دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نیمسال اول مهر و نمیسال دوم بهمن از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org اعلام می‌شود. دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش با آزمون از طریق کنکور سراسری، هر ساله در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه نیز از میان علاقه مندان برای مقاطع تحصیلی کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به صورت بدون کنکور دانشجو جذب می کند. متقاضیان برای نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی باید از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 مطلع شوند.

 

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در نیمسال اول معمولا در مرداد ماه انجام می شود. در پذیرش نیسمال دوم مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در بهمن ماه می باشد. پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به صورت جداگانه انجام می شود. هر ساله به دلیل جاماندن برخی متقاضیان مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چند روزی تمدید می شود تا همه داوطلبان امکان شرکت را داشته باشند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ تا کنون اعلام نشده است.  

داوطلبان در این بازه زمانی مدارک لازم را آماده نموده و کدرشته محل ارائه شده را از دفترچه مربوطه استخراج نموده اند با مراجعه به سایت azmoon.org کدرشته محل انتخابی را در فرم انتخاب رشته وارد نمایند. 

❌❌ داوطلبان گرامی توصیه می کنی حتما پیش از انجام فرآیند ثبت‌نام مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی مهرماه در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می‌شود. در سال گذشته داوطلبان از اواخر مرداد ماه به مدت یک ماه فرصت نام نویسی داشتند.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نیز مشابه سال های گذشته انجام خواهد گرفت. در این فرصت مجدد همه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و خریداری کارت، ثبت نام خود را تکیمل نمایند. 

البته داوطلبان که قبلا نام نویسی خود را تکمیل نموده اند می توانند در تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فرم مربوطه را در صورت نیاز ویرایش نمایند.

نیمسال اول

مقطع تحصیلی زمان ثبت نام  تمدید زمان ثبت نام 
کارشناسی پیوسته مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته  تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده
کاردانی پبوسته  تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده
کاردانی ناپیوسته  مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده

 

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1402

تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی دوم در اختیار نداریم، اما پیش بینی می کنیم همانند سال‌های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه انجام شود. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 در نیمسال تحصیلی دوم و تمدید آن برای چهار مقطع تحصیلی به شرح جدول زیر است:

نیمسال دوم

مقطع تحصیلی ثبت نام تمدید مهلت
کارشناسی پیوسته  بهمن ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته  بهمن ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده
کاردانی پیوسته  بهمن ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده
کاردانی ناپیوسته  بهمن ماه ۱۴۰۳ اعلام نشده

 

ویرایش فرم ثبت نام

آن دسته از داوطلبانی که در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نام نویسی خود را در سایت azmoon.org انجام داده اند، می توانند اطلاعات ورودی خود و کدرشته محل های انتخابی خود را ویرایش کنند. داوطلبان توجه داشته باشید در صورتی که اطلاعات فردی و تحصیلی خود را اشتباه وارد کنید، ثبت نام شما حتی در صورت پذیرش نیز لغو می شود. لذا توصیه می کنیم رسید انتخاب رشته خود را به صورت کامل مطالعه کنید.

 البته در زمان ویرایش شما می توانید کدرشته محل های انتخابی خود را نیز ویرایش کرده و در صورت تمایل ترتیب اولویت بندی را تغییر داده و یا کدرشته محل جدید را اضافه یا حذف نمایید. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

دانشگاه آزاد همزمان با شروع ثبت نام بدون آزمون دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه راهنما انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای هر مقطع تحصیلی به صورت جداگانه منتشر می کنند. علاقه مندان برای اطلاع از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرایط و ضوابط نام نویسی، نحوه و هزینه ثبت‌نام و لیست رشته‌های ارائه شده، سهمیه های موثر و … بایستی که این دفترچه را دریافت و به دقت مطالعه کنند. 

پس از مطالعه دفترچه اگر سوالی در جهت نحوه نام نویسی و تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا ثبت‌نام برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه جداگانه انجام می شود؟

بله، مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن به صورت جداگانه انجام می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور برای ورودی مهر ماه چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی برای ورودی مهر ماه از اوایل مرداد ماه شروع شده و تا نیمه های شهریور ماه ادامه دارد. در مقاله بالا جدول مربوط به زمانبندی ثبت نام را ارائه کرده ایم.

آیا زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای ورودی بهمن ماه از سوی سایت azmoon.org اعلام شده است؟

خیر، تاکنون زمان ثبت نام سوابق تحصیلی اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود طبق رویه سال های گذشته در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره