تحصیل در خارجسایر موضوعات

زمان اعلام نتایج لاتاری 2025

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج لاتاری Lottery 2025 معمولا در اردیبهشت ماه (ماه می میلادی) می‌باشد. جواب لاتاری در سایت رسمی لاتاری dvprogram.state.gov اعلام می شود و هرگونه پیامک و یا ایمیل به معنی کلاهبرداری است. پس از برنده شدن در قرعه کشی مرحله اصلی یعنی مصاحبه و دریافت ویزا شروع می‌شود که با توجه به اهمیت بسیار زیاد آن داوطلبان باید اطلاع کافی در این زمینه داشته باشند وگرنه ممکن است شانس خود برای دریافت ویزا را از دست بدهند. برای کسب اطلاع از جواب لاتاری ۲۰۲۵ مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

زمان اعلام نتایج لاتاری Lottery 2025

مهم ترین بخش لاتاری زمان اعلام جواب لاتاری Lottery است که همه شرکت کنندگان نگران آن هستند چرا که می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد. شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند که هیچ پیام یا ایمیلی به منظور اعلام قبولی در لاتاری برایشان ارسال نمی شود و برای مشاهده نتایج باید حتما به صورت اینترنتی به سایت مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ 15 اردیبهشت 1403 (4 ماه May سال 2024) می باشد.

در غیر این صورت اگر در لاتاری قبول شده باشند، از نتیجه آگاه نشده و فرصت اقدام برای دریافت ویزا را از دست خواهند داد. ثبت نام لاتاری در مهر و آبان سال گذشته انجام شد و طبق اطلاعیه ها زمان اعلام نتایج ۶ می (۱۶ اردیبهشت) می باشد. برای مشاهده نتایج لاتاری Lottery 2025 بایستی اطلاعات شخصی و کد رهگیری خود را وارد کنید.

 

سایت اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

برای ثبت نام لاتاری و مشاهده نتایج تنها یک سایت وجود دارد که همان سامانه اصلی لاتاری می باشد. آدرس این سایت dvprogram.state.gov است که شرکت کنندگان باید در زمان مشخص به آن مراجعه کنند. 

در هنگام ثبت نام لاتاری پس از اتمام مراحل و کامل شدن فرایند ثبت نام در صفحه آخر تمامی اطلاعات به همراه یک کد ۱۶ رقمی نمایش داده می‌شود. این کد Confirmation number نام دارد و برای مشاهده نتایج  در زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 ضروری است. علاوه بر کانفرمیشن نامبر شما باید نام و سال تولد خود را نیز به سال میلادی وارد کنید تا وارد صفحه اعلام نتایج شوید. در صورت فراموشی Confirmation number نگران نباشید چراکه می‌توانید آن را بازیابی نمایید.

 

نحوه مشاهده جواب لاتاری 2025

همانطور که گفته شد نتایج لاتاری در سایت اعلام می شود و شرکت کنندگان تنها با داشتن کامپیوتر یا گوشی و برنامه تغییر آی پی می‌توانند نتایج را مشاهده کنند. مراحل مشاهده نتایج  لاتاری به شرح زیر می باشد.

✅ورود به سایت در زمان اعلام نتایج لاتاری Lottery 2025

✅انتخاب گزینه check status

✅انتخاب گزینه continue

✅مشاهده جواب لاتاری

 

راهنمای تصویری

1️⃣ آدرس dvprogram.state.gov را در مروگر جستجو کنید.

 

2️⃣در صفحه باز شده بر روی گزینه check status کلیک نمایید.

جواب لاتاری

 

3️⃣نحوه مشاهده نتایج لاتاری را در این صفحه مطالعه نمایید و سپس گزینه continue را انتخاب کنید. در این صفحه باید اطلاعات خود را وارد کنید.

 

4️⃣ به ترتیب کانفرمیشن نامبر Confirmation Number ، نام خانوادگی Last/Family Name و سال تولد Year of Birth خود را وارد کنید. نکته مهم این است که باید در ابتدای کد رهگیری سال ثبت نام لاتاری را وارد کنید.

زمان اعلام نتایج لاتاری

 

5️⃣در نهایت گزینه submit را بزنید و نتیجه را مشاهده نمایید. در عکس های زیر نمونه جواب قبولی و یا در شدن در این قرعه کشی را می توانید مشاهده نمایید.

نمونه جواب قبولی لاتاری

زمان اعلام نتایج لاتاری

نمونه جواب رد شدن

جواب لاتاری

 

سودجویی های رایج در زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۴

زمان اعلام جواب لاتاری 2025 معمولا از قبل مشخص است و نزدیک به ۶ ماه پس از ثبت نام می‌باشد. در بازه زمانی اعلام‌نتایج، سودجویی و کلاهبرداری به اسم برنده شدن در لاتاری بسیار دیده می‌شود. افراد سودجو ایمیل و یا پیامکی مبنی بر برنده شدن در لاتاری برای افرادی زیادی می‌فرستند.

شرکت کنندگان لاتاری نیز به دلیل هیجان زدگی و استرس از اعلام نتایج در دام این افراد می‌افتند و مورد کلاهبرداری قرار می گیرند. اما باید بدانید که اعلام نتایج لاتاری تنها از طریق سایت می‌باشد و هیچ گونه اطلاع رسانی از روش های دیگر انجام نمی‌شود. پس به پیامک ها و ایمیل های با این مضمون توجه نکنید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

کیس نامبر برنده شدگان لاتاری

در صورت برنده شدن در جواب لاتاری یک کد با عنوان CASE NUMBER به شما داده می شود که وضعیت قبولی شما را مشخص می کند. ۴ رقم اول کد، سال ثبت نام و دو حرف بعدی منطقه ثبت نامی شما را مشخص می کند. اما ۴ رقم آخر کیس نامبر مهم ترین اعداد هستند چراکه مشخص می‌کنند که شما چندمین نفر قبولی از منطقه خود هستید.

مصاحبه و دریافت ویزا بر اساس عدد قبولی در زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 انجام می‌شود؛ یعنی هرچه قدر چهار عدد آخر کمتر باشد زودتر به مصاحبه دعوت شده و ویزای خود را دریافت می کنید.

 

اولویت های برندگان لاتاری برای دریافت ویزا

همانطور که گفته شد افراد بر اساس عدد کیس نامبر خود برای مصاحبه دعوت می شوند. زمان شروع مصاحبه و دریافت ویزا برای برندگان ۴ ماه پس از اعلام نتایج می‌باشد. در صورتی که کیس نامبر شما به اصطلاح کارنت شود، یعنی در آن ماه برای مصاحبه دعوت خواهید شد. توصیه می‌شود که در صورت قبولی در لاتاری حتما با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

 

تکلیف برندگان لاتاری چه خواهد شد؟

برخی از افراد فکر می کنند که پس از زمان اعلام نتایج لاتاری و قبولی در قرعه کشی کار تمام است و گرین کارت آمریکا را دریافت خواهند کرد. اما این یک تصور اشتباه است چراکه هر ساله از بین برنده‌های لاتاری تعداد کمتری از این تعداد موفق به دریافت ویزا می‌شوند. برای دریافت ویزا افراد باید واجد شرایط باشند و در غیر این صورت از لیست حذف خواهند شد و نوبت مصاحبه به نفر بعدی داده خواهد شد.

به همین دلیل ضروری است که پس از قبولی در لاتاری با مشاوران متخصص مشورت نمایید تا مدارک و راهکاری های پذیرفته شدن در مصاحبه را برای‌تان توضیح دهند. متخصصان مرکز مشاوره دانتل در خدمت شما هستند تا در زمینه جواب لاتاری یاری‌تان کنند.

 

مشاوره اعلام نتایج لاتاری 2025

قرعه کشی لاتاری هر ساله توسط دولت آمریکا برگزار می‌شود تا به منظور حفظ تعادل نژادی آمریکا، افراد مختلف از سرتاسر جهان شانس مهاجرت به این کشور را به دست آورند. زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 در 4 می (15 اردیبهشت) می‌باشد. برندگان باید منتظر زمان مصاحبه باشند تا بتوانند ویزای خود را دریافت کنند. قبولی در لاتاری به معنای دریافت ویزا نیست و افراد باید شرایط لازم را داشته باشند.

در صورتی که در لاتاری برنده شده‌اید، توصیه می شود که حتما با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت نمایید چراکه هرگونه اشتباه منجر به رد قبولی و عدم دریافت ویزا می‌شود. متخصصان مرکز مشاوره تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج لاتاری 2024 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 چه تاریخی است؟

    نتایج لاتاری در تاریخ 15 اردیبهشت 1403 (4 ماه May سال 2024) منتشر می‌شود.

  2. برای مشاهده جواب لاتاری چه باید کرد؟

    نتایج لا‌تاری در سایت اصلی لاتاری اعلام می‌شود و شرکت کنندگان باید به سایت dvprogram.state.gov مراجعه نمایند.

  3. برای مشاهده نتایج لاتاری چه مدارکی لازم است؟

    برای مشاهده نتایج باید کانفرمیشن نامبر، نام و نام خانوادگی و سال تولد خود را وارد کنید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره