سایر موضوعاتسایر آزمون ها

اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ در زمان مشخص از طریق سایت سازمان سنجش با نشانی sanjesh.org منتشر می شود. داوطلبانی که به صورت بدون آزمون نیز برای ورود به دانشگاه های فنی حرفه ای اقدام کرده اند، باید به صورت همزمان با داوطلبان کنکور فنی حرفه ای اقدام به مشاهده نتیجه خود نمایند. در این مطلب به بررسی کامل نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

مجری برگزاری کنکور فنی‌حرفه ای سازمان سنجش می باشد و تمامی مراحل آن مثل اعلام نتیجه نیز توسط ساین سازمان سنجش انجام می شود.

مدتی پس از برگزاری آزمون، نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش کارنامه خود را دریافت کرده و از نتیجه مطلع شوند. هر ساله معمولا نتیجه در شهریور اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ در اواخر شهریور ماه می باشد. برای اطلاع از تاریخ اعلام نتیجه می توانید با مرکز دانتل کو تماس بگیرید.

در حال حاضر تاریخ اعلام جواب کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای اطلاع سریع از زمان دقیق اعلام نتایج می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 کانال اخبار تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

نحوه دریافت نتایج کاردانی فنی حرفه ای 1403

برای دریافت نتیجه  آزمون خود لازم است که در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مثل شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنید. نحوه ورود به سایت و مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سازمان سنجش شوید. 

2️⃣ در صفحه اصلی سایت بر روی گزینه کاردانی فنی حرفه ای کلیک کنید. 

نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب نمایید. 

کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

4️⃣ گزینه “نتایج نهایی آزمون دوره های کاردانی‌نظام جدید آموزشکده های فنی‌حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1403 ” را انتخاب نمایید. 

5️⃣ یکی از روش های ورود را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را در کادر های مربوطه وارد کنید. 

در صورت فراموشی شماره داوطلبی و شماره پرونده می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سنجش اطلاعات خود را بازیابی نمایید. 

 

کارنامه نهایی

چند روز بعد اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ کارنامه نهایی داوطلبان نیز منتشر می شود و داوطلبان از قبولی و پذیرش خود آگاه خواهند شد. برای این منظور لازم است پس از ورود به صفحه کاردانی فنی‌حرفه ای و انتخاب گزینه کارنامه پذیرش کاردانی فنی‌حرفه ای، اطلاعات خود را وارد کرده و به کارنامه خود دسترسی پیدا کنید. 

توجه داشته باشید که نتیجه رشته های با آزمون و بدون آزمون به صورت همزمان اعلام خواهد شد. هنوز زمان دقیق انتشار کارنامه نهایی مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش در این زمینه، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

مشاوره کنکور فنی حرفه ای

داوطلبانی که در آزمون کاردانی فنی حرفه ای شرکت کرده اند، می توانند در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و از نتیجه آزمون خود مطلع شوند. برای دریافت کارنامه به اطلاعاتی همچون شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد ملی نیاز دارید. 

داوطلبان پذیرفته شده پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 در مهلت تعیین شده باید به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه ثبت‌نام نهایی خود را تکمیل نمایند. ثبت نام در دو مرحله اینترنتی و حضوری می باشد. داوطلبان ابتدا در مرحله اول ثبت‌نام اینترنتی خود را از طریق سایت دانشگاه محل قبولی انجام داده و سپس مدارک لازم را به صورت حضوری به دانشگاه ارائه خواهند داد. عدم ثبت نام به منزله انصراف می باشد. برای مشاهده مقاله راهنما جامع بر روی لینک زیر کلیک کنید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور فنی حرفه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 از چه طریقی اعلام می شود؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. 

  2. زمان اعلام جواب کاردانی فنی حرفه ای چه تاریخی است؟

    هنوز زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  3. اعلام نتایج رشته های بدون آزمون و با آزمون مجزا از یکدیگر است؟

    خیر نتایج هر دو روش پذیرش به صورت همزمان در سایت سنجش انجام می شود. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره