کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

لینک دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۲ را در ادامه این مقاله قرار داده ایم. پس از گذشت چند ساعت از برگزاری کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی انسانی، لینک دانلود دفترچه سوالات اختصاصی این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. داوطلبانی که در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند با استفاده از سوال‌ها کنکور انسانی با پاسخنامه ، درصد دروس امتحانی خود را تخمین بزنند و همینطور دسته ای از داوطلبان که قصد شرکت در این آزمون را در سال های آینده دارند، می توانند اقدام به تحلیل و بررسی این سوال‌ها نمایند تا با نحوه طراحی سوالات کنکور انسانی آشنا شوند.

سوالات کنکور ریاضی تیر ماه ۱۴۰۲ در دو دفترچه منتشر شد. در ادامه لینک دانلود قرار داده شد. دفترچه سوالات دیپلم علوم و معارف اسلامی نیز قرار داده شد.

🔵 برای اطلاع از رتبه لازم قبولی رشته های مختلف و آخرین اخبار تحصیلی در کانال تلگرام دانتل کو عضو شوید. برای عضویت تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید.

برای اطلاع از رتبه قبولی رشته های کنکور انسانی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید و البته با مشاوران دانتل تماس بگیرید تا در فرآیند تخمین رتبه و انتخاب رشته شما را یاری دهند.

👈  رتبه قبولی انسانی  👉

👈  کارنامه قبولی انسانی  👉

👈 مشاوره انتخاب رشته کنکور 👉

👈  راهنما تخصصی انتخاب رشته کنکور  👉

 

سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه ۱۴۰۲

پس از اینکه کنکور سراسری در زیرگروه آزمایشی انسانی برگزار می شود، شرکت کنندگان در جلسه آزمون برای اطلاع از عملکردی که در جلسه آزمون دارند، باید منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری باشند که معمولا پس از گذشته یک ماه از برگزاری این آزمون می باشد.

اعلام نتایج بعد از یک ماه از برگزاری کنکور سراسری انسانی، برای بسیاری از شرکت کنندگان زمان طولانی می باشد و نگران نتایج هستند. این دسته از داوطلبان می توانند سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه را از طریق سایت سنجش دریافت کنند و آن ها را با سوالاتی که پاسخ داده اند، تطبیق دهند و اینگونه با در نظر گرفتن تعداد سوال های درست، غلط و نزده خود، درصد اکتسابی خود را در هر کدام از سرفصل های امتحانی کنکور انسانی محاسبه نمایند.

پس از این متقاضیان می توانند با مقایسه درصد های اکتسابی خود با کارنامه آخرین نفرات قبولی در سال های گذشته، شانس قبولی خود را برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و آزاد تخمین بزنند. در مقاله زیر رتبه قبولی تمامی رشته های کنکور سراسری را ببرسی کرده ایم. کافیست بر روی آن کلیک کنید. البته به صورت روزانه رتبه قبولی رشته های مختلف را در 

بخوانید: رتبه قبولی کنکور (تمامی رشته ها) 

برخی از داوطلبان که تمایل دارند در سال های آینده در کنکور شرکت کنند و در رشته های پرطرفدار کنکور انسانی شامل حقوق، روان شناسی، دبیری، حسابداری، مجموعه مدیریت ها و … در دانشگاه های دولتی ادامه تحصیل دهند؛ می توانند با دریافت سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه و مطالعه آن ها، ضمن آشنایی با سبک سوال‌ها، از میزان آمادگی خود نیز مطلع شوند و اقدام به برنامه ریزی مطالعاتی مناسب برای حفظ نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف خود نمایند. برای دانلود سوال‌ها دیگر گروه های آزمایشی بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

 

دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه 1402

شرکت کنندگانی که در کنکور انسانی شرکت می کنند، تمایل دارند در رشته های پرطرفدار این زیرگروه شامل حقوق، روانشناسی، مجموعه مدیریت ها و حسابداری در بهترین دانشگاه های کشور ادامه تحصیل دهند.

از همین رو پس از شرکت در جلسه آزمون انسانی، تمایل دارند که به سرعت از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند تا متوجه شوند آیا شانسی برای تحصیل در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود دارند یا خیر.

دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۲ – تیر ماه 1402
(برای دانلود بر روی متن کلیک کنید)
رياضي، زبان و ادبيات فارسي، علوم اجتماعی و روانشناسی برای دانلود کلیک کنید
زبان عربي، تاريخ، جغرافيا، فلسفه و منطق و اقتصاد برای دانلود کلیک کنید
ویژه دیپلمه های علوم و معارف اسلامی برای دانلود کلیک کنید
دانلود دفترچه سوالات کنکور انسانی ۱۴۰۲ – دی ماه 1401
(برای دانلود بر روی متن کلیک کنید)
عناوین دروس دانلود دفترچه 
رياضي، زبان و ادبيات فارسي، علوم اجتماعي و روانشناسی برای دانلود کلیک کنید
زبان عربي، تاريخ، جغرافيا، فلسفه و منطق و اقتصاد برای دانلود کلیک کنید
ویژه دیپلمه های علوم و معارف اسلامی برای دانلود کلیک کنید

اما از آنجایی که تا زمان مشخص شدن نتایج پس از برگزاری آزمون، معمولا یک بازه زمانی چهار تا شش هفته ای طول می کشد، متقاضیان می توانند با دریافت سوالات کنکور انسانی همراه با پاسخنامه ، درصد دروس خود را محاسبه کنند و سپس با استفاده از کارنامه آخرین نفرات قبولی در کنکور انسانی سال گذشته، شانس قبولی خود را تخمین بزنند. سوالات کنکور انسانی در قالب یک دفترچه سوالات اختصاصی شامل دروس ریاضی، اقتصاد، علوم اجتماعی، ادبیات تخصصی، عربی تخصصی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق و روانشناسی است.

 

دانلود پاسخنامه کنکور انسانی 1402

معمولا مطابق رویه هر سال، پاسخنامه کنکور سراسری انسانی، چند روز پس از برگزاری این آزمون از طریق سایت سنجش منتشر می شود.

در پاسخنامه کلیدی کنکور سراسری انسانی، گزینه های صحیح مشخص شده است که داوطلب برای محاسبه درصد دروس خود، باید آن ها را با پاسخ های درست خود مطابقت دهد و در نهایت با محاسبه تعداد سوالات درست، غلط و نزده اقدام به محاسبه درصد دروس خود نماید.

کلید سوالات کنکور انسانی 1402
(به محض انتشار در این قسمت بارگزاری خواهد شد)
پاسخنامه کنکور انسانی

اعتراض به سوالات کنکور انسانی 1402

سازمان سنجش آموزش کشور، پس از اینکه سوالات کنکور سراسری انسانی را به همراه پاسخنامه آن ها منتشر می کند، لینک اعتراض به نتایج اولیه را نیز در سایت رسمی این سازمان با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org” فعال می کند.

در صورتی که پس از بررسی سوالات کنکور سراسری انسانی و پاسخنامه آن ها، متوجه اشتباهی در سوالات و یا پاسخنامه کلیدی آن شدید؛ می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سنجش اعتراض خود را ثبت کنید. در صورتی که دلیل اعتراض شما منطقی و درست باشد، به طوری که سوالی که به آن اشاره کرده اید، خارج از کتاب درسی طرح شده باشد و یا پاسخ آن گزینه اشتباهی اعلام شده باشد، یا سوال مربوطه حذف می شود و یا نمره آن برای هیچ یک از شرکت کنندگان محاسبه نمی شود.

بخوانید: راهنما جامع  انتخاب رشته انسانی 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه فرصتی را در اختیار شرکت کنندگان در این آزمون قرار می دهد تا قبل از اعلام نتایج، بتوانند بررسی کنند که در کدام کد رشته محل های ارائه شده در این زیرگروه شانس قبولی دارند. برای اینکه بتوانید با مقایسه درصد دروسی که محاسبه کرده اید با کارنامه آخرین نفرات قبولی، به نتایج درستی برسید، لازم است از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید تا شانس قبولی شما را با کمترین درصد خطا تخمین بزنند.

از سویی دیگر اگر می خواهید در سال های آینده در کنکور سراسری شرکت کنید، می توانید با دریافت سوالات کنکور انسانی و پاسخدهی به آن ها، متناسب با عملکرد خود برنامه ریزی تحصیلی نمایید. ضمن اینکه بررسی این سوال‌ها ، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا سبک سوال‌ها و نحوه طراحی آن ها در کنکور انسانی آشنا شوید.

چنانچه مایل هستید با بررسی سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه اقدام به تحلیل شانس قبولی خود نمایید، می توانید برای رسیدن به نتایج دقیق از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی دریافت کنید و اینکار به تجربه و تخصص آن ها بسپارید.

بخوانید: نتایج کنکور

برای دریافت مشاوره در زمینه دانلود سوالات کنکور انسانی با پاسخنامه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سوالات کنکور انسانی همراه با پاسخنامه از طریق کدام سایت منتشر می شود؟

سوال‌ها با پاسخنامه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” منتشر می گردد.

برای دریافت سوال‌ها کنکور به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای دریافت سوال‌ها به اطلاعات خاصی نیاز نیست و شما می توانید آن ها را رایگان از طریق این مقاله از سایت دانتل دریافت کنید.

سوالات همراه با پاسخنامه چه زمانی منتشر می شود؟

سوالات معمولا چند ساعت پس از برگزاری آزمون و پاسخنامه آن معمولا چند روز پس از برگزاری آزمون منتشر می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام اگه مقدوره براتون دفترچه تجربی ۱۴۰۱کد دفترچهc رو بارگذاری کنید سنجش فقطAرو زده توسایت سردرگم شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره