کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تحربی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. یکی از رشته های پر طرفدار در گروه آزمایش علوم تجربی در کنکور سراسری، که هر ساله علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند رشته پرستاری است. برای پذیرفته شدن در این رشته نیازمند برنامه ریزی دقیق هستیم. همچنین برای اینکه بتوانیم انتخاب رشته  صحیح و دقیقی داشته باشیم لازم است از تراز و رتبه افرادی که در سنوات گذشته در این رشته پذیرفته شده اند مطلع شویم.

رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰

در راستای برنامه ریزی دقیق تحصیلی و انتخاب رشته صحیح، هر فرد نیازمند منابع اطلاعاتی موثق و مطمئن می باشد. چیزی که باعث هموار شدن مسیر داوطلبان در این زمینه خواهد شد استفاده از تراز و درصدهای افراد پذیرفته شده در کنکور سراسری سال قبل در این رشته می باشد. داوطلبان با استفاده از رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰ و نرم افزار تخمین رتبه و درصدهای اکتسابی خودشان قادر خواهند بود تا قبولی خود را در آزمون کنکور سنجش نمایند. برای اطلاع از رتبه قبولی تجربی در سایر رشته های گروه تجربی کلیک کنید.

البته شایان توجه است که نمی‌توان فقط با اتکا بر این اطلاعات تصمیم‌گیری کرد. زیرا رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰ مربوط به سال های قبل است و فقط می‌تواند یک دید کلی در مورد رشته به فرد بدهد . اگر هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش برای هر کد رشته محل وجود بیاید قطعا تغییراتی در روند ذکر شده به وجود خواهد آمد. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 977
دانشگاه شهید بهشتی 3631
دانشگاه شیراز 2742
دانشگاه قزوین 7323
دانشگاه کرمانشاه 3595
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1820
دانشگاه علوم پزشکی ایران 2007
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 2306

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران 2466
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 3021
دانشگاه علوم پزشکی شیراز 4368
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 6272
دانشگاه علوم پزشکی ایران 3196
دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله 3085
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 8976
دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 10108

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 1248
دانشگاه علوم پزشکی تهران 1896
علوم پزشکی شیراز 2681
علوم پزشکی مشهد 3014
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 2800
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 2195
دانشگاه علوم پزشکی همدان 8779

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

مشاوره قبولی پرستاری

بسیاری از داوطلبان متقاضی انتخاب رشته پرستاری دانشگاه سراسری از زمان برنامه ریزی برای کنکور تا مرحله انتخاب رشته در جستجوی اطلاعاتی درباره تراز های قبولی در این رشته هستند. از آنجا که موفقیت همه ی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کنکور سراسری مد نظر گروه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل است لذا در جدول زیر اطلاعات رتبه رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰ در دانشگاه های  سراسری برای افراد علاقه مند ارائه می شود.

مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان پرستاری ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره