ثبت نام کنکور سراسریکنکور سراسری

زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ در سایت سنجش اعلام شده و داوطلبان می‌توانند با دانلود دفترچه راهنمای زمان و مکان آزمون عملی از سایت سنجش از زمان آزمون خود مطلع شوند. زمان برگزاری آزمون با توجه به جنسیت داوطلبان و همچنین رشته امتحانی و نام خانوادگی متفاوت می‌باشد. داوطلبان برای شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه را با خود به همراه داشته باشند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید در زمینه کارت ورود به جلسه و تاریخ آزمون عملی کنکور هنر 1402 این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

زمان برگزاری آزمون عملی هنر در برخی رشته ها در 27 مرداد ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می گیرد.

 

زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲

هر ساله آزمون عملی برای داوطلبان این آزمون بگرگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ بر اساس رشته امتحانی، جنسیت و ابتدای نام خانوادگی داوطلب متفاوت است. داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده‌اند و در سایت سنجش فرم علاقه‌مندی به شرکت در آزمون عملی را تکمیل نموده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. 

زمان برگزاری رشته
27 مرداد (۸ صبح) نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، گرافیک، طراحی پارچه و طراحی لباس
27 مرداد (14:30 ظهر) طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری

هر ساله سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه، زمان برگزاری آزمون را به طور دقیق منتشر می‌کند و داوطلبان می‌توانند با مطالعه اطلاعیه ها از زمان برگزاری آزمون خود مطلع شوند. زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ از اوایل مرداد شروع شده و تا اواخر مرداد ادمه خواهد داشت. 

همانطور که می‌دانید در سال ۱۴۰۲ کنکور سراسری در دو نوبت برگزار شد اما تغییری در روند برگزاری آزمون عملی ایجاد نشد. داوطلبان هر دو نوبت آزمون سراسری باید مطابق با جدول زمانی به صورت یکپارچه در آزمون عملی شرکت نمایند. در این قسمت دفترچه آزمون زمان و مکان آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ قرار گرفته است و شما می‌توانید به طور مستقیم آن را دانلود نمایید. 

 

محل برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲

حوزه امتحانی آزمون عملی نیز توسط سایت سنجش و همزمان با زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1402 منتشر می‌شود. داوطلبان باید در زمان تعیین شده در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند و در آزمون شرکت کنند. 

پس از برگزاری آزمون، شرایط داوطلبان به همراه امتیازهایشان توسط سازمان سنجش بررسی شده و در نهایت نتایج نهایی و لیست پذیرفته شدگان اعلام می‌شود. در ادامه اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص مکان برگزاری آزمون عملی هنر قرار گرفته است و می‌توانید آن را به صورت مستقیم دانلود نمایید. 

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر ۱۴۰۲

داوطلبان برای شرکت در آزمون بایستی چند روز قبل زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت نمایند. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون عملی در دو رشته ثبت نام کرده‌اند، باید کارت ورود به جلسه هر رشته را به صورت مجزا دریافت نمایند. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر باید طبق مراحل زیر اقدام کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ از 23 مرداد بر روی سایت سنجش قرار گرفت.

 

راهنما تصویری

1️⃣وارد سایت سنجش شوید.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

2️⃣بر روی گزینه سراسری کلیک کنید. 

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

3️⃣بر روی گزینه کارت کلیک نمایید. 

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

4️⃣لینک فعال دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ را انتخاب کنید. 

5️⃣رشته امتحانی خود را انتخاب نمایید.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

6️⃣اطلاعات خود را طبق یکی از روش های گفته شده در زیر تکمیل کرده و کارت خود را دریافت کنید. 

  • شماره پرونده + شماره سریال ثبت نام + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + نام و نام خانوادگی + شماره شناسنامه
  • شماره پرونده + شماره صندلی

در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات ثبت نامی و کارت ورود به جلسه باید قبل از زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کرده و اطلاعات را اصلاح نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

نحوهو تاریخ برگزاری آزمون عملی کنکور هنر 1402

همانطور که گفته شد داوطلبان باید در زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ در حوزه امتحانی خود حضور داشته و در آزمون شرکت نمایند. در جلسه آزمون سوالاتی از داوطلبان پرسیده می‌شود که باید با اطعتماد به نفس کامل آن ها را پاسخ داده و انجام دهند. نوع سوالات در برخی از رشته های آزمون عملی به صورت زیر می‌باشد. 

رشته طراحی صنعتی: پرسش های فنی و طراحی ابزارآلات 

رشته های نمایشی: تحلیل متن نمایشنامه و اجرا

نوازندگی موسیقی: نوازندگی سازهای مختلف و اطلاعات تئوری و سلفژ

عکاسی: آشنایی با دوربین و نحوه استفاده از آن و ارائه عکس

رشته های تجسمی: طراحی چهره، فیگور و سایر فعالیت ها در سبک رئالیسم

مجسمه سازي: طراحی و حجم سازی با گل و سایر وسایل

آهنگسازی: نوزاندگی، سازشناسی، سلفژ

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲

چنانچه قصد شرکت در آزمون عملی را دارید، باید با در دست داشتن رزومه مکتوب و فعالیت های کاری، کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه به حوزه امتحانی خود مراجعه نمایید. همچنین به همراه داشتن وسایل مورد نیاز مطابق با رشته امتحانی الزامی می‌باشد.  

چنانچه هرگونه سوال یا ابهامی در زمینه زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1402 برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی  دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری آزمون عملی هنر ۱۴۰۲ چه تاریخی می‌باشد؟

    زمان برگزاری آزمون عملی هنر 1402 با توجه به رشته، جنسیت و نام خانوادگی داوطلبان متفاوت می‌باشد. به طور کلی آزمون عملی در مرداد ماه برگزار خواهد شد. 

  2. کارت ورود به جلسه آزمون چه زمانی منتشر می‌شود؟

    کارت ورود به جلسه آزمون چند روز قبل برگزاری آزمون منتشر شده و در سایت سنجش قرار خواهد گرفت. 

  3. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر چه باید کرد؟

    برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت سنجش مراجعه نمایید. مراحل دریافت کارت ورود به جلسه به طور کامل در متن توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره