کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳ از مهم ترین مواردی است که داوطلبان کنکور باید به آن توجه داشته باشند. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، بایستی در زمان‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. از مدارک لازم برای شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه می‌باشد. در ادامه مطالبی را پیرامون ورود به سایت و زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳

همانطورکه اشاره کردیم برای تمامی داوطلبان آزمون سراسری کارت صادر و داوطلبان بایستی برای گرفتن آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. داوطلبی که قصد حضور در جلسه آزمون سراسری را دارد، می‌‎تواند در موعد مقرر، طبق مراحل نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 زیر پیش رفته و کارت خود را دریافت کنند. برای اطلاع از باجه رفع نقص کنکور کلیک کنید.

1️⃣ داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

برای ورود به صحفه دریافت کارت آزمون بر روی لینک کلیک کنید 

2️⃣ در سایت سنجش گزینه ” سراسری ” را انتخاب کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

 

3️⃣ در منوی سمت راست بر روی گزینه ” کارت ” کلیک کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

 

4️⃣ بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون سراسری سال 1403(دریافت كارت ورود به جلسه آزمون سراسری نوبت دوم ) ” کلیک کنند.

دریافت کارت

 

5️⃣ در این مرحله hc نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور برای ورود به پنل کاربری خود کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

 

6️⃣برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ابتدا بر روی گزینه ” آزمون سراسری ” کلیک کنید.

کنکور

 

7️⃣در گام اول باید اطلاعات خود را تایید نمایید. داوطلبان گرامی در این مرحله در صورت درج اطلاعات اشتباه سوابق تحصیلی می توانید آن را تصحیح نمایید. البته در این بخش می توانید سهمیه خود را نیز ویرایش نمایید. در صورت صحیح بودن اطلاعات بر روی کادر سبر رنگ پایین سمت چپ کلیک کنید.

 

8️⃣در صورت ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی ابتدا نظام آموزشی خود را انتخاب کرده و سپس در کادر جدید کدسوابق تحصیلی 19 رقمی را وارد نمایید.

 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

 

9️⃣در صورت ویرایش کارت ورود به جلسه و تغییر سهیمه خود یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمایید و سپس گزینه ” تایید اطلاعات ” را کلیک کنید.

کنکور

 

1️⃣0️⃣در گام دوم از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور، هشدار ها قوانین و تخلفات را مطالعه نمایید. سپس تیک عبارت ” تخلفات و جرایم قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری که مشتمل بر موارد بالا است را می‌پذیرم. ” را فعال کنید و بر روی گزینه ” مشاهده کارت ورود به جلسه کنکور ” کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

 

1️⃣1️⃣حال می توانید کارت ورود جلسه کنکور تیر ماه را مشاهده نمایید. بر روی ” گزینه چاپ ” کارت کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

سازمان سنجش کارت ورود به جلسه تمامی شرکت کنندگان را چند روز پیش از برگزاری کنکور منتشر می‌کند که در بالا به شرح نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور پرداختیم. با توجه به انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش مبنی بر زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ در روزهای نهم تا دوازدهم تیرماه، پیش بینی می‌شود کارت ورود به جلسه نیز در دهه اول تیرماه سال آینده منتشر شود. برای مشاهده نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور کلیک کنید.

نوبت کنکور زمان برگزاری آزمون انتشار کارت
کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ 14 و 15 تیر 1402 11 تیر 1402
کنکور اردیبهشت ماه 1403 اردیبهشت 1403 اردیبهشت 1403

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

به محض انتشار کارت ورود به جسله کنکور داوطلبان می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کرده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت برای ویرایش اطلاعات اقدام نمایند. توجه داشته باشید که امکان ویرایش تمامی اطلاعات در بازه زمانی نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور وجود ندارد و تنها اطلاعات حائز اهمیت در انتخاب رشته قابل ویرایش می‌باشند. 

کد سوابق تحصیلی، سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل، مدرک دریافت دیپلم و وضعیت اشتغال به تحصیل یا فارغ التحصیلی قابل ویرایش می‌باشند. در صورت بروز مشکل در ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس گرفته و با آنان مشورت نمایید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی مشاوره تحصیلی تلگرام کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳

برخی از داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه می‌شوند که در برخی از اطلاعات کارت همچون عکس، نام، رشته آزمایشی، شهر محل سکونت، زبان امتحان و  یا نظام آموزشی نقصی وجود دارد. این اطلاعات در هنگام دریافت کارت قابل ویرایش نیستند و با توجه به اهمیتی که در کنکور دارند باید برای اصلاح آن ها اقدام نمود. 

تنها راه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص کارت کنکور سراسری سازمان سنجش می‌باشد. داوطلبانی که از زمان ثبت نام جامانده اند نیز می‌توانند از طریق مراجعه به این باجه ها اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

داوطلبانی که در کنکرو سراسری ثبت نام کرده اند، چند روز قبل برگزاری آزمون باید به سایت سنجش مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند. در این کارت زمان دقیق آزمون و حوزه امتحانی هر داوطلب مشخص می‌شود. بدون همراه داشتن کارت ورود به جلسه امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌‌تان کنند. 

 

برای مشاوره در زمینه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کارت ورود به جلسه کنکور چه زمانی منتشر می‌شود؟

    زمان دقیق انتشار کارت در سال ۱۴۰۳ هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اما  احتمالا کارت آزمون نوبت اول در اردیبهشت ماه منتشر می‌گردد. 

  2. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به چه صورت است؟

    در متن مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به طور کامل توضیح داده شده است. 

  3. آیا می‌توان اطلاعات کارت ورود به جلسه را ویرایش کرد؟

    بله برخی از اطلاعات در سایت قابل ویرایش هستند اما برای ویرایش برخی دیگر از اطلاعات باید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام ببخشید من دیپلم نظام قدیم تجربی دارم و الان برای کنکور ۴۰۲انسانی ثبت نام کردم و موقع ثبت نام عنوان دیپلممو دیپلم تجربی زدم یعنی سوابق تجربیمو وارد کردم ولی خرداد ماه تمام امتحانات  نهایی انسانی رو واسه گرفتن دیپلم  انسانی نظام جدید شرکت کردم میخواستم بدونم الان این نمرات چجوری برام لحاظ میشه آیا خودم باید کاری کنم یا نه یا خودشون برام درستش میکنن و سوابق انسانی رو برام میزنن؟
    یا الان باید توی کارتم ویرایش کنم عنوان دیپلممو بزنم انسانی و بعدا که نمرات اومد خودشون وارد میشن؟
    نباید چیز خاصیو ویرایش کنم

    اگه قرار به ویرایش باشه باید کی اینکارو بکنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره