دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ نیمسال اول در شهریور ماه و نیمسال دوم در بهمن ماه می باشد. هر ساله دانشگاه‌های علمی‌کاربردی در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه از میان متقاضیان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403 با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را تکیمل نمایند. در ادامه به ذکر بازه زمانی نام نوسی خواهیم پرداخت.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

 ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی، دو بار در سال و به منظور پذیرش دانشجو در دو نیمسال اول (ورودی مهر ماه) و نیمسال دوم (ورودی بهمن ماه) انجام می گردد و از آنجایی که از طریق سازمان سنجش انجام می شود، متقاضیان بایستی در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و پس از دریافت دفترچه ثبت نام از کد رشته محل های ارائه شده مطلع گردند.

نیمسال تحصیلی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1403
نیمسال اول مهر
کاردانی شهریور ماه ۱۴۰۳
کارشناسی شهریور ماه ۱۴۰۳
نیمسال دوم بهمن
کاردانی بهمن ماه ۱۴۰۳
کارشناسی بهمن ماه ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم ثبت نام به منظور پذیرش بدون آزمون متقاضیان در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ برای این دو نیمسال از یکدیگر مجزا است و معمولا در زمان هایی نزدیک به شروع نیمسال اول و دوم از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه هایی منتشر می شود.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ | ورودی مهر

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1403 تا کنون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نشده است،  سال گذشته نام نویسی با تاخیر و در شهریور ماه انجام گرفت. پیش بینی می شود در سال جاری نیز داوطلبان از اوایل شهریور ماه با مراجعه به سایت سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

تتاکنون زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول اعلام نشده است. به محض اعلام مهلت نام نویسی در کانال تلگرام و این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

دفترچه راهنما همواره همزمان با آغاز نام نویسی منتشر می شود. در این دفترچه علاوه بر شرایط و قوانین لازم پذیرش، لیست کدرشته محل های ارائه شده نیز درج شده است. داوطلبان گرامی برای دانلود دفترچه راهنما ثبت نام می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1403 | ورودی بهمن

داوطلبانی که در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ ورودی مهرماه جامانده اند یا به طور کلی قصد ورود به را در ورودی بهمن ماه و نیمسال دوم دارند، بایستی در نام نویسی علمی کاربردی ورودی بهمن ماه شرکت کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1403 نیمسال دوم اعلام نشده است.

در سال های گذشته متقاضیان در دهه دوم آذر ماه توانستند ثبت‌نام علمی‌کاربردی خود را برای ورودی بهمن ماه، انجام دهند. در خصوص نام نویسی در نیمسال دوم نیز سازمان سنجش اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود همانند سال های گذشته، در دی ماه این فرصت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

چنانچه سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام دانشگاه‌های علمی کاربردی ۱۴۰۳ در نیمسال دوم و مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی را اعلام کرد، در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد. برای اطلاع از سایت دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

تمدید مهلت ثبت نام در دانشگاه

هر ساله تعدادی از متقاضیان نام نویسی خود را در بازه زمانی تعیین شده انجام نداده و از ثبت‌نام جا می مانند. از این رو سازمان سنجش هر ساله زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ را برای چند رو تمدید می کند. در سال گذشته در هر دو نوبت نیمسال اول و دوم مهلت ثبت‌نام برای چند روز دیگر تمدید شد، تا داوطلبان جامانده نیز با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

تاکنون تمدید زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ نیمسال اول مهر اعلام نشده است.

در تمدید زمان ثبت نام علمی کاربردی 1402همه داوطلبانی که در مهلت مقرر نام نوسی کرده اند، در صورت نیاز می توانند اطلاعات ورودی خود را ویرایش نمایند و حتی امکان جابه جایی و تغییر اولویت کدرشته محل های انتخابی یا حذف اصافه کردن کدرشته محل جدید را خواهند داشت. 

 

مشاوره زمان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳

چنانچه قصد شرکت در ثبت نام بدون آزمون علمی‌کاربردی را دارید، بایستی بدانید که آیا طبق دفترچه راهنما شرایط شرکت را دارید و یا به اصطلاح واجد شرایط می باشید یا خیر.

برای اطلاع از شرایط نام نویسی دانشگاه های علمی‌کاربردی و البته اطلاع از کد رشته محل های ارائه شده باید دفترچه راهنما منتشر شده از سایت سازمان سنجش را به دقت مطالعه کنید.

شما متقاضیان عزیز می توانید برای دریافت پاسخ سوالاتتان و همینطور دریافت مشاوره در زمینه شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و چینش الویت ها با مشاوران مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار

16 بهمن 1402: ثبت نام بدون آزمون دوره کاردانی از امروز 16 بهمن آغاز شده و تا 21 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت.

14 بهمن 1402: ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته از امروز 14 بهمن آغاز شده و تا 18 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت.

 

سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی بهمن ماه نیز در مقاطع تحصیلی مختلف دانشجو می پذیرد؟

بله، دانشگاه‌های علمی‌کاربردی به منظور ثبت نام جاماندگان از ورودی مهر ماه، در بهمن ماه نیز در مثاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو جذب می نماید.

ثبت نام دانشگاه‌ها در چه تاریخی انجام می شود؟

زمان ثبت نام علمی کاربردی 1403 در نیمسال اول مرداد ماه و نیمسال دوم در دی ماه می باشد.

معمولا بازه زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چند روزه است؟

معمولا برای ثبت نام یک بازه زمانی یک هفته ای در نظر گرفته می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫40 دیدگاه ها

  1. سلام میشه دو سال کاردانی رو دانشگاه آزاد خوند و بعد از آن برای لیسانس بریم علمی کاربردی ثبت نام کنیم و ادامه تحصیل رو اونجا داد

    1. سلام بله می توانید پس از دریافت مدرک کاردانی در زمان ثبت نام علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپویسته نام نویسی کنید.

  2. سلام
    من دانشجو الکترونیک عمومی کاردانی دولتی هستم ۳ترم خوندم میتونم برای مهر ۱۴۰۲ برای علمی کاربردی ثبت نام کنم؟ یعنی تغییر رشته بدم برای مهر ماه ۱۴۰۲

  3. سلام وقتتون بخیر.
    تو دانشگاه علمی کاربردی هم مثل دانشگاه آزاد امکانش هست به بعد از تایم مشخص شده برا ثبت نام ، حضوری بریم و ثبت نام کنیم؟؟

    1. سلام طبق مصوبه وزارت علوم ثبت نام فقط به صورت اینترنتی می باشد و شما می توانیم در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی خود را انجام دهید.

  4. سلام وقت بخیر من ترم ۶ کارشناسی پیوسته هستم مدرک معادل دارم میتوانم کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنم؟

    1. سلام کوروش گرامی
      زمن ثبت نام علمی کاربردی نیمسال ذوم به پایان رسیده شما می توانید در نوبت ثبت نام نمیسال اول مهر ماه ۱۴۰۲ شرکت کنید.

  5. سلام
    وقت بخیر
    کاردانی رشته هنر دارم ایا می تونم لیسانس رشته کتابداری رو از دانشگاه علمی کاربردی رو بخونم؟
    برای ورودی سال ١٤٠٢ باید کی ثبت نام کنم؟
    مرسی

  6. سلام وقتتون بخیر.
    من مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خوندم. و ارشد دانشگاه سراسری رورانه خوندم. امکانش هست بتونم توی یک رشته دیگه با مدرک کاردانی که دارم کنکور (کاردانی به کارشناسی) امتحان بدم؟
    ممنونم

    1. سلام بله
      می توانید در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در رشته مورد نظر ثبت نام کنید.

  7. سلام
    ببخشید میخواستم بپرسم که تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ۱۴۰۲ مقطع کاردانی کی هست؟

    1. سلام طبق آخرین خبرها زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ در اوایل شهریور ماه می باشد.

  8. سلام
    .ببخشید میخواستم بپرسم که تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ۱۴۰۲ مقطع کاردانی کی هست؟

  9. دانشگاهو دو روز دیگه تمدید کنید اخه چراااااا همش تو تعطیلات این دانشگاهو میزارید ؟ دو روز دیگم تمدید کنید ی کم دانشجو جذب کنید مگه از پول بدتون میاد

  10. سلام وقتتون بخیر ببخشید میخواستم بدونم چه زمانی لیست پذیرفته شده هارو برای ورودی مهرماه درمقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام میشه جواب بدین ممنون میشم.

    1. سلام در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سایت سنجش می توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

  11. سلام من دیپلم طراحی دوخت دارم میتونم بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی رشته خودم رو ادامه بدم

  12. سلام خسته نباشید
    بنده دیپلم کار دانش عمران نظام قدیم دارم آیا میتونم
    در مقطع کاردانی در رشته کامپیوتر (یا هر رشته مربوط به کامپیوتر) ادامه تحصیل بدم؟

    و اینکه اگر شرایط ثبت نام دارم دقیقاً کی و کجا باید ثبت نام کنم؟(برای ورودی نیم سال دوم بهمن )
    ممنون میشم پاسخ بدین 🙏

    1. سلام
      زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم احتمالا در اوایل دی ماه انجام شود.
      به محض اعلام در متن مقاله و کانال تلگرام دانتل کو اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  13. سلام وقت بخیر، من درس افتاده دارم و بهمن قراره امتحانشو بدم، الان واسه ورودی بهمن آیا میتونم ثبت نام دانشگاه بکنم یا ن باید امتحانارو پاس کنم و ثبت نام میفته سال بعد!؟ اگر بخوام ثبت نام کنم وقتی هنوز معدلم تکمیل نیست باید چه نمره یی قرار بدم؟

    1. سلام در صورت قبولی در امتحانات می توانید در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنید. در غیر اینصورت مجاز به ثبت نام نمی باشید و قبولی شما لغو خواهد شد.
      آخرین معدل کسب شده خود را وارد کنید.

      1. سلام وقتتون بخیر باشه برا امسال یعنی ۱۴۰۲ تا کی باید منتظر باز شدن سایت واسه ثبت نام کاردانی ترم بهمن باشیم داخل سایت زده اوایل دی ولی هنوز که خبری نیست یعنی ممکنه ثبت نامی صورت نگیره؟

    1. سلام تاکنون زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده .
      به محض اعلام در این مقاله و کانال تلگرام اخبار تحصیلی دانتل کو اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  14. سلام من قبلا کاردانی نرم افزار علمی کاربردی گرفتم ولی ب دلیل مسافت نتونستم مدرکم بگیرم و تازه اقدام کردم و گفتن ک دوماه زمان میبره مدرکم آماده بشه من الان میتونم ثبت نام کنم معدلم رونمیدونم ممنون راهنمایی کنید

    1. سلام در صورتی که تاریخ فارغ التحصیلی شما حداکثر تا 30 دی ماه 1402 می باشد بله می توانید درغیر این صورت خیر اجازه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره