پردیس خودگردان آسان تر است. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی ۱۴۰۰ کلیک کنید.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، البرز، کرج، زاهدان، ایران و …. رشته مهندسی بهداشت حرفه ای را در ظرفیت خودگردان ارائه می‌دهند. آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان 1401 این دانشگاه ها به صورت زیر است.

بخوانید: انتخاب رشته

 

منطقه یک

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 18156
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 19445
دانشگاه علوم پزشکی ایران 12172
دانشگاه علوم پزشكی اصفهان  14839
دانشگاه علوم پزشكی زاهدان 17547

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشكی  گيلان -رشت 23314
دانشگاه علوم پزشكی زاهدان 25356

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 16493
دانشگاه علوم پزشکی ساوه 20966
دانشگاه علوم پزشکی  گيلان -رشت 19549
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان

همانطورکه قبل‌تر نیز اشاره شد، دانشگاه پردیس خودگردان با وجود آنکه شعبه دوم دانشگاه روزانه است اما از دانشگاه های شهریه پرداز بوده و شما به ازای هر ترم تحصیل در این دانشگاه باید شهریه مصوب رشته تحصیلی خود را پرداخت نمایید که هر سال نیز شامل دو ترم است.

انتخاب رشته مرحله بسیار حساسی در کنکور است که در صورت اقدام اشتباه، تلاش های داوطلب به طور کامل از بین خواهد رفت. دیده شده است که دوطلب با کسب رتیه های بسیار عالی به دلیل انتخاب رشته اشتباه موفق به قبولی در دانشگاه و یا رشته مورد علاقه خود نشده است.

شما عزیزان می‌توانید سوالات خود را درباره انتخاب رشته کنکور تجربی، رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان 1401 شهریه دانشگاه پردیس خودگردان و …. از مشاوران مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو به صورت تلفنی بپرسید و یا حتی فرایند انتخاب رشته را به عهده آنان بگذارید تا با دانش چندین ساله خود در این زمینه بهترین انتخاب ها را برای شما انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا در کنکور تجربی 1402 رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای در دانشگاه پردیس خودگردان ارائه خواهد شد؟

    پیش بینی می‌شود در کنکور تجربی 1402 همچون سال های قبل دانشگاه پردیس خودگردان رشته بهداشت حرفه‌ای را ارائه دهد.

  2. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته بهداشت حرفه ای را ارائه می‌دهند؟

    دانشگاه پردیس خودگردان شهید بهشتی، ایران، اصفهان، کاشان، زنجان و … این رشته را ارائه می‌کنند.

  3. آخرین رتبه قبولی مهندسی بهداشت حرفه ای پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چقدر است؟

    در سال های مختلف ظرفیت رشته مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه پردیس خودگردان متفاوت است. در این مقاله به بررسی کامل آخرین رتبه قبولی این رشته پرداخته شده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره