دکتریانتخاب رشته و مصاحبه آزمون دکتری

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در بازه زمانی انتخاب رشته قابل انجام است و داوطلبان در صورت اشتباه در اولویت بندی می توانند مجددا به سایت azmoon.org مراجعه کرده و تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنند. ویرایش انتخاب رشته مهلت مشخصی دارد و همچنین تعداد دفعات انجام آن نیز محدود می باشد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد انتخاب رشته در آزمون دکترا بهتر است که ویرایش را به درستی انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید. در این مطلب به بررسی کامل ویرایش انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ آغاز شد. داوطلبان تا ۱۰ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت azmoon.org می توانند انتخاب‌رشته خود را تکمیل نمایند.

 

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون دکتری پس از شرکت در آزمون برگزار شده توسط سازمان سنجش، در صورت تمایل و مجاز شدن به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، می توانند در فرایند انتخاب رشته این دانشگاه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نمایند. آزمون دکترا برای تمامی دانشگاه ها به صورت یکپارچه برگزار می شود اما پس از اعلام نتایج اولیه، مسیر دانشگاه آزاد از دانشگاه سراسری جدا می شود و داوطلبان برای انتخاب رشته باید به سایت azmoon.org مراجعه کنند. 

انتخاب رشته جز مراحل تاثیرگذار در قبولی داوطلبان است و به همین دلیل باید با دقت تمام و در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام شود. اما با این حال ممکن است داوطلبان در هنگام انتخاب رشته اشتباه کنند و یا به دلایل مختلف اولویت بندی شان تغییر پیدا کند. در این صورت می توانند با ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، اشتباه خود را اصلاح نمایند. 

 

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403

همانطور که گفته شد دانشگاه آزاد امکان ویرایش فرم انتخاب رشته را برای داوطلبان فراهم کرده است اما با این حال روند ویرایش مدت مشخصی دارد و داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده اصلاحات خود را انجام دهند. پس از پایات مهلت ویرایش دیگر امکان هیچ گونه تغییر در فرم انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد وجود نخواهد داشت. 

مهلت ویرایش انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در همان بازه زمانی انتخاب رشته و تمدید مهلت آن می باشد. سال گذشته داوطلبان می توانستند تا 6 اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته و ویرایش فرم خود اقدام نمایند. هنوز زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که قصد ویرایش فرم انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد را دارند، باید تا قبل از پایان مهلت انتخاب رشته مجددا به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و اصلاحات مورد نظر خود را اعمال نمایند. نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس azmoon.org در مرورگر خود وارد سایت دانشگاه آزاد شوید. 

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

2️⃣ گزینه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی 1403 را انتخاب نمایید. 

3️⃣ کد دسترسی هفت رقمی و کد ملی خود را در کادرهای مربوطه درج کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایید. 

4️⃣ در فرم انتخاب رشته اصلاحات مورد نظر خود را انجام داده و پس از اطمینان از درستی انتخاب های خود گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید تا تغییرات ثبت شود. 

نکته: ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403 به تعداد دفعات محدودی قابل انجام می باشد پس قبل از ثبت نهایی تغییرات از درستی انتخاب ها و اولویت بندی خود اطمینان حاصل نمایید. 

 

مراحل پس از ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

مدتی پس از پایان مهلت ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1403، نتایج انتخاب رشته منتشر شده و داوطلبان از تعداد دعوت مصاحبه های خود مطلع خواهند شد و باید برای شرکت در این جلسه آماده شوند. مصاحبه دکترا مهم ترین بخش آزمون دکتری می باشد. توصیه می شود که در صورت عدم اطلاع از جزییات مصاحبه دکتری، با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره انتخاب رشته دکتری

در هنگام انتخاب رشته دکترا نهایت دقت را داشته باشید و انتخاب های مورد نظر خود را به دقت بررسی کرده و با توجه به فاکتورهایی همچون علاقه، فاصله دانشگاه تا محل زندگی، سطح علمی دانشگاه و میزان شهریه اولویت بندی خود را انجام دهید. عدم انتخاب درست در هنگام انتخاب رشته ممکن است مشکلات زیادی را پس از قبولی در دانشگاه برای تان به وجود آورد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا امکان ویرایش انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد وجود دارد؟

    بله داوطلبان در بازه زمانی مقرر می توانند نسبت به اصلاح فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند. 

  2. ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

    زمان ویرایش در همان بازه زمانی انتخاب رشته و تمدید مهلت آن می باشد که احتمالا در اردیبهشت ماه خواهد بود. 

  3. برای ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و با درج کد دسترسی و کد ملی خود وارد صفحه ویرایش انتخاب رشته شوید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره