آزمون های استخدامیسایر موضوعات

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش از مهم ترین اطلاعاتی است که داوطلبان این آزمون باید از آن اطلاع کامل داشته باشند. یکی از شرایط ثبت نام این است که داوطلبان مدارک تحصیلی مرتبط با رشته شغلی مورد نیاز داشته باشند. عدم اگاهی از رشته های آزمون استخدامی منجر به بروز مشکل در روند نام نویسی خواهد شد. در این مطلب به بررسی رشته‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

افراد علاقه مند به فعالیت در آموزش و پرورش می توانند در زمان فراخوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به نام نویسی در این آزمون کرده و پس از قبولی به فعالیت در آموزش و پرورش مشغول شوند. ثبت نام آزمون استخدامی شرایطی دارد که داوطلبان باید از آن ها آگاه بوده و بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. 

یکی از این شرایط متجانس بودن مدرک تحصیلی با رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد. داوطلبانی که مدرکی متناسب با رشته های ذکر شده در دفترچه راهنما ثبت نام نداشته باشند، امکان ثبت نام در آزمون استخدامی را نخواهند داشت؛ مگر در شرایط خاص که فرد سابقه کاری مرتبط داشته باشد. در ادامه به توضیح رشته‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. 

 

رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون آموزش و پرورش

آموزش و پرورش هرساله برای تکمیل نیروی کار خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند و داوطلبان واجد شرایط می توانند نسبت به نام نویسی در آن اقدام نمایند. هر شهر و استان ظرفیت متفاوتی برای پذیرش نیرو در رشته های مختلف دارد. داوطلبان باید از رشته‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاع کامل داشته باشند و با توجه به ظرفیت پذیرش هر رشته اقدامات لازم را انجام دهند.

لیست رشته ها هر ساله به طور دقیق از طریق دفترچه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در ادامه به توضیح برخی از رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخته ایم. 

برخی از رشته های آموزگاری آموزش و پرورش
راهنمایی و مشاوره  روانشناسی بالینی علوم تربیتی
امور تربیتی برنامه ریزی درسی آموزش علوم تجربی
آموزش ریاضی  آموزش زبان فارسی جامعه شناسی 

همچنین افرادی که به ر‌شته معلمی ورزشی علاقه مند هستند نیز می توانند بر اساس رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده در دفترچه ثبت نام آزمون استخدا‌می آموزش و پرورش اقدام به نام نویسی نمایند. 

برخی از رشته های دبیری آموزش و پرورش
آموزش زبان انگلیسی آموزش شیمی آموزش حرفه و فن
زبان و ادبیات عربی زبان و ادیبات فارسی الهیات و اخلاق
مهندسی کامپیوتر مهندسی مکانیک آمار
جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

رشته های شغلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آموزش و پرورش هر ساله لیست رشته‌های شغلی مورد نیاز برای استخدام را تغییر می هد و این تغییرات را از طریق دفترچه راهنما ثبت نام آزمون استخدامی در اختیار داوطلبان قرار می دهد. در حال حاضر دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری منتشر شده است و داوطلبان می توانند با مطالعه آن از لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع شوند. 

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۹ بهمن از سایت سنجش منتشر می شود. به منظور سهولت دانلود برای شما داوطلبان گرامی، لینک دانلود مستقیم دفترچه در این قسمت قرار گرفته است و شما می توانید آن را به صورت مستقیم دانلود نمایید. 

 

مشاوره آزمون استخدامی

داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید قبل از اقدام به ثبت نام، دفترچه راهنما را مطالعه کرده و از رشته‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ به طور دقیق مطلع شوند. لیست رشته ها در هر سال ممکن است تغییر کند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ چیست؟

    در متن مقاله به رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره شده است.

  2. چگونه می توان از لیست رشته‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع شد؟

    لیست کامل رشته ها در دفترچه راهنما ثبت نام ارائه می شود. 

  3. برای دریافت دفترچه آزمون استخدامی چه باید کرد؟

    دفترچه از طریق سایت سنجش منتشر می شود. شما می توانید برای سهولت بیشتر آن را از سایت دانتل کو دانلود نمایید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

  1. سلام، برای استخدام مشاور در آموزش پرورش خبری نشد؟
    نیازی نیست همین آزمونی که فراخوانش رو گذاشتنو ثبت نام کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره