مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ صرفا برای متقاضیانی که نام نویسی خود را پرداخت هزینه نهایی کرده اند، امکان پذیر است. چنانچه داوطلبان در وارد کردن اطلاعاتی همچون استان، شهر مقصد و اولويت‌‌های انتخابی می‌توانند نسبت به تغییر اطلاعات خود در سایت مای مدیو اقدام کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی ویرایش ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404 می‌پردازیم. 

 

زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

به دلیل اینکه داوطلبان پس از ثبت نهایی آزمون ورودی، چنانچه اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده باشند، امکان بازگشت به صفحه اصلی و ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را ندارند، بایستی منتظر اطلاعیه‌های آموزش و پرورش باشند تا در زمان های مقرر، مجدد به پروفایل خود مراجعه کنند و اطلاعاتی را که به اشتباه وارد کرده اند را اصلاح کنند که در روند برگزاری آزمون دچار مشکل نشوند.

زمان ویرایش ثبت نام تیزهوشان از 29 تا 31 فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

لازم به ذکر است، چنانچه دانش آموز یا والدین گرامی مایل باشند، می‌توانند ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خود را از طریق مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو و به کمک مشاوران مجرب دانتل انجام دهند.

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404

از آنجایی که ثبت‌نام آزمون های ورودی طی زمان‌های یکسان در سایت my.medu.ir صورت می‌گیرد، داوطلبان بایستی برای تغییر اطلاعات ثبت نامی خود نیز در هر مقطع به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه کنند. در ادامه نحوه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1403 – 1404 را مورد بررسی قرار داده ایم.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

راهنما تصویری

داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام کرده اند، چنانچه در زمان وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباهی شده باشند، می‌توانند طی تاریخ‌های اعلام شده برای ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ طبق مراحل زیر پیش بروند.

1️⃣ دانش آموزان باید به سایت مای مدیو با نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنند.

2️⃣ اطلاعات خود شامل شماره شناسنامه و سریال شناسنامه را در کادر وارد کنید. 

ویرایش ثبت نام تیزهوشان

 

3️⃣ بر روی گزینه آمون سمپاد و نمونه دولتی کلیک کنید.

ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

4️⃣ بر روی گزینه ویرایش در سمت چپ تصویر کلیک کنید.

 

5️⃣ حال فرم ثبت نام تیزهوشان برای شما نمایش داده خواهد شد. تمامی موارد را بررسی کرده و در صورت مغایرت اطلاعات ورودی ویرایش لازم را اعمال کنید.

آزمون

6️⃣ در این مرحله ویرایش ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانید اولویت بندی مدارس خود را تغییر دهید.

ویرایش ثبت نام تیزهوشان

 

7️⃣ پس از ویرایش و بررسی دوباره فرم بر روی گزینه تایید کلیک کنید تا فرآیند ثبت شود.

 

 

اطلاعات قابل ویرایش در فرم ثبت نام تیزهوشان

در هنگام تغییر اطلاعات ثبت‌نام تنها امکان اصلاح برخی از اطلاعات را دارید و تغییر تمامی اطلاعات ثبت نامی امکان پذیر نمی‌باشد. اطلاعات قابل ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به شرح موارد زیر می‌باشند. 

✅اولویت های انتخابی

✅استان

✅شهرستان

 

اطلاعات غیرقابل ویرایش

❌نام و نام خانوادگی

❌کد ملی

❌نام مدرسه

❌استان محل سکونت

 

مشاوره آزمون تیزهوشان

داوطلبانی که پس از ثبت‌نام متوجه شده اند که در برخی اطلاعات اشتباه کرده اند، می‌توانند در بازه های زمانی تعیین شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود در سایت مای مدیو اقدام نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ویرایش ثبت نام تیزهوشان برای تان وجود دارد و یا در روند نام نویسی آزمون با مشکلی مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. با کمک گرفتن از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو و یا واگذاری ثبت‌نام به عهده آنان، امکان بروز خطا در روند ثبت‌نام از بین خواهد رفت.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی است؟

    به زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام در متن مقاله به طور کامل پرداخته شده است.

  2. برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نام چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به سایت مای مدیو با آدرس my.medu.ir مراجعه نمایید. 

  3. آیا امکان تغییر اولویت ها در زمان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

    بله داوطلبان در زمان تعیین شده می‌توانند اولویت های انتخابی خود را تغییر دهند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره