سایر موضوعاتسایر آزمون ها

اعلام نتایج آزمون MSRT سال 1403

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج آزمون MSRT از مهم ترین سوالات شرکت کنندگان این آزمون می‌باشد. یکی از آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی که زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود و اکثریت داوطلبان آن را نیز متقاضیان مقطع دکتری تخصصی تشکیل می دهند، آزمونMSRT است. این آزمون تقریبا به فواصل زمانی معین حدود 10 بار در سال برگزار می شود و داوطلبان پس از شرکت در آزمون باید منتظر اعلام نتایج باشند تا نمره اکتسابی خود را مشاهده کنند. نتایج آزمون MSRT سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه سجاد به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. در ادامه توضیحات کاملی در خصوص نحوه مشاهده و زمان اعلام نتایج آزمون MSRT سال 1403 شرح خواهیم داد.

 

زمان اعلام نتایج آزمون MSRT سال 1403

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، آزمون MSRT هر ساله حدود 10 دوره برگزار می شود و داوطلبان در هر یک از دوره‌ها که شرکت نمایند، می توانند یک الی دو هفته پس از برگزاری آزمون، نتایج خود را مشاهده کنند. نتایج آزمون MSRT به صورت یک مرحله ای و در قالب یک کارنامه اطلاع رسانی می شود.

در حال حاضر زمان اعلام نتایج آزمون در سال ۱۴۰۳ مشخص نشده است اما داوطلبان می‌توانند با مشاهده جدول زمانبندی سال گذشته در این خصوص اطلاعات کافی به دست آورند. زمان اعلام نتایج دوره های مختلف آزمون MSRT در سال گذشته به شرح زیر می‌باشد.

15 شهریور : اعلام نتایج در 24 شهریور

26 خرداد: اعلام نتایج در 4 تیر

23 تیر: اعلام نتایج در 2 مرداد

27 مرداد: اعلام نتایج در 5 شهریور

31 شهریور: اعلام نتایج در 9 مهر

28 مهر: اعلام نتایج در 7 آبان

26 آبان: اعلام نتایج در 5 آذر

24 آذر: اعلام نتایج در 3 دی

29 دی: اعلام نتایج در 8 بهمن

27 بهمن: اعلام نتایج در 7 اسفند

18 اسفند: اعلام نتایج در 26 اسفند

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی مشاوره تحصیلی تلگرام کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون MSRT سال 1403

سامانه اعلام نتیجه آزمون MSRT، سامانه سجاد به نشانی اینترنتی portal.saorg.ir می باشد و داوطلبان می بایست با ورود به این سامانه و وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارنامه خود را دریافت نمایند. مراحل کلی دریافت نتیجه آزمون ام اس ار تی ۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد.

👈ورود به سایت portal.saorg.ir

👈درج مد ملی و رمز عبور

👈کلیک بر روی گزینه آزمون زبان

👈انتخاب گزینه دریافت کارنامه

👈انتخاب آزمون مورد نظر و مشاهده نتیجه

 

راهنمای تصویری

در این بخش به منظور سهولت کار برای شما متقاضیان گرامی به توضیح نحوه مشاهده نتایج آزمون MSRT به صورت تصویری پرداخته ایم. 

1️⃣ به سایت سجاد به نشانی ” portal.saorg.ir ” مراجعه نمایید و بر روی لینک فعال ” انتقال به سامانه آزمون زبان MSRT ” کلیک کنید.

نتایج آزمون MSRT

 

2️⃣ در بخش بعدی برای ورود به صفحه کاربری خود ” کد ملی ” و ” رمز ورود ” خود را درج کنید.

نتایج آزمون MSRT

 

3️⃣ پس از ورود به پروفایل کاربری خود بر روی گزینه” آزمون زبان ” کلیک کنید.

4️⃣ سپس بر روی گزینه ” دریافت کارنامه ” در منو سمت راست کلیک کنید.

5️⃣ در صفحه بعدی آزمون مورد نظر را انتخاب کنید تا نتایج نمایش داده شود.

امکان اعتراض به نتایج آزمون ام اس ار تی وجود ندارد و در صورتی که از حد نصاب لازم نمره پایین تری کسب کرده باشید، می‌توانید مجدد با ثبت نام و پرداخت هزینه در آزمون های دوره بعدی شرکت نمایید.

 

مشاوره شرکت در آزمون MSRT

حداقل نمره قبولی آزمون msrt نمره 50 است و داوطلبانی که بتوانند این نمره را کسب کنند، دیگر نیازی به شرکت مجدد در آزمون را ندارند. اما داوطلبانی که نمره آن ها کمتر از 50 باشد می توانند مجدد منتظر اطلاعیه های سامانه سجاد برای برگزاری ازمون دوره بعدی باشند و در زمان در نظر گرفته شده، مجددا برای کسب نمره بهتر در آزمون شرکت نمایند. (آزمون MSRT محدودیت تعداد دفعات شرکت در آزمون ندارد) همچنین داوطلبان در دیگر آزمون های زبان معتبر کشور مثل آزمون های تولیمو، EPT و یا آزمون MHLE می توانند شرکت کنند.

اگر برای مشاهده نتیجه آزمون MSRT با مشکلی مواجه هستید و موفق به ورود به سامانه سجاد نمی شوید، می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل به صورت تلفنی راهنمایی دریافت کنید. همچنین شما داوطلبان می توانید از طریق ارتباط با مشاوران اخبار برگزاری آزمون های معتبر زبان خارجی را پیگیری کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون MSRT سال 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره  02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج آزمون MSRT چه تاریخی است؟

    اعلام نتایج آزمون MSRT 10 روز پس از برگزاری آزمون می‌باشد.

  2. برای دریافت نتیجه آزمون MSRT باید به کدام سامانه مراجعه کنیم؟

    نتایج آزمون MSRT از سامانه سجاد قابل دریافت است.

  3. چه اطلاعاتی برای مشاهده نتایج آزمون ام اس آر تی نیاز است؟

    برای ورود به سامانه و دریافت نتایج به کد ملی، ایمیل و رمز ورود نیاز است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره