کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۳ از مهم‌ترین اطلاعاتی است که داوطلبان باید از آن آگاه باشند. سازمان سنجش هر ساله کنکور سراسری را در تمامی زیر گروه‌ها برای داوطلبان برگزار می‌کند. متقاضیان شرکت در کنکور سراسری بایستی پیش از برگزاری‌آزمون، در تاریخ‌های اعلام شده کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. داوطلبان باید به دقت مندرجات آن را بررسی کنند تا هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد. در صورت وجود مشکل و تناقض در اطلاعات یکی از راه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور 1403 مراجعه داوطلب به باجه رفع نقص کنکور 1403 می‌باشد که در ادامه مطالب به توضیح آن پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت ماه و آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ منتشر شد. 

ورود مستقیم به سایت

داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود فقط کافیست با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از ملزوماتی است که داوطلبان باید در زمان برگزاری کنکور به همراه داشته باشند. بنابراین بایستی در روزهای پایانی و نزدیک به روز برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ که تاریخ آن از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، داوطلبان باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

حال در این میان هستند داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خود متوجه وجود برخی اشتباهات در اطلاعات ثبت نامی و شناسنامه ای مندرج در آن می شوند که بایستی هر چه سریع تر نسبت به رفع آن‌ها به صورت آنلاین یا باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۳ اقدام کنند.

سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان شرایطی را فراهم کرده است که بتوانند اطلاعات خود را اصلاح کرده و کارت ورود به جلسه خود را با اطلاعات درست دریافت کنند. یکی از این راه ها ویرایش اطلاعات از طریق لینک موجود در سایت سنجش است. در واقع تمامی اطلاعات را نمی توان از این طریق ویرایش کرد بنابراین داوطلبان بایستی به سراغ راه دوم که باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور 1403 است، مراجعه کنند.

 

زمان مراجعه به باجه رفع نقص کنکور 1403

از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور تا حداکثر یک روز قبل از برگزاری آزمون سراسری گروه آزمایشی مربوطه، فرصت مراجعه به باجه رفع نقص کنکور وجود دارد. اما توصیه می‌شود که همان روز اول که کارت خود را دریافت کردید، در صورت وجود هر گونه اشتباهی در آن سریعا به باجه رفع نقص سازمان سنجش استان و شهر خود مراجعه کنید زیرا ممکن است اصلاح اشتباهات موجود تا چند روز زمان ببرد.

مخصوصا اشتباه در اعمال سهمیه های رزمندگان و ایثارگری که باید ارگان مربوطه نیز شرایط استفاده از سهمیه را برای شما تایید کند. با توجه به اینکه زمان مراجعه به باجعه رفع نقص سازمان سنجش در سال ۱۴۰۳ مشخص نشده است در ادامه جدول زمان بندی مربوط به سال گذشته را قرار داده ایم. به محض مشخص شدن زمان دقیق، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۳

گروه های آزمایشی زمان مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش
علوم انسانی اردیبهشت ۱۴۰۳
علوم ریاضی و فنی
علوم تجربی اردیبهشت ۱۴۰۳
هنر اردیبهشت ۱۴۰۳
زبان های خارجی اردیبهشت ۱۴۰۳

 

آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشخصات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری شامل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، نام پدر، جنسیت، زبان خارجی مورد نظر، کد و نام رشته امتحانی، عکس و …. می‌باشد که امکان ایجاد اشتباه در هر یک از موارد ذکر شده وجود دارد. در قایل زیر آدرس تمامی باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور شهرهای مختلف که سازمان سنجش تعیین کرده است را می توانید مشاهده نمایید.

سازمان سنجش محل برگزاری آزمون را بر روی کارت ورود به جلسه کنکور درج می کند. داوطلبان باید یک ساعت پیش از برگزاری آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند. البته سازمان سنجش آدرس تمامی حوزه های امتحانی سراسر کشور را در قالب یک فایل Pdf منتشر می کند که در ادامه لینک دانلود آن قرار داده‌ایم.

 

موارد رفع نقص کارت ورود به جلسه

حال سوالی که ممکن است برای داوطلبان به وجود آید، این است که چه اطلاعاتی از کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ را می توان ویرایش کرد. لازم است مجدد تاکید کنیم که برخی نواقص موجود در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از طریق لینک ویرایش اطلاعات موجود در سایت سازمان سنجش، قابل ویرایش است.

اما به منظور ویرایش برخی اطلاعات داوطلبان بایستی به باجه رفع نقص کنکور مراجعه کنند. از جمله اطلاعاتی که داوطلبان می توانند از طریق باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۳ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند، شامل موارد زیر می باشد:

دین زبان خارجی امتحانی معلولیت و بهیار اطلاعات مربوط به جنسیت
مشکلات مربوط به عکس  اشکلات شماره داوطلب مندرج بر روی كارت ورود به جلسه

 

عدم اعمال سهمیه رزمندگان و ایثارگری

داوطلبانی که مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگری 5 درصد و 25 درصدی هستند اما در زمان ثبت نام آزمون سراسری این سهمیه را اعمال نکرده اند، این فرصت را دارند که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور، به باجه رفع نقص کنکور 1403 مراجعه و پیگیری های لازم را برای بهره مندی از سهمیه خود انجام دهند.

داوطلبانی که سهمیه ایثارگری آن ها در کارت ورود به جلسه کنکور اعمال نشده در سایت سازمان اطلاعات خود را ویرایش کنند تا سهمیه آن ها اعمال شود. چنانچه داوطلبی در تاریخ مشخص شده نسبت به تصحیح سهمیه خود اقدام نکند، فقط سهمیه مناطق برایش لحاظ خواهد شد.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

باجه رفع نقص سازمان سنجش ۱۴۰۳ | مشکلات عکس

داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه خود مشکلاتی همچون فاقد عکس بودن، واضح نبودن و کیفیت پایین عکس، نداشتن مهر بر روی عکس، درج عكسی غیر از عكس داوطلب و … وجود دارد، می‌بایست ضمن همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر، 2 قطعه عکس 4*3 خود را نیز تهیه و به باجه رفع نقص سازمان سنجش ۱۴۰۳ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که در صورت عدم اعمال اصلاحات در عکس اشتباه کارت ورود به جلسه، از حضور داوطلب در حوزه امتحانی ممانعت می‌شود. همچنین عکس باید مربوط به سال جاری داوطلب باشد.

باجه رفع نقص سازمان سنجش

 

اشتباه در نظام آموزشی

داوطلبانی که نظام قدیمی هستند اما در کارت ورود به جلسه برای آن ها نظام جدید درج شده است و همچنین داوطلبان نظام جدیدی که در کارت ورود به جلسه نظام قدیمی محسوب شده اند، لازم است با مراجعه به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۳ و ارائه مدارک مورد نیاز، این مشکل را حل نمایند.

 

باجه رفع نقص سازمان سنجش | عدم اعمال معلولیت

داوطلبانی که بنا بر توضیحات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور، دچار معلولیت هستند اما در فرم ثبت نام کنکور این بند را مشخص نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به باجه رفع نقص کنکور سراسری ۱۴۰۳ اقدامات لازم را انجام دهند تا در صورت نیاز در جلسه کنکور تمهیدات و شرایط لازم برای آنها فراهم شود.

 

اشتباه در جنس، دین، زبان خارجی امتحانی 

تنها راه حل رفع این سه ایراد در کارت ورود به جلسه کنکور نیز مراجعه حضوری به باجه رفع نقص سازمان سنجش 1403 مستقر در مراکز استان هاست. این اطلاعات در سایت سازمان سنجش (sanjesh.org) و به صورت اینترنتی قابل ویرایش نخواهند بود. 

 

مشاوره آدرس باجه رفع نقص کنکور

برای اصلاح برخی از اشتباهات موجود در کارت ورود به جلسه نیازی نیست که به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۳ مراجعه کنید و می‌توانید از طریق سایت sanjesh.org اشتباهات موجود را رفع کنید. از جمله این اشتباهات می‌توان به اشتباه در نام، نام خانوادگی، شماره ملی  و… اشاره کرد.

اما داوطلبان در صورتی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه در اطلاعات جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و سهمیه بهیار شاهد مغایرتی بودند، لازم است که با در دست داشتن مدارک لازم به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1403 مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند. در صورت داشتن هرگونه ابهام و یا سوال در زمینه کنکور سراسری می‌توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای ویرایش چه اطلاعاتی باید به باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور ۱۴۰۳ مراجعه کنند؟

داوطلبان می توانند برای ویرایش اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم به باجه رفع نقص سازمان سنجش مراجعه کنند.

داوطلبان در زمان مراجعه به باجه رفع نقص کنکور سراسری 1403 چه مدارکی را باید همراه داشته باشند؟

مدارکی همچون کارت ملی یا شناسنامه عکس دار را همراه خود داشته باشند.

داوطلبان کنکور سراسری چگونه می توانند به آدرس به باجه رفع نقص کارت ورورد به جلسه دسترسی داشته باشند؟

سازمان سنجش هر ساله لیست آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه را منتشر می کند که در داخل مقاله مقاله می توانید این لیست را دانلود و مشاهده نمایید.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫29 دیدگاه ها

  1. وقت بخیر،من سهمیه ام را ویرایش کردم در کارت ورود به جلسه ام،و پیامک ویرایش هم برام اومد،ولی موقع پرینت کارت ورود به جلسم دوباره سهمیه مناطق نوشته شده بود،مگه نباید سهمیه ایثار زده میشد؟ الان چیکار کنم که مطمعن بشم ثبت شده سهمیه ام؟

    1. وقت شما هم بخیر
      در سایت سازمان سنجش درخواست خودتون رو ثبت کنید طی ۷۲ ساعت بررسی میشه جواب میدن

    1. سلام
      تاکنون سازمان سنجش اطلاعیه ای در مورد امکان ثبت نام کنکور از طریق باجه های رفع نقص کنکور اعلام نکرده است.

  2. سلام من توی کارت ورود به جلسه ام سهمیه ام اعمال شده اما برام پیاک اومده که سهمیه مورد تایید ارگان قرار نگرفته باید چیکار کنم؟

    1. سلام طبق اطلاعیه سازمان سنجش امکان ثبت نام از طریق باجه های رفع نقص کنکور نمی باشد.

  3. سلام من دانشجوی انصرافی هستم ولی تو کارت ورود به جلسه زده دانشجوی انصرافی خیر برای قبولی در کنکور و ورود به دانشگاه مشکلی پیش میاد یا اینکه میشه درستش کرد

  4. سلام وقت بخیر من کد نظام وظیفه رو 4 زدم ولی در هنگام کارت ورود به جلسه امکان تغییر آن نبود الان باید چکار کنم ؟؟ کد درست 5 است

  5. سلام عرض ادب، در آزمون کانون وکلا ثبت نام کرده ام و دارای سهمیه ی فرزند ۲۵ درصد جانبازی هستم و الان در کارت ورود به جلسه ام هم قید شده ولی موقع ثبت نام کافی نت کارت پایان خدمت دیکری را به اشتباه بر پرونده من بارگزاری کرده ولی گزینه ی سهمیه را فعال کرده بودم و الان نیازه که واسه بارگزاری کارت معافییتم و اصلاح پرونده جهت رفع نقص به واحد رفع نقص مراجعه کنم و یا اینکه این درصد قید شده با استعلام سازمان معتبر بوده و نیاز به ویرایش نیست ؟؟؟

  6. سلام وقت بخیر
    من کنکور 1400 سهمیه ام رو اعمال کردم و مشکلی نداشت ولی امسال موقع ثبت نام کنکور سهمیه ام رو اعمال کردم و یک روز قبل از گرفتن کارت ورود به جلسه پیامک اومد که سهمیه شما تایید نشده و رفتم کافی نت برای گرفتن کارتم و مشکلم رو بهشون گفتم ک گفتن این پیامک برای خیلی از متقاضی ها ارسال شده و من دوباره درخواست اعمال سهمیه رو واستون میزنم
    کارت ورود ب جلسمو که همون موقع گرفتم سهمیه ام همون سهمیه مناطق خورده بود ولی خب درخواست داده بودن دوباره
    الان که جواب کنکورم اومده سهمیه واسم اعمال نشده باید چیکار کنم؟

  7. من سهمیه منطقه ۳هستم ولی در اعلام نتایج در منطقه ۱اعلام شده نمیدونم چکارکنم تو سایت سازمانن سنجش هم اعلام کردم ولی جواب ندادند.فردا هم آخرین روز انتخاب رشته ست چکارکنم؟

  8. سلام خسته نباشید .موقع ثبت نام معدل یازدهم من اشتباه وارد شده بود و من وقتی خواستم کارت ورود به جلسه بگیرم متوجه شدم من باید چکار کنم تا بتونم معل یازهمم رو اصلاح کنم ؟
    لطفا هر کسی که در این مورد اطلاعی داره پاسخ بده.

  9. سلام وقت بخیر
    تو باجه رفع و نقص تغیر رشته درسی ممکنه؟
    من داوطلب ریاضی هستم انسانی ثبت شده

  10. سلام وقت بخیر من زمان ویرایش کارت معدل کتبی به جای18/10 اشتباهی18/01 ثبت شده بود و همچینین سهمیه منطقه من اشتباه ثبت شده بود که البته سهمیه منطقه بعد دو روز یعنی قبل آزمون رفع شد ولی معدل تغییری نکرد ولی ثبتش کرده بودم الان باید چی کار کنم؟

      1. سلام باجه رفع نقص کنکور پس از انتشار کارت ورود به جلسه تا برگزاری آزمون دایر می باشد.
        سازمان سنجش از طریق یک فایل آدرس باجه رفع نقص را در این زمان منتشر می کند.

  11. سیمکارتی که باهاش برای کنکور ثبتنام کردم گم شده
    نمیتونم کارت ورود به جلسه ام رو بگیرم
    چیکار کنم؟

    1. سلام از طریق اپراتور های موبایل سیمکارت جدید بگیرید و فعال نمایید.
      می توانید درخواست خود را نیز در سایت سنجش ثبت نمایید.

  12. سلام وقت بخیر ، من کد نظام وظیفه رو اشتباه وارد کردم به جای پنج ، کد چهار وارد کردم چگونه میتوانم رفع مشکل کنم

  13. درود بر شما
    من در قسمت آدرس مشکل دارم
    هر آدرسی وارد میکنم میگه

    (آدامه آدرس صحیح وارد نشده است)

    ممنون میشم کمک ‌کنید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره