تحصیل در خارجسایر موضوعات

مهاجرت به چین

کانال تلگرام تحصیلی     

مهاجرت به چین یکی از گزینه های پیش رو برای افرادی است که قصد مهاجرت به یک کشور توسعه یافته با اقتصاد قدرتمند را دارند. این کشور از امکانات بسیار زیادی برخوردار است و با داشتن نرخ بیکاری بسیار پایین و امید به زندگی بالا، مقصدی مناسب برای مهاجرت و ادامه زندگی می باشد. برای مهاجرت به این کشور روش های مختلف کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و غیره وجود دارد که افراد می توانند با توجه به شرایط خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند. مهاجرت یک فرایند طولانی و پیچیده است و عدم اطلاع از جزییات آن ممکن است منجر به اتلاف وقت و هزینه زیادی شود. در این مطلب به بررسی کامل مهاجرت به چین پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مهاجرت به چین

چین یکی از کشورهای توسعه یافته در جهان است که طی سال های اخیر مهاجران زیادی برای کار، تحصیل و ادامه زندگی خود به آن مهاجرت کرده اند. این کشور بسیار پیشرفته است و با وجود تکونولوژی بسیار قوی آن به نیروی کار زیادی نیاز دارد. جمعیت کشور چین تقریبا 1 میلیارد می باشد و پرجمعیت ترین کشور جهان است. 

حکومت چین به صورت سوسیالیستی تک حزبی است. در سال های گذشته اقتصاد این کشور متمرکز و دستوری بود اما پس از سال 1978 اقتصاد این کشور تغییر بسیار زیادی کرد و به سمت بازار آزاد حرکت نمود. پس از آمریکا دومین اقتصاد قدرتمند جهان به چین اختصاص یافته است و پیش بینی ها بر آن است که با توجه به روند رو به رشد، چین در آینده به اقتصاد اول جهان تبدیل خواهد شد. 

اقتصاد قدرتمند، پیشرفته بودن کشور و هزینه های زندگی نسبتا پایین همگی کشور چین را به مقصدی عالی و منطقی برای مهاجرت تبدیل کرده است. برای مهاجرت به چین روش های متعددی وجود دارد که هر فردی می تواند با توجه به شرایط خود از طریق یکی از آن ها اقدام نمایند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد مهاجرت و تاثیر آن در زندگی، لازم است که مهاجران از شرایط و جزییات مهاجرت به طور دقیق مطلع باشند و بر این اساس اقدامات خود را انجام دهند. 

 

دلایل و مزایای مهاجرت به چین

مهاجرت به کشور چین مزایایی دارد که در واقع دلایل مهاجرت به این کشور محسوب می شوند. متقاضایان مهاجرت باید از مزایای مهاجرت به این کشور اطلاع دقیق داشته باشند. دلایل و مزایای مهاجرت به چین به شرح موارد زیر می باشد. 

✅ پایین بودن هزینه های زندگی

✅ امنیت اجتماعی بالا و سهولت زندگی در آن

‌✅ تجربه زندگی در کشوری بسیار پیشرفته و کسب تجربه های جدید

✅ مناسب بودن شرایط شغلی

✅ شرایط آب و هوایی مناسب

‌✅ تنوع غذایی بسیار بالا

✅ گسترده بودن سیستم حمل و نقل و سهولت در رفت و آمد

در صورتی که قصد مهاجرت به یک کشور خارجی را دارید، توصیه می شود که قبل از هر اقدامی برای انتخاب بهترین مقصد با توجه به شرایط خود از مشاوران و متخصصان حوزه مهاجرت کمک بگیرید. مشاوران مجموعه دانتل کو می توانند در این زمینه یاری تان کنند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

معایب مهاجرت به چین

علاوه بر مزایا، معایبی نیز بر مهاجرت به چین وارد است. البته روش مهاجرتی بر تجربه مزایا و مخصوصا معایب مهاجرت تاثیر بسیار زیادی می گذارد و ممکن است برخی از افراد با بخشی از معایب مواجه نشوند. اما به طور کلی اطلاع از معایب مهاجرت و زندگی در چین برای متقاضیان مهاجرت الزامی است چراکه امکان دارد پس از مهاجرت با آن ها مواجه شده و با مشکلات زیادی درگیر شوند. مهم ترین معایب مهاجرت به چین به شرح موارد زیر می باشد. 

❌ امکان بروز بلایای طبیعی مختلف به دلیل شرایط جغرافیایی

‌❌ سخت بودن زبان چینی و مشکل در برقراری ارتباط با مردم بومی چین

❌ جمعیت بسیار زیاد و مشکلات ناشی از آن مثل آلودگی هوا

‌❌ اعمال برخی محدودیت ها برای مهاجران مثل دسترسی محدود در اینترنت

❌ تفاوت در ذائقه غذایی و به طور کلی تفاوت بسیار زیاد فرهنگی

 

شرایط مهاجرت به چین

افرادی که قصد مهاجرت به کشور چین را دارند، باید شرایط کلی را داشته باشند. البته شرایط مهاجرت به صورت اختصاصی در روش های مختلف مهاجرتی متفاوت است اما به طور کلی برخی شرایط و مدارک عمومی وجود دارد که به تمامی متقاضیان اختصاص دارد. از شرایط مهاجرت به چین می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

👈 داشتن پایسپورت دارای اعتبار

👈 ارائه تمامی مدارک شخصی هویتی

‌👈 داشتن تمکن مالی لازم برای پرداخت هزینه های زندگی در چین

👈 نداشتن سوسابقه

‌👈 برخورداری از سلامت جسمانی و روانی

👈 داشتن محل اقامت در چین

نداشتن هر یک از این شرایط فوق منجر به لغو درخواست شما مبنی بر دریافت ویزا و مهاجرت به چین خواهد شد پس قبل از درخواست برای ویزا حتما از داشتن تمامی شرایط مهاجرت اطمینان حاصل نمایید. 

مهاجرت به چین

 

مهاجرت به چین از طریق ویزای کاری

مهاجرت کاری به چین یکی از روش های مناسب برای مهاجرت است چراکه نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و با توجه به پیشرفته بودن کشور چین، نیروی کار متخصص از اهمیت بسیار زیادی در این کشور برخوردار می باشد. البته برای مهاجرت کاری باید تخصص خاصی داشته باشید چراکه با توجه به جمعیت بسیار زیاد کشور چین، نیروی کار ساده به راحتی از افراد بومی این کشور جذب خواهد شد. 

برای مهاجرت کاری به چین باید ویزای Z و یا ویزای R را از سفارت چین دریافت نمایید و سپس با کسب مجوز از اداره امنیت برای مهاجرت اقدام نمایید. این ویزای های کاری اقامت موقت دارند و برای دریافت اقامت دائم چین باید پس از گذشت مدتی کار در چین اقدام نمایید. 

متخصصانی که پنج سال سابقه کار در شرکت های چینی دارند، در این کشور تحصیل کرده و سپس در این کشور کاری پیدا کرده اند و افرادی که سالانه بیش از ۶۰۰ هزار یون درآمد داشته و ۴ سال پیوسته در چین اقامت داشته اند، مشمول دریافت اقامت دائم از طریق ویزای کاری می باشند.

برای دریافت ویزای کاری و مهاجرت به چین باید مدارک خود شامل پاسپورت، جاب آفر یا دعوت نامه شغلی، فرم های درخواست ویزا، عکس و مدارک هویتی خود را آماده کرده و به سفارت تحویل دهید. سفارت پس از بررسی درخواست شما و در صورت کامل بودن تمامی مدارک، ویزای تان را صادر می کند. 

برای دریافت جاب آفر می توانید از طریق سایت های کاریابی آنلاین اقدام کرده و رزومه خود را برای کارفرمایان بفرستید. دریافت جاب آفر در مهاجرت کاری بسیار حائز اهمیت است و بدون داشتن آن امکان دریافت ویزا وجود نخواهد داشت.

شرایط مهاجرت کاری به چین

برخی از مهم ترین شرایط برای مهاجرت کاری به چین به شرح موارد زیر می باشد. 

✅ داشتن سن حداقل ۱۸

✅ برخورداری از توانایی جسمانی و مهارت در انجام کارهای تخصصی

‌✅ نداشتن سوسابقه

✅ سوددهی زمینه کاری فرد برای کشور چین

✅ رعایت قوانین کشور چین

 

مهاجرت به چین از طریق تحصیل

یکی دیگر از روش های مهاجرت به چین از طریق دریافت ویزای تحصیلی می باشد. دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیل در دانشگاه های چین اقدام کرده و با دریافت ویزای تحصیلی به این کشور مهاجرت نمایند. دانشگاه های چین مورد قبول کشور ایران هستند و در صورت تحصیل در این کشور می توانید پس از پایان تحصیلات و برگشت به ایران، بدون معادل سازی و با همان مدرک مشغول به کار شوید. 

کشور چین از سیستم آموزشی بسیار قوی برخوردار است و دانشگاه های این کشور با توجه به استاندارهای جهانی به آموزش دانشجویان می پردازند. امکانات و آزمایشگاه ها در چین بسیار پیشرفته است و دانشجویان می توانند دانش بسیار زیادی با تحصیل در این دانشگاه ها کسب نمایند. 

تحصیل در دانشگاه های چین به دو زبان انگلیسی و چینی امکان پذیر می باشد. دانشجویان می توانند در پایه های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پذیرش شوند. هزینه تحصیل در هر یک از مقاطع با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه متفاوت است. به طور کلی دانشجویان باید در حدود 1000 تا 125000 دلار به صورت سالانه پرداخت نمایند. 

در چین امکان دریافت بورسیه نیز وجود دارد و دانشجویان می توانند با توجه به شرایط خود برای دریافت انواع بورسیه به صورت سالانه، ترمی و غیره اقدام نمایند. با دریافت بورسیه مهاجرت به چین در مقطع ارشد و دکتری می توان بیمه درمانی و خوابگاه را به صورت رایگان دریافت کرده و تخفیف های بسیار زیادی نیز در شهریه دریافت کرد. دریافت بورسیه کارشناسی نیز شهریه و هزینه خوابگاه را کاهش می دهد. بورسیه در این مقطع محدودیت سنی دارد و دانشجویان باید حداکثر ۲۵ سال سن داشته باشند. 

 

مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری می باشد. همانطور که گفته شد قدرتمند ترین اقتصاد جهان پس از آمریکا به چین تعلق دارد و چشم انداز اقتصادی این کشور نیز بسیار مثبت و رو به رشد می باشد. به همین دلیل سرمایه گذاری در چین کاری عاقلانه برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود. کشور چین نیز به سرمایه گذاران خارجی توجه ویژه ای نشان می دهد و در نتیجه می توان با سهولت بیشتری از طریق سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کرد. 

برای سرمایه گذاری و مهاجرت به چین می توانید به سراغ اقداماتی همچون خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید سهام، خرده و فروشی و عمده فروشی و غیره بروید. میزان سرمایه برای سرمایه گذاری در چین با توجه به شهر از ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون دارد می باشد. با توجه به خطرات احتمالی در سرمایه گذاری، توصیه می شود که قبل از هر اقدامی با مشاوران و متخصصان این حوزه مشورت نمایید تا از تمامی جزییات مربوطه آگاه شوید. 

 

مهاجرت از طریق ازدواج

روش دیگر مهاجرت به چین، ازدواج با یک شهروند چینی است. افرادی که تابعیت دائم و گرین کارت چین را دارند، واجد شرایط هستند تا پس از ازدواج همسر خود را ساپورت کرده و ویزای دائم او را نیز دریافت نمایند. البته به توجه به کلاهبرداری هایی که در زمینه مهاجرت از طریق ازدواج صورت می گیرد، دولت چین قوانین سخت گیرانه ای وضع کرده است تا از واقعی بودن ازدواج مطمئن شود. 

برای دریافت اقامت دائم چین پس از ازدواج باید ۵ سال از ازدواج بگذرد. در این مدت نیز باید در هر سال حداقل ماه به صورت پیوسته در چین حضور داشته باشید. داشتن محل سکونت ثابت و درآمد قابل قبول از دیگر قوانین مهاجرت به چین از طریق ازدواج می باشد. 

به طور کلی مهاجرت از طریق ازدواج کم هزینه ترین روش است اما در این روش نیز باید هزینه های درخواست اقامت را پرداخت کنید. برای این منظور باید ۱۵۰۰ یوان برای درخواست اقامت و ۳۰۰ یوان نیز برای صدور گواهی بپردازید. دریافت اقامت تقریبا ۶ ماه زمان خواهد برد. 

برای ازدواج در چین لازم است که خانم ها حداقل ۲۰ سال و آقایان نیز حداقل ۲۲ سال سن داشته باشند. نکته بسیار مهم در مورد ازدواج در چین این است که چند همسری در این کشور غیرقانونی می باشد پس باید قبل ازدواج با یک تبعه چین ثابت کنید که همسر دیگری ندارید. 

 

مهاجرت به چین از طریق تولد فرزند

کشور چین در اعطا اقامت به نوزادان تازه متولد شده، تابع اصل خون است. این بدان معناست که تنها فرزندانی شهروند این کشور محسوب می شوند که پدر یا مادرشان تابعیت چین را داشته باشد. تابعیت از اصل خون یعنی تولد فرزند در این کشور یک راه مهاجرت به چین نیست و امکان دریافت اقامت دائم از این طریق را ندارید.

مگر در شرایطی که والدین قبل از تولد فرزند از طریق روش های دیگر اقامت این کشور را به دست آورده باشند. چنانچه در پیدا کردن روش مهاجرتی مناسب با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو صحبت کرده و با آنان مشورت نمایید. 

 

مهاجرت با پناهندگی

بسیاری از افراد برای مهاجرت به کشور چین به روش پناهندگی فکر می کنند. در روش پناهندگی، افرادی که از نظر جانی یا مالی در کشور خود در خطر هستند، می توانند به یک کشور پناهنده پذیر رفته و برای اقامت درخواست دهند. درخواست های زیادی مبنی بر پناهندگی در چین وجود دارد اما با این حال این کشور قوانین مشخص و واضحی برای پذیرش پناهندگان ندارد. 

افرادی که برای پناهندگی به چین می روند، باید منتظر بررسی شرایط شان بمانند. تا زمان دریافت پناهندگی از طرف چین و یا ریجکت درخواست آن ها، پناهندگان تحت حمایت سازمان ملل قرار خواهند گرفت و می توانند با کمترین امکانات در چین زندگی کنند. 

توجه داشته باشید که مهاجرت به چین از طریق پناهندگی یک روش غیر قانونی و بسیار خطرناک است. افراد باید کشور خود را به صورت غیر قانونی ترک کرده و با قاچاقچی های انسان همسفر شوند که در این راه خطرات بسیار زیادی در انتظار آن ها خواهد بود. با توجه به روش های متعدد مهاجرتی به چین، توصیه می شود که ابتدا با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین راه برای مهاجرت قانونی به این کشور را برای تان توضیح دهند. 

 

دریافت ویزای کشور چین

برای مهاجرت به کشور چین باید ویزای این کشور را با توجه به روش مهاجرتی خود از طریق سفارت دریافت نمایید. ویزا امکان ورود و خروج شما از کشور چین را فراهم می کند. ویزای چین انواع مختلفی دارد و افراد به توجه به روش مهاجرتی شان می توانند هر یک از آن ها را دریافت کنند. برای مثال برای مهاجرت کاری ویزای Z، مهاجرت سرمایه گذاری و تجاری ویزای M، مهاجرت تحصیلی ویزای X، توریستی ویزای L و اقامت دائم نیز ویزای D می باشد. 

برای دریافت ویزا مهاجرت به چین باید تمامی مدارک خود را به طور کامل آماده کرده و به سفارت تحویل دهید. درخواست شما با توجه به مدارک و شرایط تان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید و موافقت، ویزا صادر می گردد. پس از دریافت ویزا، می توانید بلیط خود را تهیه کرده و برای سفر به چین آماده شوید. 

 

مدارک لازم برای مهاجرت به چین

در هنگام درخواست ویزا و مهاجرت به چین باید مدارک خود را به طور دقیق و کامل آماده کرده و آن ها را به صورت ترجمه شده به سفارت تحویل دهید. نقص در مدارک، منجر به ریجکت ویزا خواهد شد پس بهتر است قبل از هر اقدامی، از مدارکدمورد نیاز به طور دقیق مطلع شده و آن ها را آماده نمایید. لیست مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به چین به شرح موارد زیر می باشد. 

👈 پاسپورت معتبر

👈 عکس پرسنلی

‌👈 مدارک هویتی

👈 مدارک تحصیلی

👈 گواهی پزشک برای اثبات سلامت جسمانی

‌👈 مدرک زبان انگلیسی یا چینی

👈 گواهی بانک برای اثبات توانایی مالی

‌👈 جاب آفر برای ویزای کاری مهاجرت به چین

👈 نامه پذیرش از دانشگاه برای ویزای تحصیلی

👈 سند ازدواج برای ویزای همراه

چنانچه درخواست ویزای شما به دلیل نقص در مدارک ریجکت شده است، بهتر است ابتدا با متخصصان حوزه مهاجرت مشورت نمایید تا اشکالات را بررسی کرده و بر این اساس راهنمایی تان کنند. در صورت مشکل و ریجکت مجددا ویزا، دریافت ویزا کاری بسیار سخت خواهد شد. مشاوران مجموعه دانتل کو می توانند در این زمینه یاری تان کنند. 

 

هزینه مهاجرت به چین

همانطور که گفته شد مهاجرت به چین و دریافت ویزای این کشور هزینه های برای داوطلبان دارد که البته ثابت و مشخص نیست و با توجه به هر یک از روش های مهاجرتی تغییر خواهد کرد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری پر هزینه ترین روش است چراکه افراد باید هزینه سرمایه گذاری در این کشور را فراهم نمایند. 

مهاجرت از طریق ازدواج کم هزینه ترین روش است و پس از آن نیز مهاجرت تحصیلی قرار دارد. دانشجویان با تحصیل در چین می توانند از بورسیه های تحصیلی استفاده کرده و از سوی دیگر با توجه به امکان کار حین تحصیل، می توانند بخش زیادی از هزینه های خود را پرداخت نمایند. 

 

هزینه زندگی در چین

پس از مهاجرت به کشور چین نیز مهاجران باید هزینه های زندگی در این کشور را پرداخت کنند. همانطور که در ابتدا گفته شد، چین یک کشور نسبتا ارزان قیمت است و افراد می توانند با صرف هزینه های کمتر نسبت به کشور های اروپایی، بالاترین امکانات را در اختیار داشته و کیفیت بالایی از زندگی را تجربه نمایند. 

به طور کلی با ۶۰۰ دلار به صورت ماهانه هر نفر می تواند در چین زندگی کند. هزینه زندگی در چین برای یک خانواده چهار نفره بدون در نظر گرفتن اجاره مسکن در حدود ۲۳۰۰ دلار ماهانه خواهد بود. بیشترین بخش هزینه های زندگی در چین به اجاره مسکن تعق دارد. برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر باید هر ماه در حدود ۶۸۰۰ یوان پرداخت نمایید. سایر هزینه های زندگی و مهاجرت به چین به شرح موارد زیر می باشد. 

🟢 شیر: ۱۳.۶۵ یوان

🟢 نان: ۱۱ یوان

‌🟢 برنج (یک کیلو): ۱۰ یوان

🟢 مرغ: ۳۰ یوان

‌🟢 گوشت: ۴۵ یوان

🟢 تخم مرغ: ۱۵ یوان

‌🟢 سیب (یک کیلو): ۱۸ یوان

🟢 هزینه حمل و نقل در ماه: ۳۰۰ یوان

افرادی که به صورت تحصیلی به چین مهاجرت می کنند، می توانند با دریافت بورسیه های تحصیلی مختلف، بخش زیادی از هزینه های زندگی در این کشور مثل اجاره مسکن را کاهش دهند. برخی از انواع بورسیه تمامی هزینه های زندگی مثل هزینه خورد و خورک را نیز پوشش خواهد داد. 

 

اقامت دائم کشور چین

همانطور که گفته شد تمامی ویزاهای چین اقامت موقت دارند و در صورت عدم تمدید ویزا و عدم درخواست برای اقامت دائم، اعتبار ویزا تمام شده و باید به کشور خود بازگردید. اکثر افرادی که به چین مهاجرت می کنند، قصد بازگشت ندارند و تصمیم می گیرند که در همان جا اقامت داشته و به ادامه زندگی خود بپردازند. 

اقامت دائم چین در صورتی داده می شود که هر فرد حداقل ۵ سال در این کشور کار کرده و مالیات نیز پرداخت کند. در هنگام اعطا اقامت دائم شرایط فرد در نظر گرفته شده و بر این اساس با درخواست او موافقت خواهد شد. مهاجران برای دریافت اقامت دائم باید در طول اقامت خود در کشور به قوانین احترام گذاشته، در جهت بهبود توسعه چین کمک کرده و با مردم ارتباط موثری برقرار کرده باشند. 

تابعیت چین نیز تنها پس از اقامت در این کشور برای سال های طولانی اعطا خواهد شد. چنانچه در روند دریافت اقامت دائم مهاجرت به چین با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با متخصصان و مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت کرده و در این زمینه از آنان راهنمایی بگیرید. 

 

شرایط دریافت گرین کارت چین

پس از دریافت اقامت دائم چین، گرین کارت برای افراد صادر می شود. برای دریافت آن لازم است که مدارکی را ارائه دهید که از آن ها می توان به پاسپورت معتبر، عکس رنگی، گواهی سلامت جسمانی و برگه نداشتن سوسابقه اشاره کرد. این کارت برای افراد بالای ۱۸ سال ۱۰ سال اعتبار خواهد داشت. 

برای دریافت گرین گارت مهاجرت به چین باید ۲۱۰ دلار برای هر فرد پرداخت شود. در صورتی که با درخواست شما مبنی بر صدور گرین کارت موافقت شود، بایستی ۴۲ دلار دیگر پرداخت نمایید تا گرین کارت صادر شود. به طور کلی هزینه دریافت گرین کارت و اقامت دائم چین ۲۵۲ دلار می باشد. 

 

تابعیت مضاعف چین

به طور کلی کشور چین تابیعت مضاعف ندارد و افراد پس از دریافت تابعیت این کشور، تابعیت قبلی خود را از دست خواهند داد. اما در برخی شرایط خاص امکان تابعیت مضاعف وجود دارد که ان ها به کودکان دو رگه اختصاص دارد. در صورتی که یکی از والدین کودک چینی و دیگری غیر چینی باشد، آن کودک هر دو تابعیت را دریافت خواهد کرد.

تابعیت مضاعف برای کودکان با والد چینی که در کشور دیگری متولد شده اند نیز صدق می کند. در شرایطی غیر از موارد گفته شده دیگر امکان نگه داشتن تابعیت قبلی پس از مهاجرت به چین وجود نخواهد داشت و فرد تنها می تواند تابعیت چین یا تابعیت قبلی خود را داشته باشد. 

 

مشاوره مهاجرت به چین

چین یکی از کشور های توسعه یافته است که به واسطه اقتصاد قوی و کارآمد آن مقصدی محبوب برای مهاجرت محسوب می شود. برای مهاجرت به کشور چین روش های متعددی وجود دارد که از آن ها می توان به مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد. امکان مهاجرت به چین از طریق تولد فرزند در خاک این کشور وجود ندارد. پس از ۵ سال زندگی در چین و پرداخت مالیات می توان برای دریافت اقامت دائم و گرین کارت اقدام کرد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مهاجرت به چین برای تان وجود دارد و یا در روند دریافت ویزای مهاجرت به چین با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران و متخصصان حوزه مهاجرت مشورت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت به چین با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای مهاجرت به چین چه باید کرد؟

    به منظور مهاجرت باید ابتدا روش مهاجرتی خود را انتخاب کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. برای مثال برای مهاجرت کاری باید جاب آفر داشته و برای مهاجرت تحصیلی نیز نامه پذیرش از دانشگاه داشته باشید. 

  2. آیا امکان مهاجرت به چین از طریق تولد فرزند در خاک این کشور وجود دارد؟

    خیر کشور چین از اصل خون تبعیت می کند و به همین دلیل تنها کودکانی شهروند این کشور محسوب می شوند که از پدر و مادر با تابعیت چینی متولد شده باشند. 

  3. آیا پس از مهاجرت به چین می توان شهروندی این کشور را دریافت کرد؟

    با توجه به جمعیت بسیار زیاد کشور چین امکان دریافت شهروندی به راحتی برای خارجیان وجود ندارد. شما می توانید ابتدا اقامت دائم دریافت کرده و پس از گذشت مدت زمان زیادی شهروندی این کشور را نیز دریافت نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره