سایر آزمون هاسایر موضوعات

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چند روز قبل برگزاری آ‌زمون منتشر می شود و داوطلبان برای اطلاع از حوزه امتحانی خود و همچنین اجازه شرکت در جلسه امتحان باید آن را دریافت کرده و با خود به همراه داشته باشند. در این مقاله به بررسی کامل کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه فرهنگیان پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طريق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت ماه و آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ منتشر شد. 

ورود مستقیم به سایت

داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود فقط کافیست با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

در سال 1403 آموزش و پرورش ابلاغیه جدیدی را اعلام کرد که طی آن از برگزاری کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خبر داد. از سال آینده دانشگاه فرهنگیان به صورت اختصاصی و مستقل از سازمان سنجش آزمون خود را برای پذیرش دانشجو برگزار می کند.

داوطلبان برای شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان باید مانند سایر آزمون ها کارت‌ورود به جلسه را دریافت کرده و با خود به همراه داشته باشند. در کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ به جلسه اطلاعات مهمی همچون حوزه امتحانی نیز درج می شود. به همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه برای تمامی داوطلبان الزامی است و در غیر این صورت اجازه شرکت در آزمون به آن ها داده نمی شود.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون فرهنگیان 1403

همانطور که گفته شد تصمیم در مورد برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان به تازگی گرفته شده است و به همین دلیل هنوز در مورد جزئیات آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان 1403 در تاریخ 3 اردیبهشت ماه منتشر شد.

 اما به طور کلی می توان گفت که کارت ورور به جلسه چند روز قبل برگزاری آزمون منتشر می شود و در این بازه داوطلب می توانند به سایت مربوطه مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود کارت شان را دریافت نمایند.

چنانچه رمز ورود به سایت سنجش را فراموش کرده اید می توانید جهت بازیابی رمز عبور با مشاوران مرکز مشاوره دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید. 

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان 1403 این مطلب بروزرسانی شده و زمان دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی منتشر می شود و داوطلبان برای دانلود آن باید به سامانه مربوطه مراجعه نمایند. طبق مراحل زیر می توانید کارت آزمون خود را دریافت نمایید.

1️⃣ داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

2️⃣ در سایت سنجش گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنند.

سنجش

 

3️⃣ در منوی سمت راست بر روی گزینه ” کارت ” کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان

 

4️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون سراسری (دریافت کارت) ” کلیک کنند.

سنجش

 

5️⃣ در این مرحله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان 1403 برای ورود به پنل کاربری خود کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید.

ورود

 

6️⃣برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ابتدا بر روی گزینه ” آزمون سراسری ” کلیک کنید.

کارت

 

7️⃣در گام اول باید اطلاعات خود را تایید نمایید. داوطلبان گرامی در این مرحله در صورت درج اطلاعات اشتباه سوابق تحصیلی می توانید آن را تصحیح نمایید. البته در این بخش می توانید سهمیه خود را نیز ویرایش نمایید. در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی کادر سبر رنگ پایین سمت چپ کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان

 

8️⃣در صورت ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی ابتدا نظام آموزشی خود را انتخاب کرده و سپس در کادر جدید کدسوابق تحصیلی 19 رقمی را وارد نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان

 

9️⃣در صورت ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ و تغییر سهیمه خود یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمایید و سپس گزینه ” تایید اطلاعات ” را کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان

 

1️⃣0️⃣در گام دوم هشدار ها قوانین و تخلفات را مطالعه نمایید. سپس تیک عبارت ” تخلفات و جرایم قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری که مشتمل بر موارد بالا است را می‌پذیرم. ” را فعال کنید و بر روی گزینه ” مشاهده کارت ورود به جلسه کنکور ” کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان

 

1️⃣1️⃣حال می توانید کارت را مشاهده نمایید. بر روی ” گزینه چاپ ” کارت کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان 1403

همانطور که می دانید ممکن است پس انتشار کارت ورود به جلسه داوطلبان متوجه اشتباه در اطلاعات خود شوند که این مساله در کنکور سراسری نیز اتفاق افتاده است. به همین منظور باجه های رفع نقص در سراسر کشور مستقر شده و داوطلب برای ویرایش اطلاعات باید به این باجه ها مراجعه نمایند.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد درست بودن اطلاعات در کارت ورود به جلسه و احتمال بروز نقص در آن، احتمالا برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ نیز باجه هایی دایر می شود تا داوطلبان بتوانند قبل از برگزاری آزمون اطلاعات خود را تصحیح نمایند.

 

مشاوره آزمون دانشگاه فرهنگیان

آزمون دانشگاه فرهنگیان یک کنکور اختصاصی است که با تصمیم سازمان آموزش و پرورش در سال 1403 به صورت اختصاصی برگزار می شود. داوطلبان برای اطلاعات دقیق تر از جزئیات برگزاری آزمون باید منتظر اطلاعیه های جدید در این مورد باشند. با توجه به جدید بودن این آزمون توصیه می شود که داوطلبان در کنکور سراسری نیز ثبت نام کنند تا در صورت تغییر در روند برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان با مشکلی مواجه نشوند.

چنانچه هر گونه سوال یا ابهامی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان 1403 برای تان وجود دارد یا در زمینه آمادگی برای آزمون با مشکل مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شود؟

    به طور معمول کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چند روز مانده به برگزاری آزمون منتشر می گردد.

  2. سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ چیست؟

    سایت دریافت کارت هنوز مشخص نشده است اما احتمالا به صورت اختصاصی در سایت دانشگاه فرهنگیان منتشر می گردد.

  3. در صورت اشتباه در اطلاعات کارت ورود به جلسه چه باید کرد؟

    معمولا باجه های رفع نقص در سراسری کشور دایر می شود تا داوطلبان بتوانند اشتباهات در کارت خود را اصلاح نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام اون داوطلبینی که هم توی ازمون نوبت اول هم فرهنگیان شرکت کردند دو تا کارت ورود براشون صادر میشه یا برای هر دو یکی چون گزینه ای برای کارت فرهنگیان نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره