سایر آزمون هاسایر موضوعات

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش است. هر ساله چند روز زودتر و یا همزمان با شروع مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای سازمان سنجش دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی منتشر می کند. علاقه‌مندان به نام نویسی و انتخاب رشته در کد رشته محل‌های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه‌ای می توانند با مطالعه این دفترچه و اطلاع از لیست کد رشته محل های ارائه شده، جهت انتخاب رشته اقدام کنند. در ادامه به نحوه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1403 مطابق دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای اشاره کرده ایم.

 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

تمامی متقاضیان کنکور کاردانی فنی حرفه ای، می توانند ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ را دریافت و مطالعه کنند و چنانچه واجد الشرایط بودند، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. ثبت نام درسایت سازمان سنجش انجام می گیرد. در ادامه نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 را بررسی کرده ایم.

متقاضیان واجد الشرایط می توانند از تاریخ 19 تیرماه الی 25 تیرماه نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای اقدام نمایند.

تنها نکته ای که علاقه مندان به انتخاب رشته در کنکور کاردانی باید به آن توجه داشته باشند، این است که ثبت نام و انتخاب رشته رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای همزمان با یکدیگر انجام می شود. در واقع داوطلبان مجاز هستند فرم انتخاب رشته خود را با حداکثر 50 کد رشته محل از رشته های با آزمون و بدون آزمون تکمیل کنند.

 

مراحل ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان رشته های فنی و حرفه ای، نظری، کاردانش و هنرستان هستند، در صورتی که دارای شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ باشند، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های با آزمون که پذیرش آن ها از طریق شرکت در کنکور است و رشته های بدون آزمون که دارای پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هستند، می باشند.

متقاضیان در اولین قدم برای اطلاع از شرایط، ضوابط و مقررات مربوط به ثبت نام بایستی دفترچه راهنمای نام نویسی در آزمون کاردانی فنی حرفه ای را دریافت و مطالعه کنند. در ادامه به مراحل کلی نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 اشاره کرده ایم.

✅ ورود به سایت سازمان سنجش با آدرس الکترونیکی sanjesh.org

✅ دانلود و مطالعه کامل دفترچه راهنما ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

✅ اطلاع از شرایط نام نویسی و لیست رشته های ارائه شده

✅ آماده نمودن مدارک لازم جهت نام نویسی در کنکور کاردانی فنی حرفه ای

✅ پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ با خرید کارت اعتباری حاوی سریال 13 رقمی

✅ تکمیل فرم ثبت نام با کد رشته محل های با آزمون و بدون آزمون در حداکثر 50 کد رشته محل

✅ تایید نهایی و دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

 

راهنمای تصویری

پس از اینکه متقاضیان دفترچه راهنمای کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 را مطالعه کردند، می توانند با رعایت شرط تجانس رشته انتخابی با مدرک تحصیلی شان، اقدام به ثبت نام و سپس انتخاب رشته کنند. در ادامه به منظور راهنمایی متقاضیان رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای، راهنما تصویری نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ را ارائه کرده ایم.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” شوید.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی

 

2️⃣ در این مرحله نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای گزینه ” کاردانی فنی و حرفه ای ” را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی

 

خرید کارت اعتباری

3️⃣ در این بخش از نحوه ثبت نام کنکور کاردانی ۱۴۰۳ فرآیند خرید کارت را شرح خواهیم داد. برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی باید هزینه نام نویسی و انتخاب رشته را با خرید کارت اعتباری ثبت نام بپردازید. برای این منظور بر روی لینک فعال ” سامانه ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1403 ” کلیک کنید.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی

 

4️⃣در صفحه جدید ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ دوباره بر روی عبارت سامانه ثبت نام آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات غير انتفاعي سال ۱۴۰۳ کلیک کنید. 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی

 

5️⃣بر روی گزینه خرید کارت اعتباری و هزینه ثبت نام کنکور کاردانی کلیک نمایید. 

 

6️⃣گزینه سریال ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال ۱۴۰۳ + هزینه پیامک اطلاع رسانی را انتخاب کرده و سپس گزینه تایید را بزنید. 

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی

7️⃣ اطلاعات فردی خواسته شده همچون نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و … را وارد کنید و سپس گزینه ” تایید و ادامه ” را انتخاب نمایید.

8️⃣ در این مرحله از نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی 1403 ابتدا باید اطلاعات فردی که وارد کرده اید را تائید کنید و سپس وارد درگاه پرداخت شوید. برای این منظور بر روی گزینه ” پرداخت و تایید نهایی ” کلیک کنید.

9️⃣ لازم است در درگاه پرداخت الکترونیکی اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم و یا پویا است را وارد کنید و در نهایت گزینه ” پرداخت ” را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی

 

ادامه مراحل ثبت نام و انتخاب رشته

🔟 اگر مراحل پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی‌حرفه ای 1403 را با موفقیت انجام داده اید، مجدد وارد صفحه ثبت نام شوید؛ قوانین نمایش داده شده را مطالعه کنید و در نهایت سریال کارت اعتباری ثبت نام خود را در کادر مربوطه وارد نمایید.

1️⃣1️⃣ در این مرحله از نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی فرم تقاضانامه برای شما نمایش داده می شود. این فرم ثبت نام اینترنتی را با اطلاعات شخصی و تحصیلی خواسته شده تکمیل کنید. پس از تکمیل این فرم، شما متقاضیان می توانید فرم انتخاب رشته خود را در حداکثر 50 کد رشته محل تکمیل نمایید. 

1️⃣2️⃣ سامانه به منظور موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ یک کد رهگیری ثبت نام در اختیار شما قرار می دهد. توصیه می شود تا آخرین مرحله آزمون کاردانی فنی حرفه ای و پذیرش در دانشگاه این کد را نزد خود نگه دارید.

به محض فعال شدن لینک ثبت نام در سایت سازمان سنجش، راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

دفترچه راهنما و نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی همزمان با شروع مهلت ثبت نام در سایت سنجش منتشر شده و داوطلبان می توانند آن را دانلود و مطالعه نمایند. در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان قرار گرفته است. از موارد ذکر شده در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توان به لیست رشته ها، گروه های امتحانی، ضریب هر درس، نحوه پذیرش دانشجو و کد دیپلم ها اشاره کرد. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

همانطور که در متن مقاله فوق مطالعه کردید، تمامی مراحل ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. یکی از مراحل ثبت نام، پرداخت هزینه نام نویسی با خرید سریال کارت اعتباری می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید که اگر علاقه مند به انتخاب رشته در کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های غیر انتفاعی نیز می باشید، باید کارت اعتباری جداگانه ای را خریداری کنید. 

همینطور قبل از پرداخت هزینه، لازم است ابتدا لیست رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی فنی حرفه ای را به دقت مطالعه کنید و چنانچه رشته مورد علاقه شما ارائه شده بود، نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید. چراکه پس از واریز مبلغ مورد نظر امکان بازگشت وجه به حساب شما نخواهد بود.

چنانچه شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و انتخاب رشته و چینش الویت ها در فرم مربوطه سوالات بیشتری دارید؛ می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای از طریق کدام سایت انجام می شود؟

    ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” انجام می شود.

  2. نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

    نحوه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی می باشد که در متن مقاله فوق به مراحل آن اشاره کرده ایم.

  3. آیا ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای به صورت همزمان با یکدیگر است؟

    بله، مراحل ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای به صورت همزمان با یکدیگر انجام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره