سایر آزمون هاسایر موضوعات

زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان این دانشگاه است. وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که از سال ۱۴۰۳ کنکور دانشگاه فرهنگیان به صورت اختصاصی و مستقل از سازمان سنجش برگزار می‌شود. داوطلبان می‌توانند در این آزمون ثبت نام کرده و در زمان برگزاری آزمون در جلسه امتحان شرکت نمایند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید در زمینه زمان برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم 1403 این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت ماه و آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ منتشر شد. زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان در 6 و 7 اردیبهشت 1403 می باشد.

ورود مستقیم به سایت

 

زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون اختصاصی فرهنگیان را دارند، باید در بازه زمانی تعیین شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ همزمان با کنکور سراسری در ۶ و۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اولین دوره برگزار خواهد شد.

رشته تحصیلی  زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳
ریاضی و انسانی ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
تجربی ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

در زمان برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم داوطلبان باید به دفترچه سوالات تخصصی پاسخ دهند. با توجه به اطلاعیه های منتشر شده دروس عمومی نیز در این آزمون حذف شده و احتمالا شاهد تاثیر ۵۰ درصدی و قطعی سوابق تحصیلی در آزمون باشیم. با توجه به این اخبار احتمالا مدت زمان آزمون همانند کنکور سراسری در حدود سه ساعت باشد.

داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود فقط کافیست با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان 1403

داوطلبان برای شرکت در کنکور در زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ باید کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. داوطلبان گرامی در مقاله به شرح راهنما گام به گام و تصویری دریافت آن پرداخته ایم.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه را چند روز پیش از برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم دریافت نمایند. با توجه به به زمان برگزاری کنکور فرهنگیان پیش بینی می شود کارت آزمون از ۳ اردیبهشت ماه منتشر و در دسترس داوطلبان قرار گیرد. شما می‌توانید برای کسب آخرین اخبار جدول زمانی آزمون فرهنگیان در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم

 

حوزه و محل برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

حوزه امتحانی و آدرس محل برگزاری کنکور دانشگاه فرهنیگان و ساعت شروع آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. داوطلبان متقاضی باید نیم ساعت پیش از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی حضور یابند.

حوزه های امتحانی بر اساس تعداد داوطلبان شرکت کننده تعیین می شود. چنانچه هر شهر یا شهرستان تعداد بالایی شرکت کننده داشته باشند در آن شهر حوزه امتحانی تعیین خواهد شد و داوطلبان نیازی به مراجعه به شهر های همجوار نخواهند داشت. 

لذا توصیه می کنیم داوطلبان در روزهای ابتدایی اقدام دریافت کارت ورود به جلسه نمایند تا درصورت برگزاری آزمون اختصاصی تربیت معلم در شهر دیگر با برنامه ریزی مشخص در آن حوزه حضور یابند. 

 

زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان | مدارک لازم برای شرکت در آزمون

در زمان برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم 1403 باید مدارکی را با خود به همراه داشته باشید تا اجازه ورود به جلسه آزمون به شما داده شود. همانطور که گفته شد از جزییات آزمون دانشگاه فرهنگیان و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع دقیقی نداریم اما به طور کلی انتظار می‌رود که داشتن مدارک زیر در زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان الزامی باشد. 

✅کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار

✅پرینت کارت ورود به جلسه

همچنین به همراه داشتن برخی از وسایل در جلسه آزمون نیز ممنوع است و در غیر این صورت داوطلب به عنوان متخلف شناسایی شده و از شرکت در آزمون منع می‌شود. از وسایل ممنوع در جلسه آزمون می‌توان به تلفن همراه، ساعت یا دستبند هوشمند، ماشین حساب و قلم نوری، کتاب و جزوه و کیف اشاره کرد. 

 

آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

هر ساله داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته دبیری را دارند، در کنکور سراسری (تمامی زیر گروه‌ها) شرکت می کنند و در صورت کسب رتبه حد نصاب، می توانند در موعد انتخاب رشته، کد رشته محل های دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب انتخاب رشته خود وارد کنند.

دانشگاه فرهنگیان پذیرش نیمه متمرکز دارد یعنی داوطلبان علاوه بر کنکور سراسری باید در مصاحبه اختصاصی دانشگاه نیز شرکت نمایند. در صورت قبولی در معاینه جسمانی و مصاحبه شفاهی، داوطلب در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته خواهد شد

اما در سال 1403 با اعلام وزارت آموزش و پرورش، روش دیگری نیز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به وجود آمده است و آن کنکور اختصاصی این دانشگاه می باشد. این آزمون به صورت مستقل از کنکور سراسری برگزار می شود و داوطلبان باید به صورت اختصاصی برای این آزمون آماده شوند. طرح برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان در سال 1403 تصویب شده است اما هنوز جزئیات برگزاری آن همچون زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان منتشر نشده است.

بخوانید: راهنما جامع کنکور اختصاصی تربیت معلم

 

مشاوره زمان برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در رشته های دانشگاه فرهنگیان را دارند، از سال ۱۴۰۳ می‌توانند در آزمون اختصاصی این دانشگاه نیز شرکت کنند. با توجه به اطلاعیه های منتشر شده زمان برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم ۱۴۰۳ همزمان با کنکور سراسری می باشد.

چنانچه سوال و یا ابهامی در مورد زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان برای تان وجود دارد و یا در آماگی کنکور با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان در چه تاریخی است؟

    زمان برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم ۱۴۰۳ در تاریخ های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ می باشد.

  2. کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان چه زمانی منتشر می‌شود؟

    کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گیرد. 

  3. برای شرکت در آزمون فرهنگیان چه مدارکی لازم است؟

    در جلسه آزمون باید کارت ملی یا شناسنامه عکس دارد و کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من دوازدهم انسانی میخونم میخوام هم کنکور فرهنگیان وهم سراسری شرکت کنم و اینکه ۱۷ سالمه برای کنکور فرهنگیان گفته حداقل سن ۱۸ باشه من میتونم ثبت نام کنم؟؟!
    و اینکه زمان برگزاری کنکور فرهنگیان همزمان با سراسری هست؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره