دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ همزمان با آغاز نام نویسی در سایت دانشگاه ازاد ” azmoon.org ” از منتشر می شود که لینک دانلود آن را در ادامه قرار داده‌ایم. تمامی متقاضیان دانشگاه آزاد می‌توانند با توجه به مدرک مقطع قبلی خود، رشته‌ی مورد نظرشان در یکی از مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور ادامه تحصیل دهند. داوطلبان می توانند کدرشته انتخابی خود را از دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 استخراج نمایند. در ادامه دفترچه هر مقطع را به تفکیک قرار داده ایم.

 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

با شروع زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir برای هر کدام از مقاطع نیز یک دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می گردد. تمامی متقاضیان در قدم اول بایستی که به سایت نامبرده مراجعه کنند و دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد مورد نظر خود را دریافت کنند و به دقت تمامی مندرجات آن را مطالعه کنند.

داوطلبان گرامی برای اطلاع از تمامی شرایط لازم و نکات اصلی ثبت نام توصیه می کنیم حتما پیش از انجام فرآیند ثبت نام مقاله زیر را به صورت کامل مطالعه نمایید. البته شما عزیزان برای بررسی شرایط خود و انتخاب رشته و اولویت بندی انتخاب ها از طریق شماره درج شده می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنما جامع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

برای ثبت نام به موقع نیاز هست که داوطلبان در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org سریعا ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را دانلود و مطالعه کنند. سپس کدرشته محل‌های مورد نظر خود را الویت بندی کرده و به دقت در فرم مربوطه درج کنند.

تاکنون دفترچه ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ۱۴۰۳ منتشر نشده است. در جدول زیر لینک دانلود دفترچه سال گذشته جهت مطالعه شما عزیزان قرا داده شده است. به محض انتشار دفترچه جدید در این مطلب لینک دانلود قرار داده خواهد شد.

مقطع لینک دانلود دفترچه سال گذشته
مهر ۱۴۰۲ بهمن ۱۴۰۲
کارشناسی پیوسته دانلود کنید دانلود کنید
کارشناسی ناپیوسته دانلود کنید
کاردانی پیوسته دانلود کنید
کاردانی ناپیوسته دانلود کنید دانلود کنید

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد مقاطع مختلف شامل مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته به صورت مجزا از یکدیگر در لینک های جداگانه در این سایت قرار خواهد گرفت. که متناسب با مقطع انتخابی خود، دفترچه مورد نظر خود را دانلود کنید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 | نیمسال اول

در این بخش لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته قرار داده ایم. داوطلبان با توجه به مدرک دیپلم خود می توانند در یکی یا چند دوره شرکت نمایند. به این جهت در ادامه شرح مدارک لازم برای هر یک از دوره به صورت جداگانه پرداخته ایم.

داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید هستند. می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته و داوطلبانی که جزو فارغ الاحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند بایستی دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دانلود کنند. از میان کدرشته محل‌های مندرج در این دفترچه‌ها مطابق با شرایط خود انتخاب کنند.

 

دانلود دفترچه کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

✅ داوطلبانی که دارای مدارک دیپلم دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، چهارساله نظام قدیم، دیپلم نظام قدیم ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های مقطع کارشناسی پیوسته شرکت نمایند. به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی 1403 را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود و دریافت کنید.

 

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

✅ همه داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته هستند می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.  به محض انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد 1403 را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود و دریافت کنید.

 

دانلود دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

❌ داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید فقط می توانند در مقطع کاردانی پیوسته شرکت کنند.

 

دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

❌ فارغ التحصیلان دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سالی ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در مقطع کاردانی ناپیوسته انتخاب رشته کنند. به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ۱۴۰۳ را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود و دریافت کنید.

 

دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ | نیمسال دوم

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه 1403 در روزهای نزدیک به آغاز ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت پییوسته و ناپییوسته از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مربوطه منتشر می گردد. 

 

مقطع کارشناسی

✅ داوطلبانی که دارای مدارک دیپلم دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، چهارساله نظام قدیم، دیپلم نظام قدیم ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های مقطع کارشناسی پبوسته شرکت نمایند.

✅ همه داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته هستند می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند. به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ۱۴۰۳ را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود و دریافت کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن سال گذشته

 

مقطع کاردانی 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی 1403 را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود کنید.

❌ فارغ التحصیلان دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سالی ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در مقطع کاردانی ناپبوسته انتخاب رشته کنند.

❌ داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید فقط می توانند در مقطع کاردانی پبوسته شرکت کنند.

دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن سال گذشته

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با آغاز ثبت‌نام منتشر می شود و داوطلبان متقاضی با مراجعه به سایت دانشگاه می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در هر مقطع شامل اطلاعات مهمی از جمله شرایط و ضوابط، مدارک، زمان، نحوه و لیست کدرشته محل ارائه می‌باشد. متقاضیان پیش از ثبت نام ملزم به دانستن آن ها هستند. زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به محض اعلام در جدول زیر قرار داده خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد سال گذشته

مقطع تحصیلی نیمسال اول مهر نیسمال دوم بهمن
مقطع کاردانی  پیوسته تیر ۱۴۰۳ بهمن ۱۴۰۳
ناپیوسته مرداد ۱۴۰۳ بهمن ۱۴۰۳
مقطع کارشناسی پیوسته مرداد ۱۴۰۳ بهمن ۱۴۰۳
ناپیوسته تیر ۱۴۰۳ بهمن ۱۴۰۳

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره پذیرش سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید هستند. می توانند دفترچه کاردانی پییوسته را دانلود کنند. داوطلبانی که جزو فارغ الاحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند. بایستی دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپییوسته را دانلود کنند. و از میان کدرشته محل‌های مندرج در دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ مطابق با شرایط خود انتخاب کنند.

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم همراه با مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند. می‌توانند دفترچه کارشناسی پییوسته و داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پبوسته و یا ناپبوسته می‌توانند دفترچه کارشناسی ناپبوسته را دانلود و از میان کدرشته محل‌های دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ انتخاب رشته کنند.

دانشگاه آزاد مقاطع کاردانی و کارشناسی را ارائه می دهد. اما فقط واجدین شرایط می توانند در مقطع‌های مربوطه ثبت نام کنند. بنابراین توصه ما به شما این است که تمامی مندرجات دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع مورد نظر خود را به دقت مطالعه و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

برای دریافت مشاوره و چینش الویت های خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل نیز در ارتباط باشید تا در نهایت بتوانید به صورت بدون کنکور در رشته مورد علاقه خود وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهید.

بیشتر بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور 1403 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای نیمسال اول و دوم به صورت مجزا از یکدیگر منتشر می گردد؟

بله، دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد 1403 هر ساله برای چهار مقطع تحصیلی و دو نیمسال مهر و بهمن به صورت مجزا از یکدیگر منتشر می شود.

متقاضیان برای دریافت دفترچه‌‌راهنما برای مقاطع کاردانی و کارشناسی چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود و برای آسودگی شما عزیزان این دفترچه در متن مقاله قرار داده شده است.

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد مقاطع کاردانی و کارشناسی چه تاریخی منتشر می شود؟

تاریخ دقیق انتشار این دفترچه‌ها مشخص نیست اما به زمان‌‌های پیش بینی شده در متن مقاله اشاره کرده‌ایم

کانال تلگرام تحصیلی     

‫22 دیدگاه ها

  1. سلام
    دیپلمم رو دررشته حسابداری از هنرستان فنی حرفه ای گرفتم
    و ترم۴ رشته حسابداری را دردانشکده دولتی روزانه باموفقیت گذرانده ام
    آیا مجاز به ثبت دررشته روانشناسی پیوسته دردانشگاه آزاد هستم ومیتوانم هردورشته رو بصورت همزمان بخوانم؟؟

    1. سلام در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته پرستاری به صورت بدون کنکور ارائه نمی شود و نوع پذیرش این رشته به صورت با کنکور می باشد.

  2. با سلام و عرض ادب و احترام 🙏🏻
    بنده دیپلم کامپیوتر از هنرستان دارم_ (پیش‌دانشگاهی ندارم)
    حالا میخواهم در دانشگاه آزاد بدون کنکور رشته برنامه نویسی ویا معماری بخوانم!
    ۲تا سوال دارم:
    ۱_اینکه، نزدیکترین تاریخ از الان که آبان‌ماه/۱۴۰۱ است، چه زمانی باید اقدام به ثبت‌نام کنم؟
    ۲_با توجه به توضیحات فوق که دیپلم ۳ساله ترمی خواندم و پیش‌دانشگاهی ندارم ، باید در کدام گزینه‌های کاردانی پیوسته یا ناپیوسته ویا کارشناسی پیوسته ویا ناپیوسته اقدام به اخذ دفترچه راهنمای ثبت نام بگیرم.
    از اینکه پاسخ می‌دهید نهایت تشکر و قدردانی را دارم 🌹🙏🏻

    1. سلام دوست عزیز
      شما با توجه به مدرک دیپلم فقط می توانید در مقطع کاردانی نام نویسی کنید.
      برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی باید یا دارای مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی باشید.
      برای اطلاع از رشته های ارائه شده باید دفترچه راهنما ثبت نام آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته را مطالعه نمایید.

  3. سلام
    کارشناسی مامایی خواندم
    حالا می خوام بدون کنکور آموزش ابتدایی ارشد شرکت کنم آیا امکان دارد ؟

    1. سلام تا کنون اطلاعیه ای جهت زمان انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه اعلام نشده است. به محض انتشار در متن مقاله اطلاع رسانی و لینک دانلود را قرار خواهیم داد.

    2. سلام. من رشتم انسانی هست. میخوام مهندسی صنایع نیمسال دوم دانشگاه ازاد کرج ثبت نام کنم!! شرایطش چیه؟؟

    1. سلام بله ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد که به صورت استعداد درخشان می باشد هر ساله دانشجو می پذیرد

    1. سلام در صورت داشتن شرایط لازم که در دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد درج شده است می توانید در این رشته ادمه تحصیلی دهید.
      برای بررسی شرایط خود نیز می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

  4. سلام
    من دیپلم کار و دانش گرافیک کامپیوتر دارم
    میخواستم حقوق بخونم
    چه دانشگاهی میتونم بخونم،شیرازهستم
    ممنون میشم بهم کمک کنید

  5. رشته علوم ازمایشگاهی برای کارشناسی پیوسته یا غیرپیوسته تو دانشگاه ازاد با سوابق تحصیلی وجود داره؟

    1. سلام برای اطلاع از رشته های ارائه شده دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید.

      1. سلام وقت بخیر چرا دفترچه کارشناسی ناپیوسته منتشر نشده ؟ من کاردانی رشته اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد هستم،بعد دوسال برای کارشناسی میخوام شرکت کنم،ودر حال حاضر این رشته داخل دفترچه کارشناسی پیوسته وجود نداره
        لطفا راهنماییم کنید حضوری برم دانشگاه احتمال ثبت نام هست یا باید صبر کنم دفترچه کارشناسی ناپیوسته منتشر بشه؟

  6. سلام من دیپلم انسانی دارم میتونم تو رشته هوشبری کاردانی دانشگاه ازاد ثبت نام کنم
    ؟

  7. سلام
    من دو تا تجدید دارم و میخواستم در دانشگاه ازاد اسلامی شیراز ثبت نام کنم میتونم یا نه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره