سایر موضوعات

سایت صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir یکی از کاربردی ترین سامانه های دانشجویی است که دانشجویان دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم می‌توانند به آن مراجعه کرده و تسهیلات و وام های مختلف دانشجویی استفاده نمایند. برای دریافت وام باید ابتدا در سایت swf.ir ثبت نام کرده و سپس درخواست خود را ثبت نمایید. در این مطلب به بررسی کامل صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir

بسیاری از دانشجویان در طول دوران تحصیل خود با مشکلات مالی مواجه می‌شوند و این مساله ممکن است بر وضعیت تحصیلی آن ها تاثیرات منفی بگذارد و حتی مانع از ادامه تحصیل شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد مشکلات و مسائل مالی برای دانشجویان، وزارت علوم ترتیبی داده است تا دانشجویان بتوانند در مواقع لازم در صورت واجد شرایط بودن اقدام به دریافت وام نمایند. 

صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir مرکزی است که توسط وزارت علوم راه اندازی شده و تسهیلات متعددی را در اختیار دانشجویان دانشگاه های مختلف قرار می‌دهد. دانشجویان برای دریافت وام باید در این سامانه ثبت نام کرده و سپس درخواست خود را به صورت انلاین ثبت نمایند. توجه داشته باشید که ثبت درخواست وام در صندوق رفاه دانشجویی اولین مرحله از دریافت تسهیلات است و به معنای دریافت قطعی وام نخواهد بود. 

 

امکانات صندوق رفاه دانشجویی

همانطور که گفته شد صندوق رفاه دانشجویی سامانه ای است که به منظور ارائه تسهیلات و خدمات مالی به دانشجویان راه اندازی شده است. این سایت امکاناتی دارد که دانشجویان می‌توانند از آن ها استفاده نمایند. برخی از مهم ترین امکانات سامانه refah.swf.ir به شرح زیر می‌باشد.  

پرداخت اقساط وام: پس از دریافت وام دانشجویان باید اقساط وام دریافتی خود را پرداخت نمایند. پرداخت اقساط وام در سایت صندوق رفاه دانشجویی انجام می‌شود. 

دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد: این سامانه برای دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امکانات ویژه ای ارائه می‌دهد و دانشجویان می‌توانند با ورود به این قسمت تسهیلات ویژه خود را محاسبه کنند. 

مشاهده اطلاعیه ها: با توجه به اطلاعیه های گسترده ای که در زمینه دریافت وام منتشر می‌شود، دانشجویان می‌توانند این موارد را از سایت صندوق‌رفاه دانشجویی پیگیری نمایند. 

 

شرایط دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویی

دریافت وام دانشجویی شرایطی دارد که دانشجویان باید از ان ها اطلاع داشته باشند و در صورت واجد شرایط بودن برای دریافت وام اقدام نمایند. برخی از مهم ترین شرایط ئریافت وام از سایت صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir به شرح زیر می‌باشد. 

✅اعتقاد به دین اسلام و یا ادیان مورد تایید در قانون اساسی

✅نیاز مالی

✅عدم استفاده از سایر وام ها و یا بورسیه تحصیلی

✅عدم اشتغال به کار به جر مشاغل دانشجویی

✅تحصیل به صورت تمام وقت و گذراندن حداقل واحد

✅رعایت قوانین دانشگاه

✅ارائه تعهد محضری همراه با ضامن معتبر

تمامی دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های زیر نظر وزرات علوم در صورتی که شرایط عمومی و اختصاصی دریافت هر وام را داشته باشند، می‌توانند از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی استفاده نمایند. شرایط فوق در واقع شرایط عمومی دریافت وام هستند و هر یک از وام های صندوق شرایط اختصاصی نیز خواهد داشت. 

 

پورتال دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir

دانشجویان برای ورود به سایت صندوق‌رفاه و دریافت تسهیلات می‌توانند از طریق آدرس refah.swf.ir اقدام کرده و مستقیما وارد پورتال دانشجویی خود شوند. شرط ورود مستقیم به پورتال این است که قبلا یکبار در سامانه ثبت نام کرده باشید. 

تمامی دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند در سایت صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir ثبت نام کرده و با اطلاعات لازم وارد پورتال دانشجویی شخصی خود شوند.  

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویی

به منظور ثبت نام اولیه در سایت صندوق‌رفاه دانشجویی، بایستی وارد سامانه شدده و اطلاعات مورد نیاز را در سایت ثبت کنید. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی در ادامه به توضیح نحوه ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویی پرداخته ایم. 

1️⃣آدرس refah.swf.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی صندوق‌رفاه دانشجویی شوید. 

2️⃣از منوی پایین صفحه گزینه سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان را انتخاب کنید. 

صندوق رفاه دانشجویی

 

3️⃣در صفحه جدید بر روی گزینه ثبت نام کاربر جدید کلیک نمایید. 

صندوق رفاه دانشجویی

 

4️⃣اطلاعات خواسته شده را در کادر های مربوطه وارد نمایید. 

صندوق رفاه دانشجویی

 

5️⃣یک کد یکبار مصرف به شماره تلفن همراه ارسال خواهد شد که باید آن را در کادر درج نمایید. 

صندوق رفاه دانشجویی

6️⃣ اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. 

صندوق رفاه دانشجویی

 

7️⃣در نهایت شناسه کاربری و رمز عبورتان را می‌توانید برای ورود به به پورتال دانشجویی استفاده نمایید. 

 

نحوه درخواست وام در صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir 

پس از ثبت نام در سایت و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور می‌توانید از طریق آدرس refah.swf.ir مستقیما وارد پورتال شخصی خود شده و اقدامات لازم را انجام دهند. برای درخواست وام در سایت صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir باید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

1️⃣آدرس refah.swf.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه ورود به پورتال شخصی شوید. 

2️⃣اطلاعات مورد نیاز را در کادرهای مربوطه وارد کرده و با کلیک بر روی گزینه ورود، وارد پورتال شوید. (در صورت فراموشی رمز عبور نیز می‌توانید به راحتی آن را بازیابی نمایید.)

 

صندوق رفاه دانشجویی

 

3️⃣در هنگام اولین ورود به پورتال دانشجویی صندوقرفاه باید فرم ثبت نام را تکمیل کنید تا نام نویسی شما در سایت قطعی شود. 

4️⃣صفحه بعدی مربوط به مقطع تحصیلی است که باید اطلاعات خود را به طور دقیق در آن وارد نمایید. 

5️⃣سپس بر روی گزینه تشکیل پرونده کلیک کرده و مراحل مربوط به ثبت نام وام را انجام دهید. 

6️⃣در نهایت نام شما در لیست دریافت وام قرار خواهد گرفت و در صورت تایید دانشگاه می‌توانید وام خود را دریافت کنید. 

 

مشاوره دریافت وام دانشجویی

دانشجویان می‌توانند با توجه به مصوبه های صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir نسبت به دریافت وام های مختلف در بازه های زمانی یکباره و یا چندباره اقدام نمایند. داشجویانی که وام دریافت کرده اند تا زمان بازپرداخت وام قبلی خود امکان دریافت وام جدید نخواهند داشت. عدم پرداخت اقساط در بازه های زمانی تعیین شده مشکلاتی را برای دانشجو به وجود خواهد آورد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دریافت وام دانشجویی برای تان وجود دارد و یا در مراحل ثبت درخواست وام در صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir با مشکل مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه صندوق رفاه دانشجویی refah.swf.ir می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس صندوق رفاه دانشجویی چیست؟

    دانشجویان برای دریافت وام از صندوق‌رفاه دانشجویی باید به آدرس refah.swf.ir مراجعه نمایند. 

  2. شرایط دریافت وام از صندوق رفاه چیست؟

    دریافت وام شرایط مشخص دارد که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است. همچنین هر وام شرایط اختصاصی نیز دارد. 

  3. آیا بازپرداخت وام نیز در سایت صندوق رفاه انجام می‌شود؟

    بله دانشجویانی که وام دریافت کرده اند برای پرداخت اقساط وام خود می‌بایست به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره