انتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتریدکتری

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ یکی از سوالات مهم داوطلبان دکتری است که در آزمون شرکت کرده و مجاز به انتخاب‌رشته شده اند. بسیاری از داوطلبان به دلایل متعدد از انتخاب‌رشته جا می مانند و به همین دلیل باید از تمدید انتخاب‌رشته اطلاع کامل داشته باشند تا با مشکلی در روند آزمون دکترا مواجه نشوند. در این مطلب به بررسی کامل مهلت مجدد انتخاب رشته دکتری 1403 خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

انتخاب‌رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا 8 اردیبهشت ماه تمدید شد.

ورود مستقیم به سایت

داوطلبان گرامی برای مشاوره انتخاب رشته و انجام فرآیند انتخاب رشته می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون دکترا ثبت نام و شرکت  کرده اند، در صورت مجاز شدن به انتخاب‌رشته می توانند در زمان انتخاب رشته‌ دکتری تعیین شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب‌رشته خود اقدام نمایند. برای انتخاب‌رشته داوطلبان باید دفترچه راهنما را دانلود کرده و آن را به طور کامل مطالعه نمایند. 

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 از 1 تا 5 فروردین ماه باشد.

داوطلبان باید حتما در زمان تعیین شده برای انتخاب‌رشته اقدام کنند چراکه در این صورت از ادامه مسیر بازمانده و دیگر امکان انتخاب‌رشته و قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر خود را نخواهند داشت. البته فرصت انتخاب رشته دکتری معمولا تمدید می شود و داوطلبان می توانند در این مدت اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

هر ساله مهلت انتخاب‌رشته توسط سازمان سنجش برای چند روز تمدید می شود. داوطلبانی که موفق به انتخاب‌رشته در بازه زمانی تعیین شده نشده باشند، می توانند در مهلت تمدید مهلت انتخاب‌رشته نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند. توصیه می شود که داوطلبان انتخاب‌رشته خود را به زمان تمدید مهلت موکول نکنند و تا حد امکان در سریع ترین زمان اولویت بندی خود را انجام دهند. 

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 تا 8 اردیبهشت ماه تمدید شد.

در تمدید زمان امکان ویرایش انتخاب‌رشته در سایت سازمان سنجش نیز وجود دارد. داوطلبانی که قبلا ثبت نام و انتخاب‌رشته خود را انجام داده اند، می توانند در این زمان اولویت بندی خود را ویرایش نمایند. برای کسب اطلاع سریع از زمان تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

مشاوره آزمون دکترا ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون دکترا می توانند در فروردین ماه نسبت به انجام انتخاب‌رشته اقدام نمایند. مهلت انتخاب‌رشته معمولا تمدید می شود و داوطلبان متاخر و یا داوطلبانی که نیاز به ویرایش فرم خود دارند، می توانند در این دوره اقدامات لازم را انجام دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    زمان دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود در فروردین ماه باشد. 

  2. آیا تمدید مهلت انتخاب‌رشته حتما انجام می شود؟

    به طور معمول سازمان سنجش مهلت انتخاب‌رشته را برای چند روز تمدید می کند. 

  3. برای انتخاب‌رشته دکتری چه باید کرد؟

     داوطلبان برای انتخاب‌رشته باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره