دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد 1402 هر ساله به صورت بدون کنکو‌ر و براساس سوابق تحصیلی ارائه می شوند. رشته‌های حسابداری، روانشناسی، حقوق و …. از رشته‌های پرطرفدار این گروه آزمایشی هستند. این رشته ها تماما بدون کنکور هستند و فرصتی برای علاقه مندان فراهم شده است که بدون نیاز به شرکت در هیچ آزمونی و تنها بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد رشته مورد علاقه شان شده و به تحصیل بپردازند. تنوع رشته های انسانی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402 زیاد است و داوطلب در زمان ثبت نام با تعداد زیادی رشته روبروست که در ادامه لیست رشته های ارائه شده را معرفی خواهیم کرد.

 

لیست رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد 1402

دوره های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه ازاد اسلامی شامل مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته می باشد که داوطلبان با توجه به آخرین مدرک فارغ التحصیلی که دارند می توانند وارد یکی از این مقاطع شوند. متنوع ترین رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد مربوط به گروه انسا‌نی است و بیشترین رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد 1402 نیز در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود.

مقطع

لیست رشته های انسانی دانشگاه آزاد بدون کنکور

کارشناسی پیوسته

حقوق زبان و ادبیات فارسی روانشناسی روزنامه نگاری
اقتصاد جامعه شناسی زبان و ادبیات عربی حسابداری
هتلداری مردم شناسی فلسفه و حکمت اسلامی علم اطلاعات و دانش شناسی
گردشگری جغرافیا تاریخ تمدن ملل اسلامی ادیان و عرفان
مدیریت صنعتی مدیریت مالی مدیریت امور بانکی علوم تربیتی
مدیریت بازرگانی مدیریت دولتی روابط عمومی مدیریت بیمه

کارشناسی ناپیوسته

حسابداری حقوق آموزش و پرورش ابتدایی آموزش دینی و عربی
مدیریت صنعتی مدیریت بازرگانی تربیت بدنی و علوم ورزشی مدیریت دولتی

کاردانی پیوسته

تربیت کودک حسابداری مدیریت خانواده تربیت بدنی

کاردانی ناپیوسته

مدیریت بازرگانی زبان و ادبیات فارسی امور بانکی علوم ورزشی
حسابداری آموزش و پرورش ابتدایی آموزش دینی و عربی امور مالی و مالیاتی
بیمه امور گمرکی تربیت معلم قران کریم

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

دفترچه رشته های انسانی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

به داوطلبان توصیه می شود که پیش از اقدام به ثبت نام در دانشگا‌ه آز‌اد، ابتدا دفترچه راهنمای مربوط به مقطع تحصیلی مد نظر را از سایت azmoon.org دانلود نمایند و پس از بررسی رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد و همچنین اطلاع از شرایط کامل ثبت نام، انتخاب رشته و ثبت نام خود را انجام دهند.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقاطع مختلف به صورت مجزا منتشر می شود و زمان انتشار نیز در اولین روز ثبت نام است. در حال حاضر دفترچه ثبت نام 1402 منتشر نشده است اما به محض انتشار، از طریق لینک های زیر می توانید آن را دانلود کنید.

 

تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه آزاد

ملاک و مبنای پذیرش دانشجو در رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد معدل دیپلم و سوابق تحصیلی می‌باشد. دانشجویان می‌توانند با اگاهی از میزان تاثیر هر دیپلم در پذیرش رشته های انسانی دانشگاه آزاد با آگاهی بیش تری تصمیم گیری نمایند. جدول مربوط به تاثیر سوابق تحصیلی در ساال ۱۴۰۲ هنزو اعلام نشده است. برای آگاهی بیش تر شما عزیزان اطلاعات مربوط به سال گذشته آورده شده است.

گروه آزمایشی انسانی تجربی ریاضی معرف سایر مارک دیپلم
تاثیر معدل ۱۰۰ ۵۷.۱ ۵۷.۱ ۱۰۰ ۵۱.۴

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که ملاک قبولی شما در رشته مورد علاقه معدل دیپلم شما می باشد. در مقاله زیر به بررسی دیگر شرایط لازم برای ثبت نام رشته ای بدون کنکور انسانی آزاد ۱۴۰۲ پرداخته‌ایم. لذا توصیه می کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید. البته شما می توانید برای آگاهی از رشته های ارائه شده در هر واحد دانشگاهی با کارشناسان دانتل کو تماس بگیرید. 

بخوانید: راهنما ثبت نام دانشگاه آزاد

 

مشاوره رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد 1402

با مطالعه این مطلب از لیست رشته‌های انسانی بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاع یافتید. همچنین دانستید که برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در 4 مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید از چه شرایط و مدارکی برخوردار باشید.

در صورتی که سوالات بیشتری دارید یا نیازمند راهنمایی در خصوص نحوه ثبت نام اینترنتی و انتخاب رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد هستید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به صورت تلفنی تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای ثبت نام رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام، انتخاب رشته خود را انجام دهید.

  2. رشته های بدون کنکور انسانی آزاد 1402 شامل چه رشته‌هایی می شود؟

    لیست کامل رشته‌های ارائه شده در دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف را گرد آوری و در متن مقاله قرار داده ایم.

  3. ثبت نام دانشگاه آزاد مهرماه 1402 از چه کی شروع می شود؟

    پیش بینی می شود ثبت زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول از اوایل مرداد ماه آغاز شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره