مدارسمدارس خاص

سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ دچار تغییراتی شده است و دانش آموزان باید به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه نمایند. ثبت‌نام تمامی مقاطع تحصیلی در این سامانه انجام می گیرد. دانش آموزان به همراه والدین خود باید در مهلت تعیین شده به سایت ثبت نام مدارس شاهد مای مدیو مراجعه کرده و نام نویسی خود را تکمیل نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده راهنما تصویری این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و یا می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir

در سال ۱۴۰۳ همانند سال گذشته دانش آموزان برای نام نویسی باید به سایت ثبت نام مدارس شاهد جدید یعنی سامانه مای مدیو به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایند. 

بخوانید: راهنما ثبت نام مدارس شاهد

دانش آموزان دارای سهمیه شاهد در مرحله پیش ثبت‌نام به صورت قطعی پذیرفته می شوند اما سایر دانش آموزان باید منتظر اعلام نتایج باشند و در صورت قبولی به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند. سایت ثبت نام مدارس شاهد برای تمامی دانش آموزان سامانه مای مدیو my medu ir می باشد.

پذیرش دانش آموزان در مدارس شاهد بر اساس امتیاز بندی می باشد. والدین و دانش آموزان گرامی در مقاله زیر جدول کامل امتیاز بندی قرار داده شده است. البته شما می توانید جهت محاسبه امتیاز فرزند خود با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

حتما بخوانید: امتیاز بندی شاهد

 

زمان ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزان باید در زمان مشخص به سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir مراجعه نمایند نمایند. زمان ثبت نام شاهد هر مقطع تحصیلی متفاوت است. در حال حاضر زمان نام نویسی سامانه مشخص نشده است اما پیش بینی می‌شود که در همان بازه زمانی سال گذشته باشد. 

مقطع زمان ثبت نام
سال گذشته سال ۱۴۰۳
اول ابتدایی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده 
متوسطه اول – هفتم 21 خرداد تا 10 تیرماه ۱۴۰۲ اعلام نشده 
متوسطه دوم – دهم 1 تا 20 تیرماه ۱۴۰۲ اعلام نشده 
میان پایه 1 تا 10 مرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده 

زمان های فوق مربوط به ثبت‌نام در سال گذشته می‌باشد. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان نام نویسی در سال جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما در هر جایی که هستید می توانید ثبت‌نام فرزند خود را به کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو بسپارید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از آخرین اخبار مدارس و تحصیلی در کانال تلگرام دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همانطور که گفته شد سایت ثبت نام مدارس شاهد تغییر کرده است و از سامانه پادا به سامانه my.medu.ir انتقال یافته است. این تغییر ممکن است باعث سردرگمی بسیاری از دانش آموزان شده باشد. به همین دلیل در این قسمت به توضیح نحوه ثبت نام مدارس شاهد پرداخته ایم. راهنمای تصویری به شرح زیر می باشد.

 

راهنما تصویری

1️⃣ متقاضیان بایستی در مرحله اول به سامانه واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش با آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

2️⃣ پس از ورود به سایت کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز را وارد کنید.

مدارس شاهد

 

3️⃣ گزینه پیش ثبت مدارس شاهد را انتخاب نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد

4️⃣ تابعیت فرزند خود را انتخاب نمایید.

سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

5️⃣ در صفحه بعد نوع مدرسه را انتخاب نمایید.

سایت ثبت نام شاهد my.medu

 

6️⃣ اطلاعات اولیه دانش آموز خود شامل کدملی، تاریخ تولد را وارد کنید

 سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

7️⃣ اطلاعات دانش آموز را در سایت ثبت نام شاهد my.medu.ir وارد کرده و عکس او را نیز بارگزاری کنید. (حجم عکس حداقل 256 کیلوبایت)

فرم

 

8️⃣ مشخص کنید که دانش آموز همراه با کسی زندگی می کند.

سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

9️⃣ اطلاعات تکمیلی شامل دین و مذهب و وضعیت نوع سکونت دانش آموز را مشخص نمایید.

سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

🔟 در این مرحله سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir اطلاعات مربوط به پدر مادر را وارد کنید.

پدر

 

1️⃣1️⃣ اطلاعات مربوط به مادر را وارد کنید.

سایت ثبت نام شاهد my.medu

 

1️⃣2️⃣ طبق جدول امتیاز خود را محسابه کنید.

1️⃣3️⃣ در نهایت مدرسه شاهد مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه تایید را انتخاب کنید.

1️⃣4️⃣ از رسید نهایی ثبت‌نام خود یک فایل Pdf ذخیره نمایید و در صورت تمایل از آن پرینت بگیرید.

 

ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام مدارس شاهد

داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام اقدام به نام نویسی کرده اند، در صورتی که برخی از اطلاعات خود را به اشتباه درج کرده باشند، امکان ویرایش آن ها را خواهند داشت. ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام مدارس شاهد یعنی مای مدیو انجام خواهد شد. 

توجه داشته باشید که تنها در زمان ثبت‌نام و یا تمدید مهلت، امکان ویرایش وجود دارد و پس از آن سامانه بسته شده و فرم ثبت نام دانش آموزانی که اطلاعات شان به اشتباه درج شده باشد نیز باطل خواهد شد. پس توصیه می‌شود که در در زمان نام نویسی نهایت دقت را داشته باشید و یا در زمان تعیین شده نسبت به ویرایش اقدام کنید. 

 

اعلام نتایج پیش ثبت نام

همانطور که گفته شد دانش آموزانی که جز خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان نباشند، به صورت قطعی در مدارس شاهد ثبت‌نام نمی‌شوند و تنها پس از بررسی ها و در صورت داشتن امتیاز کافی پذیرفته خواهند شد.

نتایج تقریبا یک ماه پس از نام نویسی اعلام می‌شود و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام شاهد my.medu.ir نتایج قبولی خود را مشاهده کنند. پس از قبولی دانش آموزان باید به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کرده و مدارک خود را برای ثبت‌نام قطعی تحویل دهد.

 

مشاوره سایت ثبت نام مدرسه شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که قصد ثبت‌نام در مدارس شاهد را دارند باید به سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir مراجعه نمایند. زمان ثبت‌نام در هر مقطع تحصیلی متفاوت می باشد. در صورتی که در زمان تعیین شده به سامانه مراجعه نکنید، امکان نام نویسی را از دست خواهید داد. 

در صورتی که قصد نام نویسی در سامانه ثبت نام شاهد را دارید و با مشکل یا ابهامی در این زمینه مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی مشورت نمایید تا تمامی پرسش هایتان را پاسخ دهند. مشاوران و متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا یاری تان کنند و یا فرآیند نام‌نویسی را برای شما انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام شاهد ۱۴۰۳ -۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس سایت ثبت نام مدارس شاهد 1403 – 1404 چیست؟

    دانش آموزان باید به آدرس my.medu.ir مراجعه نمایند.

  2. آیا تمامی دانش آموزان می‌توانند در مدارس شاهد ثبت‌نام کنند؟

    بله اما ثبت‌نام آن‌ها قطعی نخواهد بود و تنها در صورت کسب امتیاز کافی بر اساس اولویت‌بندی پذیرفته خواهند شد.

  3. ثبت‌نام مدارس شاهد چه زمانی است؟

    زمان ثبت نام در سال جدید هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫34 دیدگاه ها

  1. سلام
    پس از تکمیل همه اطلاعات گزینه ثبت و اعتبارسنجی را میزنم ولی تایید نهایی انجام نمیده و در این صفحه میمونه
    دایره آبی رنگ روی صفحه میچرخه بدون تایید کردن
    بنظرتون دلیلش چیه ؟

    1. سلام سایت ثبت نام شاهد پادا به دلیل حجم ترافیک بالا امکان داره که قبولی شما طول بکشه در صورت دریافت نکردن پیام قبولی در سایت پادا مدارس شاهد دوباره فرآیند ثبت نام را انجام دهید.

      1. بیش از 15 بار در زمان های مختلف و با مرورگرهای مختلف انجام دادم. آخر کار که گزینه ثبت را میزنم نشانگر موس میچرخه ( یعنی در حال انجام کار هست) منتها تا یکساعت بعد هم در این حالت میمونه و انجام نمیشه

    2. سلام من داخل سایت رفتم ولی پیش ثبت نام دهم وجود نداره فقط هفتم و اول ابتدایی وجود داره چیکار باید بکنم ؟

  2. سلام
    برا ی ثبت نام پایه ی دهم به سایت پادا رفتیم ولی در انتخاب پایه متوجه شدیم متوسطه دوم وپایه دهم وجود نداره و فقط پایه هفتم و متوسطه ی اول اول وجود داره دلیلش چی می تونه باشه .؟

    ممنون

    1. سلام در سایت پادا مراحل تکمیل کردیم وقتی ثبت میزنم ی کادر ابی رنگ میاد بالاش نوشته پیش ثبت نام تموم شده زیرش نوشته نفر37 در لیست هستید و از طریق پیامک نتیجه اعلام میشه

      1. سلام پس از پایان نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس شاهد پادا پیش ثبت نام اولیه نمایان می شود.

        1. سلام ثبت نام مقطع ابتدایی پایه اول از هفدهم اردیبهشت تا چه تاریخی است؟؟

    1. سلام به توجه به تعویق افتادن هدایت تحصیلی دانش آموزان این پایه ثبت نام شاهد پایه دهنم به تاریخ دیگری مومکول شده است.

  3. سلام پسرم پایه هشتم هستن خواستم ثبت نام بشه اما در اخر که اطلاعات رو وارد کردم زده ردیف شناسنامه ولی شناسنامه رو دیدم ردیف نداشت ک وارد کنم الان باید چیکار کنم

  4. با سلام از۱۷ اردیبهشت فقط ثبت نام برای خراسان شمالی هستش پس ثبت نام خراسان رضوی چه تاریخی هست؟

  5. سلام
    الان برای ثبت نام مراجعه کردم فقط چند استان در لیست بود
    استان هرمزگان نبود کی ثبت نام بقیه استان ها انجام میشه؟

    1. سلام
      از سایت ثبت نام مدارس شاهد خارج شوید و دوباره مراحل ثبت نام را طی کنید.

  6. سلام برای پیش ثبت نام اول اقدام کردم ولی قسمت امتیازات نوه ی شهید نبود بلید چیکار کنم فرزندان روقبلا با همین امتیاز ثبت نام کردم

  7. باسلام واحترام بنده دارای سابقه بیش از15سال درسازمان بسیج فعال که درحال حاضر کارمند اداره آب ودرسازمان بسیج درارگان یگان امنیتی سپاه نیزبصورت فعال حضوردارموازسپاه استان نامه به عنوان معرفی به مدسه شاهداخذنموده ام همچنین پدرم دارای ایثارگری باسابقه 24 ماه خدمت درجبهه دارای کارت هوشمند ایثارگری از سازمان ارتش میباشد آیا فرزندم میتواندازسهمیه ایثارگری جهت ثبت نام در مدارس شاهداستفاده کند؟باتشکر

    1. سلام بله شما می توانید در مهلت معیین که در متن مقاله ذکر کرده ایم با مراجعه به سایت ثبت نام شاهد نام نویسی فرزند را تکمیل نمایید.

  8. سلام برای نام نویسی در سایت ثبت نام شاهد حتما باید سیمکارت به نام دانش آموز باشد؟

    1. سلام برای دانش آموزان کلاس اول نام نویسی در سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir ورود و نام نویسی توسط مادر یا پدر یا سرپرست دانش آموز می باشد.
      دانش آموزان پایه های دیگر می توانند از طریق کدملی و شماره سریال شناسنامه دانش آموز وارد سات شوند.

      در صورت عدم ورود با اطلاعات دانش آموز باید به مدرسه مراجعه کنید. البته می توانید جهت رفع مشکل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  9. سلام.پدرم جانباز ده درصد در نیروی انتظامی هست و پرونده جانبازی برای بنیاد شهید ارسال و در حال بررسی بوده و تاکنون کد صادر نشده،آیا در حال حاضر امکان ثبت نام وجود دارد.؟

  10. سلام برای ثبت نام پسرم برای پایه دهم به سایت my medu مراجعه میکنم ولی هیچ گزینه ای برای ثبت نام مدارس شاهد دیده نمیشه. چرا ؟

  11. سلام خسته نباشید،چرا نتایج ثبت نام کلاس اول برای شاهد مشخص نمیشه،خیلی طول کشید مدارس دیگه ثبت نام هاشون تموم شده دیگه

  12. سلام یک بار گزینه ی پیش ثبت نام پایه دهم را گذاشته بودید برای چی دوباره برداشتید؟؟؟
    دو روز پیش میخواستم پیش ثبت نام کنم بعضی از مشخصاتمون اشتباه بود امروز که درستشون کردم خواستم پیش ثبت نام کنم هیچ گزینه ای در رابطه با پیش ثبت نام پایه دهم ندیدم

  13. به نام خدا
    سلام و عرض ادب
    جهت نقل و انتقال دانش آموز
    در قسمت نقل و انتقال نام مدارس مشخص نیست و همه به صورت کد می باشد
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  14. سلام ؛ زمان ثبت نام میان پایه هشتم قرار بود از ابتدای مرداد آغاز شود دیروز و امروز هر چه سعی کردم نتواننستم .
    لطفا زمان دقیق آن را اعلام نمایید .
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره