آزمون های استخدامیسایر موضوعات

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان در دوره های مختلف و با توجه به نیاز این بانک به استخدام نیروی جدید برگزار می شود. متقاضیان علاقه مند به استخدام در بانک می توانند از این فرصت شغلی استفاده کرده و اقدام به ثبت نام نمایند. آزمون استخدامی بانک سامان در دو مرحله انجام می شود. متقاضیان برای استخدام در بانک سامان باید از جزییات مربوطه اطلاع کامل داشته باشند. برای کسب اطلاع کامل می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان

کار کردن در بانک یکی از کارهایی است که امنیت شغلی خوبی دارد و به همین دلیل نیز مشاغل محبوب محسوب می شود. بانک های مختلف در بازه های زمانی مختلفی اقدام به جذب نیروی جدید می کنند. افراد متقاضی استخدام در بانک سامان نیز باید منتظر فرخوان این بانک برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان بمانند. 

داوطلبان باید در موعد زمان تعیین شده به سایت ثبت نام مراجعه کرده و اقدامات لازم برای نام نویسی در آزمون استخدامی را انجام دهند. این آزمون مراحل مختلفی دارد و متقضایان باید برای پذیرش از جزییات آن اطلاع کافی داشته باشند. 

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان

بانک سامان در زمان معینی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نمی کند و تنها زمانی این آزمون برگزار می شود که بانک به نیروی جدید نیاز داشته باشد. زمان دقیق ثبت نام به صورت فراخوان هایی از طریق سایت این بانک به اطلاع متقاضیان می رسد. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان در سال جاری هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان نام نویسی در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان

داوطلبان علاقه مند به استخدام در بانک سامان باید شرایط تعیین شده توسط این بانک را دارا باشند. شرایط دقیق ثبت نام در زمان نام نویسی از طریق اطلاعیه های منتشر شده در اختیار متقاضایان قرار می گیرد. افرادی که هر یک از این شرایط را نداشته باشند، مجاز به ثبت نام نخواهند بود. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان با توجه به شرایط تعیین شده در دوره های ثبت نامی قبلی به شرح موارد زیر می باشد. 

 

شرایط عمومی

👈 داشتن تابعیت جمهوری اسلامی

👈 اعتقاد به دیم اسلام یا ادیان مورد تایید

👈 اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

👈 عدم سو سابقه و اعتیاد به الکل و مواد مخدر

👈 سلامت جسمانی و روانی کامل

👈 ارائه کارت پایان خدمت یا کارت معافیت

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان

👈 داشتن مدرک مرتبط با جایگاه شغلی مورد نظر

👈 بومی بودن در استان مورد نظر

👈 شرایط سنی مشخص

👈 داشتن مهارت های لازم با توجه به جایگاه شغلی (مثلا داشتن مهارت مبارزه و رزمی از مهارت های مورد نیاز برای نگهابانان بانک است)

 

مدارک مورد نیاز برای استخدام بانک سامان

داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان باید مدارک مورد نیاز را آماده کرده و آن ها را در هنگام ثبت نام ارائه دهند. نقص در مدارک منجر به ابطال روند ثبت نام خواهد شد. مدارک لازم برای ثبت نام در دوره جدید هنوز مشخص نشده است اما به طور کلی مدارک لازم برای ثبت نام به شرح زیر هستند. 

✅ عکس 4*3

✅ کپی صفحات شناسنامه

✅ کپی کارت ملی

✅ آخرین مدرک تحصیلی

✅ کارت پایان خدمت یا کارت معافیت

✅ مدارک مربوط به محل سکونت

✅ مدارک مربوط به سهمیه برای داوطلبان مشمول سهمیه های مختلف

 

نحوه نام نویسی آزمون استخدامی بانک سامان

ثبت نام استخدامی بانک سامان در سایت این بانک با آدرس sb24.ir انجام می شود. متقاضیان واجد شرایط باید در زمان تعیین شده به سایت مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک فعال “دعوت به همکاری” مراحل ثبت نام آزمون را انجام دهند. نحوه ثبت نام در آزمون بانک سامان به صورت زیر می باشد.

1️⃣ برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان با جستجو آدرس sb24.ir وارد سایت بانک سامان شوید. 

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان

 

2️⃣ اطلاعیه مربوط به آزمون استخدامی را دانلود کرده و شرایط آن را به طور کامل مطالعه نمایید. 

3️⃣ در صورت واجد شرایط بودن، وارد قسمت ثبت نام و دعوت به همکاری شده و فرم نام نویسی آزمون را تکمیل نمایید. 

4️⃣ اطلاعات خواسته شده را کامل کرده و مدارک مورد نیاز را هم بارگزاری نمایید. 

5️⃣ کد رهگیری خود را دریافت نمایید.  

 

برگزاری آزمون استخدامی بانک سامان

بانک سامان در دوره های قبلی آزمون کتبی یکپارچه ای برای سنجش متقاضیان برگزار نکرده است و مرحله اول پذیرش در واقع بر مبنای بررسی شرایط و مدارک داوطلبان می باشد. افراد واجد شرایط پس از بررسی مدارک برای مصاحبه حضوری دعوت می شوند. زمان و مکان مصاحبه و ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان به صورت تلفنی به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. 

در مرحله بعدی فرد باید در مصاحبه اختصاصی و همچنین معاینات پزشکی شرکت کند افرادی که در مرحله دوم نیز قبول شوند، به صورت قطعی در بانک سامان استخدام خواهند شد و می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. 

 

اعلام نتایج آزمون بانک سامان

اعلام نتایج ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان به طور دقیق مشخص نیست. با توجه به اینکه آزمونی برگزار نمی شود، هر زمان که فرایند بررسی مدارک متقاضیان تمام شود، اعلام نتایج اولیه و دعوت به مصاحبه انجام می شود. اعلام نتایج مرحله دوم زمان برتر از مرحله اول است و پس از برگزاری مصاحبه تمام متقاضیان نتایج اعلام می گردد. 

 

مشاوره استخدام بانک سامان

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان از طریق سالیت این بانک با آدرس sb24.ir انجام می شود. هنوز زمان دقیق ثبت نام استخدامی بانک سامان مشخص نشده است. داوطلبان برای ثبت نام باید شرایط لازم را دارا باشند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان چه زمانی است؟

    هنوز زمان دقیق ثبت نام در دوره جدید اطلاع رسانی نشده است. 

  2. سایت ثبت نام آزمون استخدامی بانک سامان چیست؟

    متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون باید به سایت بانک سامان با آدرس sb24.ir مراجعه کنند. 

  3. شرایط استخدام در بانک سامان چیست؟

    در متن مقاله به صورت کامل به بررسی شرایط ثبت نام پرداخته شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره