سایر موضوعاتسایر آزمون ها

اعلام نتایج نهایی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ در زمان مشخص از طریق سایت سازمان سنجش با نشانی sanjesh.org منتشر می شود. داوطلبانی که به صورت بدون آزمون نیز برای ورود به دانشگاه های فنی حرفه ای اقدام کرده اند، باید به صورت همزمان با داوطلبان کنکور فنی حرفه ای اقدام به مشاهده نتایج خود نمایند. در این مطلب به بررسی کامل نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

داوطلبان علاقه مند به رشته های فنی حرفه ای می توانند با توجه به رشته مورد نظر خود برای انتخاب رشته های با کنکور و یا بدون کنکور اقدام نمایند. برخی از رشته های فنی حرفه ای تنها به صورت با آزمون پذیرش می کنند و داوطلبان برای ادامه تحصیل در این رشته ها باید در کنکور اختصاصی فنی حرفه ای شرکت نمایند. 

مدتی پس از برگزاری آزمون، نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش کارنامه خود را دریافت کرده و از نتایج مطلع شوند. با توجه به اهمیت بسیار زیادنتایج کنکور فنی حرفه ای برای داوطلبان، در این مطلب به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت تا داوطلبان اطلاعات کافی را به دست آورده و استرس کمتری در این زمینه داشته باشند. 

 

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

مجری برگزاری کنکور فنی حرفه ای سازمان سنجش می باشد و تمامی مراحل آن مثل اعلام نتایج نیز توسط همین سازمان انجام می شود. اعلام نتایج در زمان مشخصی می باشد که سازمان سنجش مشخص خواهد کرد. هر ساله معمولا نتایج کنکور فنی حرفه ای در شهریور اعلام می گردد.

در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای اطلاع سریع از زمان دقیق اعلام نتایج می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای

برای دریافت نتایج آزمون خود لازم است که در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مثل شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنید. نحوه ورود به سایت و مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سازمان سنجش شوید. 

2️⃣ در صفحه اصلی سایت بر روی گزینه کاردانی فنی حرفه ای کلیک کنید. 

نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب نمایید. 

کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

4️⃣ گزینه “نتایج نهایی آزمون دوره های کاردانی نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1403” را انتخاب نمایید. 

5️⃣ یکی از روش های ورود را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را در کادر های مربوطه وارد کنید. 

نکته: در صورت فراموشی شماره داوطلبی و شماره پرونده می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سنجش اطلاعات خود را بازیابی نمایید. 

 

کارنامه نهایی کنکور فنی حرفه ای

چند روز بعد اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای، کارنامه نهایی داوطلبان نیز منتشر می شود و داوطلبان از قبولی و پذیرش خود آگاه خواهند شد. برای این منظور لازم است پس از ورود به صفحه کاردانی فنی حرفه ای و انتخاب گزینه کارنامه پذیرش کاردانی فنی حرفه ای، اطلاعات خود را وارد کرده و به کارنامه خود دسترسی پیدا کنید. 

توجه داشته باشید که نتایج رشته های با آزمون و بدون آزمون به صورت همزمان اعلام خواهد شد. هنوز زمان دقیق انتشار کارنامه نهایی فنی حرفه ای مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش در این زمینه، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

مشاوره کنکور فنی حرفه ای

داوطلبانی که در آزمون کاردانی فنی حرفه ای شرکت کرده اند، می توانند در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و از نتایج آزمون خود مطلع شوند. برای دریافت کارنامه به اطلاعاتی همچون شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد ملی نیاز دارید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور فنی حرفه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای از چه طریقی اعلام می شود؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. 

  2. زمان نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه تاریخی است؟

    هنوز زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  3. اعلام نتایج رشته های بدون آزمون و با آزمون مجزا از یکدیگر است؟

    خیر نتایج هر دو روش پذیرش به صورت همزمان در سایت سنجش انجام می شود. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره