انتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاددکتری

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای داوطلبان بسیار حائز اهمیت است چراکه با توجه به تاریخ برگزاری می توانند برای شرکت در جلسه برنامه ریزی کرده و آمادگی لازم را به دست آورند. مصاحبه دکتری 30 درصد از نتایج نهایی ارزیابی پذیرش را در بر می گیرد و به همین دلیل بسیار مهم است که داوطلبان به خوبی برای آن آماده شوند. در این مطلب به بررسی تاریخ مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون دکترا شرکت کرده اند، در صورت مجاز شدن به انتخاب رشته دوره های دانشگاه آزاد، می توانند وارد سایت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با آدرس azmoon.org شده و فرم انتخاب رشته دکترا این دانشگاه را تکمیل نمایند. چنانچه در هر یک از رشته های انتخابی، رتبه حد نصاب آن دانشگاه را کسب کرده باشید، برای جلسه مصاحبه دعوت خواهید شد. 

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 احتمالا در اردیبهشت ماه می باشد.

داوطلبان باید از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اطلاع داشته باشند تا بتوانند برای موفقیت در این آزمون آماده شوند. سال گذشته ثبت نام مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد در اردیبهشت و خرداد ماه انجام شد. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد زمان مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت. 

 

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد زمان دقیقی را برای مصاحبه دکترا تعیین می کند و داوطلبان باید در این زمان به دانشگاه مراجعه کرده و با ارائه مدارک خود در مصاحبه شرکت نمایند. پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه، تاریخ دقیق و زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 نیز اعلام می گردد.

تاکنون تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سال گذشته مصاحبه دانشگاه آزاد از 17 تیر شروع شد و انتظار می رود که در سال جدید نیز در همین بازه زمانی انجام شود. هنوز زمان دقیق مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد در سال جاری مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

در صورتی که در چند رشته محل برای مصاحبه دعوت شده باشید، باید هزینه هر یک از آن ها را به صورت جداگانه پرداخت نمایید. در روز برگزاری آزمون حتما مدارک خود را به طور کامل آماده کرده و با خود به همراه داشته باشید. برای کسب آمادگی شرکت در جلسه مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره شرکت در مصاحبه دکتری

در پذیرش دکترا دانشگاه آزاد 50 درصد ارزیابی بر اساس آزمون کتبی، 30 درصد بر اساس مصاحبه علمی و 20 درصد نیز بر اساس سوابق آموزشی و پژوهشی می باشد. داوطلبان در جلسه مصاحبه باید به پایان نامه خود مسلط بوده و در زبان انگلیسی نیز مهارت داشته باشند تا بتوانند به سوالات انگلیسی اساتید پاسخ دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق شروع مصاحبه هنوز مشخص نشده است اما احتمالا در تیر ماه شروع خواهد شد. 

  2. تاریخ ثبت نام مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد 1403 چه زمانی است؟

    ثبت نام مصاحبه احتمالا در اردیبهشت یا تیر ماه شروع می گردد. 

  3. آیا مصاحبه دکترا دانشگاه‌آزاد و دانشگاه های سراسری به صورت همزمان می باشد؟

    خیر دانشگاه آزاد به صورت مستقل اقدام به برگزاری جلسات مصاحبه و پذیرش دانشجو در مقطع دکترا می کند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره