سایر آزمون هاسایر موضوعات

تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای

کانال تلگرام تحصیلی     

تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ هر ساله توسط سازمان سنجش در زمان تعیین شده انجام می شود. داوطلبان می توانند در زمان معین و در صورت برخورداری از شرایط لازم و ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اقدام نمایند. تکمیل ظرفیت در واقع آخرین شانس داوطلبان برای پذیرش در مقطع کاردانی فنی حرفه ای سال جاری می باشد. با توجه به اهمیت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ در این مطلب به بررسی کامل آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

دانشگاه های فنی حرفه ای در مقطع کاردانی هر ساله از طریق برگزاری آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. علاوه بر این نوع پذیرش، ثبت نام از طریق تکمیل ظرفیت نیز انجام می شود و داوطلبان شانس مجددی برای پذیرش خواهند داشت. 

داوطلبان دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای، کاردانش، هنرستان و یا رشته های نظری امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403 را خواهند داشت. به منظور کسب اطلاع داوطلبان گرامی در این مطلب به توضیح کامل جزییات مربوط به تکمیل ظرفیت پرداخته ایم. 

 

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

تمامی داوطلبانی که در پذیرش با آزمون و یا بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای موفق به پذیرش نشده اند، می توانند در زمان تکیل ظرفیت، مجددا ثبت نام نمایند و شانس خود برای قبولی را افزایش دهند. 

زمان تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403 هنوز به طور دقیق توسط سازمان سنجش مشخص نشده است. با توجه به روند سال های گذشته می توان پیش بینی کرد که احتمالا ثبت نام در دی ماه انجام خواهد شد. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزر سانی می گردد. برای کسب اطلاع سریع از زمان تکمیل ظرفیت می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت سنجش انجام می شود. داوطلبان باید در زمان مقرر به این سامانه مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از جزییات مربوطه، نام نویسی خود را انجام دهند. نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403 به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org وارد سایت سنجش شوید. 

2️⃣ بر روی گزینه کاردانی فنی حرفه ای کلیک کنید. 

تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای

 

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید. 

 

4️⃣ بر روی لینک فعال تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ کلیک نمایید. 

5️⃣ گزینه خرید کارت اعتباری را انتخاب کرده و هزینه را بپردازید.

6️⃣ مدارک خود را بارگزاری نمایید. 

7️⃣ فرم ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل کنید. 

8️⃣ کد رهگیری ثبت نام خود را دریافت نمایید. 

 

دفترچه راهنما ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403

با شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت، دفترچه راهنما ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ نیز منتشر می شود. داوطلبان برای اطلاع از جزییات مربوط به ثبت نام باید حتما دفترچه راهنما را به طور دقیق مطالعه نمایند. 

لینک دانلود دفترچه هر ساله در سایت سنجش قرار می گیرد. برای سهولت دانلود می توانید به محض انتشار دفترچه، آن را به صورت مستقیم از همین صفحه دانلود نمایید. در پایین لینک دانلود دفترچه سال گذشته قرار گرفته است. 

دفترچه راهنما تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۲

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ داوطلبان باید شرایط لازم را داشته باشند و در غیر این صورت امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. این شرایط به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود. از شرایط عمومی می توان به اعتقاد به دین اسلام، تابعیت ایرانی و نداشتن سابقه کیفری اشاره کرد. شرایط اختصاصی نیز به شرح موارد زیر هستند. 

✅ داشتن مدرک دیپلم نظری و پیش دانشگاهی، دیپلم چهارساله نظام قدیم، مدرک فنی حرفه ای 3-3-6

✅ کامل بودن مدارک مربوط به خدمت سربازی برای آقایان

✅ توانایی جسمانی برای تحصیل در رشته مورد نظر

✅ رعایت شرط تجانس مدرک تحصیلی و رشته مورد نظر

✅ پذیرش با توجه به معدل کل دیپلم

 

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ داوطلبان باید مدارک مورد نیاز را داشته باشند و ارائه دهند. این مدارک باید هم در مرحله ثبت نام اینترنتی و هم در ثبت نام حضوری ارائه گردد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح موارد زیر هستند. 

✅ شش قطعه عکس 4*3

✅ کارت ملی و کپی از آن

✅ شناسنامه و کپی از آن

✅ مدرک فارغ التحصیلی از متوسطه دوم رشته های فنی حرفه ای یا کاردانش

✅ مدرک موقت دیپلم نظام قدیم یا جدید

✅ مدرک پیش دانشگاهی

✅ تاییدیه تحصیلی

✅ مدارک مربوط به خدمت سربازی

 

مشاوره کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای از دی ماه شروع می شود و داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت سنجش مراجعه کنند. برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی و ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام الزامی می باشد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوره تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    هنوز زمان دقیق مشخص نشده است اما احتمالا در دی ماه خواهد بود. 

  2. شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای 1403 چیست؟

    شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است. 

  3. برای ثبت نام تکمیل ظرفیت چه باید کرد؟

    ثبت نام از طریق سایت سنجش انجام می شود. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره