سایر آزمون هاسایر موضوعات

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون می باشد. هر ساله نتایج نهایی کنکور فنی حرفه ای در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند پس از مشاهده نتایج قبولی خود، بر اساس دستورالعمل های منتشر شده برای ثبت‌نام نهایی در دانشگاه اقدام نمایند. برای ثبت‌نام مهم است که داوطلبان در زمان معین اقدام کرده و مدارک خود را نیز به صورت کامل ارائه دهند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

کنکور کاردانی فنی حرفه ای در زمان مشخصی هر ساله برگزار می شود و داوطلبان می توانند برای ادامه تحصیل در رشته های با آزمون، در این کنکور اختصاصی شرکت کنند. کنکور فنی حرفه ای مجزا از کنکور سراسری می باشد. داوطلبان پس از شرکت در کنکور فنی حرفه ای، می توانند در زمان تعیین شده به سامانه مربوطه مراجعه کرده و از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند. 

داوطلبان پذیرفته شده باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳ اقدام نمایند. ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی و با ارائه مدارک مورد نیاز انجام می شود. با توجه به اهمیت این موضوع، در ادامه به بررسی کامل ثبت‌نام پرداخته ایم. 

داوطلبانی که قصد ورود به رشته های فنی‌حرفه ای را دارند، باید ابتدا نسبت به نحوه پذیرش آن رشته مطلع شده و در صورت با آزمون بودن آن رشته در کنکور اختصاصی کاردانی فنی حرفه ای شرکت نمایند. داوطلبانی که در رشته های بدون آزمون شرکت می کنند نیز بر اساس سوابق تحصیلی شان سنجیده خواهند شد. 

نتایج در زمان تعیین شده از طریق سازمان سنجش منتشر می شود. همزمان با اعلام نتایج کاردانی، نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای نیز در همین سامانه منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. زمان دقیق اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این مطلب قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای

پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای از طریق سازمان سنجش، ادامه مراحل ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده به دانشگاه ها سپرده می شود و دانشجویان باید دستورالعمل های ثبت نام را از طریق دانشگاه محل قبولی خود پیگیری نمایند. سال گذشته شروع روند ثبت نام پذیرفته شدگان از 6 مهرماه بود و اطلاعیه های مربوطه نیز از طریق سایت tvu.ac.ir منتشر می شد. همچنین داوطلبان می توانستند از طریق سامانه emt.medu.ir نیز کارنامه خود را دریافت کنند. 

سامانه بوستان سایت یکپارچه برای دانشجویان واحدهای فنی حرفه ای می باشد که به منظور ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان راه اندازی شده است. پذیرفته شدگان کاردانی فنی حرفه ای باید ابتدا به صورت حضوری به دانشگاه خود مراجعه کرده و مدارک را تحویل دهند و سپس برای سایر فرایندهای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای مثل انتخاب واحد به سایت بوستان مراجعه کنند. در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام می توانید با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید. 

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۳

 

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان

همانطور که گفته شد روند ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت حضوری در دانشگاه های محل قبولی انجام می شود. داوطلبان پذیرفته شده باید در زمان ثبت نام مدارک خود را آماده کرده و به دانشگاه تحویل دهند تا پرونده شان تشکیل شده و ثبت نام به صورت نهایی انجام شود. 

در مرحله اول ثبت نام باید عکس مدارک را به صورت اینترنتی بارگذاری کنید اما در زمان مراجعه حضوری باید اصل تمامی مدارک همراه با کپی آن ها را با خود به همراه داشته و به دانشگاه تحویل دهید. برخی از دانشگاه ها ممکن است مدارک اختصاصی را دریافت کنند اما به طور کلی مدارک مشترک ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای به شرح موارد زیر می باشد. 

👈 عکس 4*3

👈 شناسنامه و کارت ملی

‌👈 اصل مدرک دیپلم

👈 تاییدیه تحصیلی

‌👈 مدارک مربوطه به خدمت وظیفه

👈 مدارک مربوط به سهمیه 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره کنکور کاردانی فنی حرفه ای

داوطلبان پذیرفته شده در کنکور کاردانی فنی حرفه ای، باید مطابق با دستورالمعل های منتشر شده، در زمان مقرر به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را تحویل دهند تا ثبت نام شان به صورت نهایی در دانشگاه انجام شود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کاردانی فنی حرفه ای با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه زمانی است؟

    هنوز زمان دقیق مشخص نشده است اما احتمال می رود که در مهر ماه باشد. 

  2. ثبت نام پذیرفته شدگان به چه صورت است؟

    داوطلبان پذیرفته شده برای نام نویسی باید به صورت حضوری به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند. 

  3. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام چیست؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره