سایر موضوعاتسایر آزمون ها

سایت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

هر ساله علاقه مندان بسیاری که جزو دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی هستند و یا در این مقطع فارغ التحصیل شده اند، جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی به کارشناسی انتخاب رشته می کنند. ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی از طریق وبسایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 ، یعنی سایت سازمان سنجش انجام می شود. در ادامه این مطلب پیرامون ثبت نام این آزمون در سایت ” sanjesh.org ”  اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

 

سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم برای ادامه تحصیل داوطلبان با مدرک کاردانی، هم رشته های با آزمون و هم رشته های بدون آزمون ارائه می شود. داوطلبانی که قصد انتخاب کد رشته محل های با آزمون را دارند، بایستی که در کنکور کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنند در غیر اینصورت مجاز به انتخاب کد رشته محل های ارائه شده با آزمون نخواهند بود و بایستی به سراغ پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بروند.

آزمون کاردانی به کارشناسی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد. تمامی جزئیات و اطلاعیه های مربوط به این آزمون از طریق وبسایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد.

متقاضیان موظف هستند که در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان سنجش، به سایت این سازمان مراجعه کنند و پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، چنانچه کد رشته محل مورد علاقه شان ارائه شده بود، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

نحوه ثبت نام در سایت انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

فرقی نمی کند که داوطلبان مایل به ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی و یا ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می باشند، در هر صورت ثبت نام این دو به صورت همزمان انجام می شود.

هر دو دسته از داوطلبان باید به وبسایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 یعنی وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

 

مراحل گام به گام

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور نشانی sanjesh.org شوید.

2️⃣ از منوی سمت راست سامانه بر روی گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” کلیک کنید.

کاردانی به کارشناسی

3️⃣ پس از ورود به صفحه اختصاصی کاردانی به کارشناسی، بر روی لینک فعال مربوط به ” ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ” کلیک نمایید.

4️⃣ در مرحله بعد لازم است که هزینه ثبت نام را واریز کنید، بدین منظور بر روی گزینه “ خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید. لازم به ذکر است که داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی هستند، باید کارت اعتباری جداگانه تهیه کنند.

5️⃣ با کلیک بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری” مراحل پرداخت هزینه را با درج مشخصات کارت بانکی خود طی نمایید. (هزینه ثبت نام در سال گذشته مبلغ 46 هزار تومان بوده است که امسال افزایش خواهد یافت).

6️⃣ پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، باید شماره سریال را دریافت کنید و با این شماره سریال ثبت نام را آغاز نمایید.

7️⃣ به صفحه اول کاردانی به کارشناسی برگردید و بر روی گزینه ” ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 ”  کلیک کنید، سپس سریال ثبت نام 12 رقمی را در بخش تعیین شده درج نمایید.

8️⃣ در مرحله بعدی می توانید فرم ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت و تکمیل نمایید.

9️⃣ برای تکمیل فرم ثبت نام حتما باید عکس 4*3 که از قبل تهیه کرده اید، وارد فرم کنید.

 ? در پایان مراحل سامانه یک شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام در اختیار شما قرار خواهد داد که به معنای موفقیت آنیز بودن ثبت نام شما می باشد. 

 

مشاوره نام نویسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته

توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته، حتما اطلاعات خود را بدرستی در سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 درج کنید. چراکه در صورت اشتباه وارد کردن برخی اطلاعات ممکن است پس از دریافت قبولی با مشکل مواجه شوید.

در پذیرش بدون کنکور  و بر اساس سوابق تحصیلی، ملاک و معیار قبولی شما معدل مقطع قبلی تان می باشد که بایستی به درستی وارد شود. سازمان سنجش برای متقاضیانی که به دلایل مختلفی اطلاعات خود را در سامانه به اشتباه وارد کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات را فراهم کرده است. بنابراین سعی کنید پس از چندین بار بررسی اطلاعاتی که وارد کرده اید، فرم انتخاب رشته و تقاضانامه خود را در سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400، ثبت نهایی کنید.

چنانچه پیرامون سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400،  ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید، همینطور می توانید پیرامون نحوه انتخاب رشته، جهت کسب عنوان قبولی در کد رشته محل های انتخابی تان نیز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1400، چه ساتی است؟

تمامی اطلاعیه ها و جزییات مربوط به کنکور کارشناسی ناپیوسته از طریق وبسایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

از طریق سایت سازمان سنجشچه اطلاعاتی مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی منتشر می گردد؟

سازمان سنجش تمامی جزییات مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی شامل زمان ثبت نام و انتخاب رشته، زمان برگزاری آزمون، لینک دانلود دفترچه، اعلام نتایج و … را اطلاع رسانی می نماید.

آیا متقاضیان برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور مقطع کاردانی به کارشناسی نیز بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند؟

بله، ثبت نام بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوستهبه صورت همزمان با ثبت نام با آزمون رشته های ارائه شده در کنکور کاردانی به کارشناسی انجام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره