دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ کدامند؟ چندین سال است که دانشگاه آزاد اسلامی از میان علاقه مندان به رشته های مختلف در پنج زیرگروه اصلی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو می نماید. سوالی که برای اغلب متقاضیان وجود دارد این است که در این دوره از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد چه رشته هایی ارائه می شود. به همین دلیل در ادامه این مطلب لیست رشته‌های بدون کنکور ریاضی آزاد 1402 را ارائه کرده ایم.

 

لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در حال حاضر اغلب رشته ها به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد و در چهار مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. ملاک و معیار پذیرش داوطلبان در این دوره از پذیرش دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی و معدل مقطع قبلی داوطلب با توجه به مقطع انتخابیش می باشد.

بنابراین متقاضیان می توانند طبق دفترچه‌های منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور الویت‌های خود  از رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را در فرم انتخاب رشته درج کنند و سپس چنانچه مطابق با معدل مقطع قبلی خود شرایط پذیرش را داشته باشند، جزو اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهند شد.

متقاضیان می توانند برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته ریاضی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اقدام کنند.

 

لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

شما متقاضیان گرامی رشته‌های بدون کنکور ر‌یاضی دانشگاه آزاد، با توجه به اینکه دفترچه های 1402 منتشر نگردیده است، می توانید از دفترچه های سال های گذشته استفاده کنید، چراکه معمولا رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ارائه شده در طول سال ها یکسان می باشد.

در ادامه سعی کرده ایم لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402 را در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناشی ناپیوسته ارائه کنیم.

 

لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور | کاردانی پیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترین رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد که در مقطع کاردانی پیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

الکترونیک – الکترونیک عمومی نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی
الکتروتکنیک – برق صنعتی مکانیک خودرو
نقشه برداری صنایع شیمیایی
نقشه کشی معماری هنرهای تجسمی-نقاشی
صنایع نساجی گرافیک
علمی کاربردی حسابداری کامپیوتر – نرم افزار
مکانیسم ماشین‌های کشاورزی تربیت بدنی

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد | کاردانی پیوسته

با توجه به اینکه تعداد رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ارائه شده در مقطع کاردانی پیوسته زیاد است، در این قسمت از مقاله لینک دانلود دفترچه های این مقطع در سال گدشته را برایتان قرار داده ایم، تا ضمن اطلاع از رشته های ارائه شده از دانشگاه های ارائه دهنده و تعداد ظرفیت ها نیز مطلع گردید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور | کاردانی ناپیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترین رشته های بدون آزمون ریاضی در دانشگاه آزاد که در مقطع کاردانی ناپیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

کاردان فنی برق- الکترونیک کاردان فنی برق- مخابرات
حسابداری کاردان فنی مکانیک- صنایع اتومبیل
تربیت معلم آموزش و پرورش ابتدایی کاردان فنی نساجی
تربیت معلم آموزش دینی و عربی هنرهای تجسمی- گرافیک
تربیت معلم زبان و ادبیات فارسی تربیت معلم آموزش علوم تجربی

دانلود دفترچه | کاردانی ناپیوسته

دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته‌ نیز رشته های بسیاری را ارائه می دهد که در جدول فوق به مهم ترین آن ها اشاره کردیم. برای اطلاع از تمامی رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در این مقطع و همینطور دانشگاه‌های ارائه دهنده، دفترچه های زیر را دانلود و مطالعه نمایید. لینک دفترچه های زیر مربوط به سال گذشته است و به محض انتشار دفترچه ها در سال جاری مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیمسال اول دانشگاه آزاد 1402 (مهر)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم دانشگاه آزاد 1402 (بهمن)

لیست رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور | کارشناسی پیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترین رشته های بدون آزمون ریاضی در دانشگاه آزاد که در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

مهندسی برق مهندسی عمران
مهندسی صنایع مهندسی معماری
مهندسی مکانیک مهندسی کامیپوتر
آمار و کاربردها مهندسی شهرسازی
ریاضیات و کاربردها مهندسی نساجی
علوم کامپیوتر مهندسی کامپیوتر-معماری سیستم های کامپیوتری
فیزیک-حالت جامد علوم مهندسی-فیزیک مهندسی
حسابداری علوم مهندسی-علوم مهندسی محاسباتی
مهندسی خط و سازه‌های ریلی علوم مهندسی-علوم مهندسی زیست محیطی
شیمی کاربردی علوم مهندسی-ریاضی مهندسی

دانلود دفترچه | کارشناسی پیوسته

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته متنوع و گسترده است به همین دلیل برای اطلاع از تمامی این کد رشته محل ها می توانید دفترچه های زیر را که مربوط به ثبت نام بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته سال گذشته است را دانلود کنید و سپس رشته و دانشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید.

تاکنون دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی 1402 منتشر نشده است. به محض انتشار لینک دانلود را به موارد زیر اضافه خواهیم کرد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته نیمسال اول دانشگاه آزاد 1402 (مهر)

 

 

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد | کارشناسی ناپیوسته

در جدول زیر تعدادی از مهم ترینرشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد که در مقطع کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود را مشاهده می کنید.

مهندسی اجرایی عمران علمی کاربردی معماری
مهندسی تکنولوژی الکترونیک مهندسی تکنولوژی برق – قدرت
مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی
علمی کاربردی حسابداری مهندسی تکنولوژی طراحی و نقشه کشی صنعتی
مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر

دانلود دفترچه | کارشناسی ناپیوسته

دفترچه های زیر نیز مربوط به دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد است که می توانید برای اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده این مقطع دفترچه های زیر که مربوط به سال گذشته است، استفاده کنید،

لینک دانلود دفترچه رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور جدید برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته سال 1402 را نیز در صورت منتشر شدن به این دفترچه ها اضافه خواهیم کرد.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول دانشگاه آزاد 1402 (مهر)

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم دانشگاه آزاد 1402 (بهمن)

 

نکات مهم ثبت نام بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد

⚪قبل از انتخاب رشته حتما دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دانلود و مطالعه کنید تا در صورت بروز تغییرات از آن ها آگاه شوید.

⚪انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org انجام می‌شود.

⚪ثبت نام رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور هزینه دارد و باید قبل از ثبت نام هزینه آن را پرداخت کنید. به نوع کارت اعتباری خریداری شده دقت کنید چراکه در صورت اشتباه مبلغ کارت بازپس داده نمی‌شود.

⚪ در وارد کردن اطلاعات خود دقت کامل داشته باشید چراکه در صورت هرگونه مغایرت قبولی شما مردود خواهد شد.

⚪برای انتخاب رشته از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید تا با ارائه نکات مهم شانس قبولی تان را افزایش دهند.

 

مشاوره رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1402

ثبت نام بدون کنکور ر‌یاضی در واحد های مختلف دانشگاه از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org” انجام می شود و لازم است داوطلبان پیش از هر اقدامی ابتدا دفترچه مربوطه را از این سایت دانلود کنند و سپس اگر کد رشته محلشان ارائه شده بود، با پرداخت هزینه کارت اعتباری دریافت کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

چنانچه پیرامون ثبت نام رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور با مشکلی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و حتی می توانید ثبت نام خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. لیست رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد در چه مقاطعی ارائه می شود؟

    رشته های ارائه شده بدون کنکور ریا‌ضی در دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته‌ و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود.

  2. دفترچه رشته های ریاضی دانشگاه آزاد بدون کنکور از چه طریقی منتشر می شود؟

    دفترچه های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد منتشر می گردد که لینک دانلود این دفترچه ها مربوط به سال گذشته را در متن مقاله قرار داده ایم.

  3. آیا ثبت نام بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود؟

    بله، دانشگاه آزاد در رشته های بدون کنکور ریا‌ضی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه دانشجو می پذیرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره