دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1403 نیز همچون سال های قبل تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد تا علاقه مندان بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این رشته ها ثبت نام کنند. سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد و کلیه مراحل ثبت نام از قبیل خرید کارت اعتباری ثبت نام، واریز هزینه، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، انتخاب رشته از طریق این سایت انجام می گیرد. همچنین اعلام نتایج نیز از سایت azmoon.iau.ac.ir خواهد بود. برای کسب اطلاع بیشتر این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ | azmoon.iau.ac.ir

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه 1403 در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد و داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی مورد تقاضا و همچنین مدرک فارغ التحصیلی که دارند می توانند وارد یکی از این مقاطع شوند.

نام نویسی بدون آزمون دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور azmoon.iau.ac.ir می باشد. داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع تحصیلی مد نظر خود را دانلود نمایند و پس از تعیین کد رشته های مورد علاقه، با واریز هزینه و خرید کارت اعتباری مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند.

لازم به ذکر است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه ۱۴۰۳ هنوز آغاز نشده است اما پیش بینی می شود همچون سال های قبل در اوایل مرداد ماه لینک ثبت نام فعال شود. همچنین نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه اعلام می شود و لینک دریافت نتایج نیز به محض اعلام نتایج در سایت azmoon.org فعال خواهد شد.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

چنانچه قصد ثبت نام بدون کنکور آزاد 1403 را برای نیمسال اول دارید، به این نکته توجه داشته باشید که این مرحله به صورت کاملا اینترنتی در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ انجام می شود. برای این منظور بایستی که طبق مراحل زیر پیش بروید. مراحل کلی نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد. 

✅ مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور azmoon.iau.ac.ir

✅ دانلود و مطالعه دفترچه راهنما

✅ پرداخت هزینه و خرید شماره سریال ۱۲ رقمی

✅ بارگزاری عکس داوطلب

✅ تکمیل فرم ثبت نام

✅ وارد کردن اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی

✅ وارد کردن رشته های انتخابی

✅ دریافت کدپیگیری ثبت نام

 

ورود به سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

1️⃣ جهت ثبت نام در رشته و دانشگاه آزاد مورد تقاضا خود می‌بایست به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنید. 

برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ بنابراین طبق تصویر زیر بر روی لینک ” ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال ۱۴۰۳ ” کلیک کنید. توجه داشته باشید که این لینک ها در سایت azmoon.iau.ac.ir در زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد فعال خواهد شد.

سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

3️⃣ بر روی گزینه ” دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام ” کلیک کرده و آن را دانلود و مطالعه فرمایید.

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

دفترچه‌های ثبت نام مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته متفاوت هستند و شما باید دفترچه ای را دانلود کنید که مربوط به دوره تحصیلی مورد تقاضایتان است.

 

واریز هزینه ثبت نام 

4️⃣ در این مرحله بایستی با پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارت اعتباری را از سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهیه کنید. بنابراین بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک کنید.

سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

5️⃣ با کلیک بر روی گزینه خرید کارت، به صفحه زیر از سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور منتقل می‌شوید که لازم است گزینه ادامه را انتخاب کنید.

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

6️⃣ در این مرحله از سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور باید نوع کارت اعتباری را انتخاب کنید. حتما توجه داشته باشید که کارت اعتباری مربوط به دوره تحصیلی که قصد ثبت نام در آن را دارید، انتخاب نمایید زیرا در صورت پرداخت اشتباه وجه، مبلغ قابل استرداد نیست.

سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

7️⃣ برای اطمینان بیشتر، سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور پیامی به شما نمایش می‌دهد که کارت اعتباری مربوط به کدام دوره را تهیه می‌کنید که باید پس از کنترل کردن گزینه بلی را انتخاب نمایید.

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

8️⃣ حال باید اطلاعات خود را به همراه شماره تلفن همراهی که روشن است، در این بخش درج کنید.

اطلاعات

 

9️⃣ با انتخاب گزینه ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید، به صفحه پرداخت هزینه هدایت می‌شوید.

سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

🔟 برای واریز هزینه باید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنید که دارای رمز دوم و شماره شناسایی دوم CVV2 می‌باشد.

پرداخت

 

1️⃣1️⃣ با انجام مراحل فوق، واریز هزینه با موفقیت انجام می‌گیرد و یک شماره سریال کارت اعتباری را دریافت خواهید کرد. لازم است شماره سریال پرداخت را از سامانه دریافت و حتما یادداشت کنید.

1️⃣2️⃣ مجددا به صفحه اول سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برگردید و با کلیک بر روی لینک ” ثبت نام ” که در تصویر زیر مشخص شده است، به صفحه نام نویسی و انتخاب رشته هدایت شوید.

1️⃣3️⃣ شماره کارت اعتباری که خریداری کرده اید را وارد این بخش کنید و بر روی گزینه “ورود و ثبت نام” کلیک نمایید.

 

نحوه تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

فرم انتخاب رشته دارای 20 انتخاب می باشد؛ بنابراین شما داوطلبان بایستی در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته الویت های خود را در 20 کد رشته محل تکمیل کنید.

لازم است اشاره کنیم که در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور هیچ محدودیتی در انتخاب رشته مغایر با رشته فارغ التحصیلی دیپلم وجود ندارد و داوطلبان با هر دیپلمی می‌توانند وارد رشته‌های موردعلاقه خود شوند.

 

بازیابی کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ممکن است برخی از داوطلبان کارت اعتباری را خریداری کرده اما شماره سریال آن را به دلایل مختلف گم کرده باشند. در این شرایط نیازی به خرید مجدد کارت نیست و می توان از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، شماره سریال کارت را بازیابی کرد. برای این منظور باید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

1️⃣ با جستجو آدرس azmoon.iau.ac.ir وارد سایت دانشگاه آزاد شوید. 

2️⃣ گزینه پذیرش بدون کنکور مقطع مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

3️⃣ بر روی گزینه بازیابی کارت کلیک نمایید. 

4️⃣ اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و گزینه بازیابی کارت را انتخاب نمایید. 

5️⃣ شماره سریال کارت خود را دریافت نمایید. 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

پس از ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور، داوطلبان باید منتظر اعلام نتایج بمانند. نتایج در دو نوبت مهر و بهمن منتشر می شود. اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول در شهریور و مهر ماه می باشد. زمان اعلام نتایج نیمسال دوم نیز احتمالا در دی یا بهمن خواهد بود. 

تاریخ دقیق اعلام نتایج هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد، کانال دانتل کو را در تلگرام دنبال نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 حداکثر تا اواسط مهرماه از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور azmoon.iau.ac.ir اعلام می‌شود و داوطلبان باید با استفاده از کدرهگیری ثبت نام که در زمان نام نویسی دریافت کرده اند، وارد سامانه شده و کارنامه خود را مشاهده نمایند. برای اطلاع ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

کلیه مراحل ثبت نام اولیه، واریز هزینه ثبت نام، دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام نتایج از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir قابل پیگیری می‌باشد.

 

مشاوره سایت ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند، بایستی از طریق سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام کرده و نام نویسی و انتخاب رشته خود را انجام دهند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هزینه دارد و داوطلبان باید مبلغ مشخصی را برای نام نویسی پرداخت نمایند. 

پس از مطالعه این مطلب که در خصوص سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org خدمتتان ارائه شد، در صورت داشتن سوالات بیشتر می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو راهنمایی دریافت کنید. همچنین شما عزیزان می توانید ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور خود را با خیالی راحت به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل بسپارید.

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت‌نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 کدام سامانه است؟

    سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد.

  2. آیا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اینترنتی انجام می گیرد؟

    بله، کلیه مراحل ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ها نمی‌باشد.

  3. زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در چه تاریخی است؟

    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر از اوایل مرداد ماه و برای ورودی بهمن ماه از اوایل دی ماه آغاز خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره