کارشناسی ارشدثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ شامل فایل عکس داوطلب، سریال کارت اعتباری و مدرک تحصیلی داوطلب می‌باشد. کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود. دسته‌ای از داوطلبان واجد شرایط که قصد تکمیل مراحل نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارند، لازم است ابتدا مدارک لازم را آماده کنند. سپس مطابق آن ها بندهای مختلف فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب به مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 اشاره کرده ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

تمامی مراحل ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. برای تکمیل اینترنتی فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، متقاضیان بایستی اطلاعات را به درستی و مطابق مدرک شناسایی و تحصیلی خود وارد کنند.

توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو به شما متقاضیان ثبت نام در آزمون این است که حتما قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مدارک لازم را آماده نزد خود داشته باشید. به همراه داشتن مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ضمن اینکه باعث می شود شما اطلاعات را به درستی وارد کنید، باعث تسریع روند نام نویسی نیز خواهد شد.

 

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد |‌ اسکن عکس داوطلب

از مهم ترین مدارکی که داوطلبان باید برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بارگذاری کنند، عکس داوطلب می باشد. مشخصات عکس ارسالی داوطلب به شرح موارد زیر می باشد.

✅سایز 4*3 یا 4*6 و حداکثر اندازه 400 × 300 پیکسل و حداقل اندازه 300 × 200 پیکسل

✅تمام رخ و فاقد تاخوردگی

✅عکس داوطلب را در سال جاری گرفته باشد. کاملا واضح و بدون اثر مهر، لکه، منگنه

✅فرمت jpg و حداکثر حجم 70 کیلوبایت

✅عکس رنگی و دارای زمینه سفید

✅داوطلبان خانم باید یک عکس باحجاب بارگذاری کنند اما حجاب آن ها باید به گونه ای باشد که صورتشان به طور کامل مشخص باشد.

❌ عکس ارسالی داوطلب باید مطابق مشخصات گفته شده در دفترچه باشد. اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی شامل کارت ملی، شناسنامه و …. مورد قبول نیست.

❌ درصورتی که داوطلبان عکس خود را اشتباه ارسال کنند و یا دارای مشخصات گفته نشده نباشد، ثبت نام آنها از بین خواهد رفت.

 

اطلاعات شخصی و تحصیلی 

برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد به برخی اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای به شرح موارد زیر نیز نیاز می باشد.

  • شماره شناسنامه و سری و سریال شناسنامه
  •  کد ملی
  • تاریخ تولد و کد محل تولد و کد محل صدور شناسنامه
  •  کد نظام وظیفه داوطلبان آقا
  • کد پیگیری 13 رقمی مربوط به اتباع غیرایرانی
  •  کدرشته و موسسه مقطع کارشناسی
  • کدرشته امتحانی اول (اصلی)
  • کدرشته امتحانی دوم (شناور)
  • کد و نام شهرستان برای تعیین حوزه امتحانی
  •  آدرس محل سکونت و کد پستی
  •  تلفن ثابت و همراه و پست الکترونیک

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد

 

مدارک ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1403 | کارت اعتباری 

داوطلبان جهت تکمیل مراحل ثبت‌نام، ابتدا باید هزینه ثبت نام در این آزمون را پرداخت کنند. پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد با خرید کارت اعتباری ثبت نام امکان پذیر می باشد.

🔵 هر سریال ثبت نام مختص نام نویسی در یک کدرشته محل می باشد. متقاضیانی که قصد شرکت در دو مجموعه امتحانی دارند باید دوکارت اعتباری ثبت‌نام جداگانه تهیه کنند.

🔵 داوطلبانی که قصد دارند در انتخاب رشته خود کد رشته محل های دانشگاه های پیام نور وغیر انتفاعی را نیز انتخاب کنند، لازم است کارت اعتباری مربوط به این دانشگاه ها را نیز تهیه کنند.

 

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ | فرم معدل

دسته ای از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1403 که جزو دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی هستند و حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه ۱۴۰۳ فارغ التحصیل می شوند، باید فرم مربوط به معدل را تکمیل نمانید. فرم مخصوص معدل در انتهای دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد قرار دارد و بایستی که پس از تکمیل شدن به مهر و تائید دانشگاه محل فارغ التحصیلی داوطلب برسد.

 

کد پیگیری ۱۲ رقمی سهمیه

داوطلبانی که برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دارای یکی از سهمیه های رزمندگان و ایثارگران هستند، لازم است به واحد مربوطه مراجعه کنند و کد پیگیری 12 رقمی خود را دریافت نمایند. عدم ثبت کد ۱۲ رقمی سهمیه منجر به عدم محاسبه سهمیه شما در کنکور ارشد خواهد شد. 

 

مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۳ | کد پیگیری اتباع غیر ایرانی

اتباع خارجی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را دارند، باید نسبت به دریافت کد اتباع خارجی اقدام کنند چراکه یکی از مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد مهم جهت ثبت‌نام آن ها می باشد. بدون کد پیگیری اتباع غیر ایرانی امکان نام نویسی در کنکور ارشد وجود ندارد. 

 

تشکیل پرونده در سازمان بهزیستی

دسته ای از داوطلبان که دارای معلولیت هایی شامل کم بینایی و نابینایی، کم شنوایی و ناشنوایی، معلولیت جسمی و حرکتی هستند، می توانند در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نوع معلولیت خود را وارد کنند. این دسته از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد جهت استفاده از تسهیلات لازم می توانند ابتدا در سازمان بهزیستی تشکیل پرونده دهند تا وضعیت آن ها از سوی سازمان بهزیستی کل کشور بررسی شود. برگه تایید سازمان بهزیستی از مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد می‌باشد.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور ارشد

 

فرم پیش نویس ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1403

در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد فرم پیش نویسی قرار گرفته است که دقیقا همان فرم ثبت نام کنکور در سایت سنجش می‌باشد. داوطلبان می‌توانند قبل از نام نویسی در سایت و بارگزاری مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد، این فرم را تکمیل نمایند تا اطلاعات شان را به صورت یکپارچه جمع آوری کرده و فرم ثبت نام اصلی را بدون خطا و با سرعت بیشتری تکمیل نمایند. چنانچه قصد اطلاع سریع از جدول زمانبندی کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را دارید، می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره مدارک لازم ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

تمامی علاقه مندان به ثبت نام در آزمون دانشگاه‌های سراسری و آزاد، جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود ملزم به وارد کردن مدارک لازم به شرح موارد بالا می باشند. برای کاهش خطا در تکمیل فرم تقاضانامه توصیه می شود از فرم پیش نویس ثبت نام که در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قرار دارد، استفاده کنید.

لازم است اشاره کنیم اگر داوطلبان برخی اطلاعات خود را به اشتباه وارد کنند، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی قبل از اتمام مهلت ثبت نام و با استفاده از کد پیگیری امکان پذیر است.

چنانچه پیرامون مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید ویا تمامی مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و بارگذاری مدارک خود را به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ارسال مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ از طریق کدام سایت انجام می‌شود؟

ارسال و وارد کردن اطلاعات لازم از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود.

مدارک لازم ثبت نام شامل چه مدارکی است؟

مدارک ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد شامل فایل عکس اسکن شده داوطلب، سریال کارت اعتباری ثبت نام و مدارک شناسایی و تحصیلی داوطلب می باشد.

متقاضیان از چه طریقی می توانند از مدارک ثبت نام مطلع شوند؟

مدارک در دفترچه راهنمای ثبت نام و این مقاله از سایت دانتل درج شده است.
کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره