کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

آیا از رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ اطلاع دارید؟ بینایی سنجی یا اپتومتری، یکی از رشته هایی است که داوطلبان رشته تجربی، می توانند در آن، ادامه تحصیل دهند. آشنایی با رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400 یکی از نکاتی است که درصورت تمایل به انتخاب این رشته، باید از آن آگاهی داشته باشید. اگر به تحصیل در رشته بینایی سنجی علاقه دارید، بهتر است پس از دریافت کارنامه اولیه از سوی سازمان سنجش، راجع به احتمال قبول شدن خود در این رشته، با یک مشاور تحصیلی مطمئن مشورت نمایید.

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400 | روزانه

بینایی سنج ها وضعیت قدرت دید بیماران را بررسی می کنند. آنها می توانند در کنار تعیین میزان ضعف دید و دوربینی یا نزدیک بینی، درصورتیکه تخصص کافی داشته باشند، برای بیماران عینک یا لنز مناسب را تهیه کنند.

اپتومتریست ها، می توانند در بیمارستان، کلینیک یا مراکز بهداشت مشغول به کار شوند و حتی با دریافت مجوز، کسب و کار شخصی خود را، راه اندازی کنند و در تعیین نمره چشم و عینک برای بیماران فعالیت کنند. در ادامه رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ را ذکر کرده ایم.

رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ | سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 725

منطقه یک | رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی شهید بهشتی  2080
علوم پزشکی ایران 2899
علوم پزشکی مشهد 2970

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

منطقه دو

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 4277
علوم پزشکی مشهد 4767
علوم پزشکی اصفهان 10909
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 3883
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 5829

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 2401
علوم پزشکی شهید بهشتی 2124
علوم پزشکی شیراز 3110
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3496
دانشگاه علوم پزشکي زاهدان 3848
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

مشاوره انتخاب رشته بینایی سنجی

همانطورکه پیش‌تر نیز در این مقاله اشاره کردیم، رشته بینایی سنجی فقط در تعداد محدودی از دانشگاه های سراسری و فقط در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود و پذیرش آن نیز فقط به صورت با آزمون و از طریق کنکور سراسری تجربی می‌باشد. برای مشاهده آخرین رتبه‌ی قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

انتخاب رشته کنکور تجربی مرحله بسیار مهمی است که اگر قصد دارید در این مرحله رشته بینایی سنجی را نیز انتخاب کنید، به هیچ وجه نباید بدون آگاهی و داشتن اطلاعات از انتخاب رشته، شتابزده و عجولانه رفتار کنید. چرا که در سال های گذشته شاهد داوطلبانی بوده ایم که با اینکه رتبه‌ی مناسبی نیز کسب کرده بودند، اما موفق به کسب قبول شدن نشدند و دلیل آن نیز انتخاب رشته نادرست می‌باشد.

اگر می خواهید با آگاهی قدم در مسیر انتخاب رشته بگذارید، پیشنهاد ما به شما مشورت با یک مشاور تحصیلی است، که در این زمینه مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در حال فعالیت هستند و چنانچه مایل باشید، می‌توانید از تجارب مشاوران ما در جهت یک انتخاب رشته درست و اطلاع از رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی ۱۴۰۰ استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه پذیرفته شدگان بینایی سنجی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره