دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org پرداخت می شود و مبلغ آن توسط دا‌نشگاه آ‌زاد تعیین می شود. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که ثبت‌نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد مستلزم خرید کارت اعتباری می‌باشد و بایستی پیش از انتخاب رشته آن را در سایت دانشگاه‌آزاد پرداخت کنید. در ادامه این مطلب به بررسی مبلغ و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 می‌پردازیم.

 

میزان هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، به صورت بدون کنکور در اکثر رشته ها، اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. هر داوطلب برای ثبت‌نام نیاز به شناسه و رمز عبور دارد که در کارت اعتباری هر مقطع درج شده است. مبلغ خرید کارت اعتباری و هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ را در ادامه قرار داده ایم.

میزان هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد در سال گذشته مبلغ ۱۷۱ هزار تومان بود.
داوطلبان گرامی برای انحام کامل فرآیند انتخاب رشته و اولویت بندی کدرشته محل های انتخابی می توانید با مشاوران مرکز دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

همانطور که می‌دانید پذیرش دانشجو در دو نوبت تیر و بهمن برگزار می‌شود. در هر یک از این دو دوره داوطلبان باید هزینه خرید کارت را پرداخت کنند. به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام و انتخاب رشته در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی در مرداد ماه می باشد.

داوطلبان گرامی حتما توصیه می کنیم پیش از انجام فرآیند انتخاب رشته و نام نویسی مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید. البته شما می توانید برای اطلاع از شرایط لازم با مشاوران مرکز دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

نحوه پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ را دارند، می‌توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و شناسه و رمز عبور مندرج در کارت اعتباری خود را دریافت کنن

1️⃣ در وهله اول باید وارد سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” شوید.

2️⃣ بر روی گزینه ” ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول سال 1403 ” کلیک کنید.

azmoon.org

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

 

خرید کارت اعتباری

3️⃣ در صفحه ایجاد شده بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک کنید تا وارد مراحل پرداخت هزینه بدون کنکور آزاد ۱۴۰۳ شوید.

خرید کارت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

4️⃣ در صفحه پیش رو تمامی نکات را به دقت مطالعه کرده و بر روی گزینه ” ادامه ” کلیک کنید.

ادامه

5️⃣ پس از کلیک بر روی گزینه ادامه، صفحه ای برایتان ایجاد می شود که باید از بین گزینه های ” کارشناسی پیوسته” ، “ کارشناسی ناپیوسته ” ، ” کاردانی پیوسته “ و ” کاردانی ناپیوسته ” مقطع مود نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

هنگام خرید کارت اعتباری به گروه آزمایشی و نوع نظام آموزشی دقت کنند چرا که در صورت خرید کارت اعتباری اشتباه، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت و باید مجدد کارت دیگری تهیه کنند.
.

6️⃣ پس از انتخاب مقطع مورد نظرتان، یک فرم برایتان نمایش داده می‌شود که باید نسبت به تکمیل آن اقدام کنید و در نهایت بر روی گزینه “ ثبت اطلاعات و نهایی نمودن خرید ” کلیک کنید.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

اطلاعات

7️⃣در نهایت پس از اینکه داوطلبان مشخصات خود را بطور کامل و صحیح وارد کردند، در مرحله بعد درگاه پرداخت الکترونیکی انتقال داده می شوند که باید نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ اقدام کنند.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

8️⃣ در نهایت پس از پرداخت یک شماره سریال 12 رقمی در اختیار شما قرار داده می شود و با استفاده از آن می توانید نام نویسی خود را انجام دهید.

❌❌ در مطلب بالا نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را به صورت تصویری شرح دادیم. برای مطالعه راهنما تصویری دیگر مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

مشاوره نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌آزاد در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن انجام می‌شود. متقاضیان می‌تواند در تاریخ مشخص شده نسبت به ثبت‌نام در هر یک از این دو نیمسال اقدام کنند. برای ثبت‌نام در هر یک از دو نیمسال تحصیلی باید هزینه بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 پرداخت شود. برای اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

در مطلب بالا سعی ما در جهت پیرامون زمان و نحوه خرید کارت اعتباری ارائه کردیم. داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال و برای دریافت اطلاعات در مورد موضوع نام‌نویسی می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. چه زمانی باید هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ را پرداخت کرد؟

    پرداخت هزینه هم زمان با زمان شروع ثبت‌نام می‌باشد. تاریخ دقیق ثبت‌نام هنوز مشخص نشده است. به محض انتشار این مطلب بروزرسانی می‌شود.

  2. هزینه ثبت نام چه مبلغی می باشد؟

    در زمان آغاز نام نویسی بدون آزمون دانشگاه آزاد این مبلغ تعیین می‌شود.

  3. چگونه می توان هزینه نام نویسی را پرداخت کرد؟

    پرداخت هزینه به صورت اینترنتی از طریق کارت بانکی در سایت دانشگاه آزاد azmoon.org انجام می‌گیرد.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫7 دیدگاه ها

  1. عرض سلام و احترام خدمت شما
    هزینه ثبت‌نام در مقطع کارشناسی رشته‌های علوم سیاسی و اقتصاد در دانشگاه آزاد بدون کنکور و همچنین با کنکور، چقدر است؟
    ممنون مي‌شوم که راهنمایی کنین.

    1. با توجه به اطلاعیه دانشگاه شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم سیاسی در حدود 3 میلیون تومان در ترم می باشد

  2. سلام وقت بخیر. برای ثبت‌نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به تاریخ دقیق فارغ التحصیلی نیاز است؟ و اینکه برای انتخاب رشته در دو گروه آزمایشی باید بعد از انجام دادن یک انتخاب رشته . به صفحه اصلی برگردیم‌و مجددا همه مراحل رو تکرار کنیم؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله تاریخ فارغ التحصیلی مهم می باشد و داوطلب باید در مزان نام نویسی در دانشگاه فارغ التحصیل شده باشد.
      برای شرکت در دو گروه آزمایشی باید هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را ۲ بار خریداری کرده و تمامی مراحل نام نویسی را ۲ بار انجام دهید.

    1. سلام و وقت به خیر
      اگر منطور بدون کنکور هست بله میشه از طریق استعداد درخشان (معدل) دانشگاه ازاد رفت

  3. سلام وقتتون بخیر .اینک من می‌خوام برم دانشگاه رشت و میخواستم بدونم هزینه رشته روانشناسی برای دانشگاه آزاد چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره