دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ۱۴۰۲ یکی از سوالات داوطلبان کنکور می‌باشد. در میان دانشگاه های مختلفی که به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرند، دانشگاه غیرانتفاعی نیز در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد. داوطلبان باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی به صورت هماهنگ و یکپارچه با دانشگاه‌های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم اطلاعاتی پیرامون سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402 ارائه کنیم.

 

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲

دانشگاه های غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم دانشجو جذب می نماید. این دانشگاه ها در واقع زیرمجموعه ای از دانشگاه های سراسری هستند و به همین دلیل ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی به صورت همزمان با ثبت‌نام دانشگاه های سراسری انجام می شود. 

لینک سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ در دو ورودی مهر و بهمن ماه همزمان با شروع ثبت‌نام دانشگاه‌های سراسری در سایت سنجش فعال می شود که برای نمیسال اول معمولا در مرداد ماه و برای نیمسال دوم معمولا در اواخر آدر و اوایل دی ماه می باشد. برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی کلیک کنید.

داوطلبان واجد شرایط می توانند از طریق دفترچه راهنما منتشر شده کدرشته محل های انتخابی خود را استخراج کرده و در فرم سایت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی بدون کنکور به ترتیب اولیت بندی وارد نمایند. داوطلبان گرامی جهت بررسی شرایط و انتخاب رشته خود می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام 

برای ثبت نام بدون کنکور باید در هنگام ثبت نام اینترنتی مدارک و اطلاعاتی را در سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور بارگزاری نمایید. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی و تحصیلی می‌باشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1401 به شرح زیر می‌باشد.

  • عکس ۴*۳ داوطلب
  • اطلاعات شناسنامه‌ای (نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سریال شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد و…)
  • اطلاعات تحصیلی‌ (نوع دیپلم، معدل و مدرک پیش دانشگاهی)
  • اطلاعات فردی‌ (وضعیت جسمانی، وضعیت نظام وظیفه و…)

 

مراحل ثبت نام در سایت بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1402

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی سنجش انجام می شود. داوطلبان برای ثبت اطلاعات و کد رشته محل های مورد نظر خود، می توانند طبق مراحل زیر پیش رفته و ثبت نام خود را نهایی کنند.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
  • مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی
  • خرید کارت اعتباری
  • بارگزاری عکس داوطلب
  • کامل کردن اطلاعات فرم ثبت نام
  • انتخاب رشته و درج کدرشته محل های انتخابی
  • دریافت کد رهگیری و شماره پرونده

 

راهنما تصویری

1️⃣ سازمان سنجش را در مرورگر جستجو کرده و پس از انتخاب گزینه اول وارد سایت سازمان سنجش شوید.

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

2️⃣ بر روی گزینه سراسری در منوی پایین صفحه سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور کلیک کنید.

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

3️⃣ از منوی سمت راست سایت بدون کنکور غیرانتفاعی بر روی ” ثبت نام ” کلیک کنید.

سامانه ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی

4️⃣ در صورت خرید کارت اعتباری طبق راهنما زیر پیش بروید در غیر این صورت جهت خرید کارت اعتباری ثبت نام مقاله نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه غیر انتقاعی را مطالعه نمایید.

5️⃣ از بین گزینه‌ها سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بر روی لینک ” سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر یا بهمن ماه سال 1402 ” کلیک کنید.

6️⃣ از طریق کد ملی و رمز عبور وارد کرده و وارد سایت سازمان سنجش شوید. در صورت عضو نبودن در سایت سنجش بر روی گزینه ثبت نام کنید در پایین صفحه کلیک کنید.

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

7️⃣ تمامی اطلاعات نام و نام خانوادگی – ملیت – شماره ملی – تاریخ تولد – شماره تلفن همراه و رمز عبور انتخابی لازم را وارد کنید.

توجه داشته باشید رمز شما باید شامل اعداد، حروف بزرگ، حروف کوچک و کاراکتر ویژه باشد و فارسی نباشد.

سایت بدون کنکور غیرانتفاعی

8️⃣ بر روی گزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری کلیک کنید. در صفحه باز شده عکس خود را بارگزاری کنید.

سایت بدون کنکور غیرانتفاعی

9️⃣ فرم ثبت نام به ترتیب در سابت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی پر کنید.

1️⃣0️⃣ کد رشته محل های انتخابی استخراج شده (جداکثر ۱۰۰ کدرشته) را در فرم سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ۱۴۰۲ وارد کنید. 

1️⃣1️⃣ پس از چندین بار بررسی اطلاعات و فرم انتخاب رشته تان، ثبت نهایی کنید و سپس شماره پرونده و کد رهگیری را دریافت نمایید. و آن را نگه دارید.

 

سایت اعلام نتایج بدون کنکور غیرانتفاعی ۱۴۰۲

سازمان سنجش مجری برگزاری پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و غیرانتفاعی می باشد، بنابراین علاوه بر لینک ثبت نام، لینک اعلام نتایج نیز در سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” فعال می شود.

چنانچه در زمان اعلام نتایج دانشگاه های غیر انتفاعی، شرکت کنندگان جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند، می توانند برای قطعی کردن ثبت نام خود به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند، البته این ثبت نام نهایی الزامی است، چرا که عدم مراجعه داوطلبان به معنای انصراف آن ها تلقی خواهد شد.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

متقاضیان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های غیرانتفاعی بایستی بدین نکته توجه داشته باشند که سازمان سنجش مسئول برگزاری و در واقع ثبت نام داوطلبان این دوره می باشد.

بنابراین تمامی جزئیات و اخبار مربوط به این پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد. بنابران چنانچه قصد دارید از اصلاحیه ها، زمان ثبت نام، زمان اعلام نتایج، زمان ویرایش اطلاعات و … مطلع شوید و به لینک ثبت نام، لینک اعلام نتایج، لینک ویرایش اطلاعات ثبت نامی و فرم انتخاب رشته دسترسی داشته باشید، باید به سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی مراجعه کنید.

چنانچه پیرامون سایت ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و همینطور نحوه ثبت نام و چینش الویت های خود در فرم انتخاب رشته سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. مشاوران دانتل می توانند ثبت نام شما را تیز در سامانه انجام دهند تا بتوانید از انتخاب رشته خود اطمینان داشته باشید و در نهایت بر اساس سوابق تحصیلی خود موفق به کسب قبولی گردید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی از طریق چه سایتی انجام می شود؟

سایت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

لینک ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیر انتفاعی چه زمانی در سایت سنجش فعال می شود؟

لینک ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت همزمان با ثبت نام دانشگاه های سراسری در سایت سازمان سنجش فعال می گردد که به زمان تقریبی آن در متن مقاله اشاره کردیم.

آدرس دقیق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی کدام است؟

متقاضیان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی بایستی به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام و درود نثار شما
    به خط که جهت مشاوره گذاشته بودین در سایت تماس گرفتم اما پاسخ دریافت نکردم.
    میخواستم در مورد این که چه وقت میتوانم داخله اخذ نمایم معلومات بیشتر بگیرم.
    چون من اتباع ام و فعلن در ایران استم مدت ده روز از مدت زمان ویزه ام مانده
    ایا میشود که با اخز داخله ویزه ام را تمدید نماییم به داخل ایران یا به کشور خود برگشته و اخذ ویزه نموده دوباره برگردم و داخله بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره