دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ در نیمسال اول در مرداد ماه و  نیمسال دوم در دی ماه آغاز می‌شود. پذیرش در رشته‌های بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی داوطلبان و در واقع معدل کتبی مقطع قبلی برای تمامی دوره‌ها می‌باشد. از آنجایی که داوطلبانی موفق به ثبت نام و انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد خواهند شد که در زمان‌های مقرر در سایت سنجش و پذیرش و دانشگاه آزاد اقدام کنند، در این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403 ارائه داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانشگاه ازاد به منظور ایجاد فرصتی برای این دسته از داوطلبان و تمامی کسانی که قصد ورود به دانشگاه را به صورت بدون آزمون دارند، دو بار در سال اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون می نماید. تمامی داوطلبان می توانند در نیمسال اول و مهر و یا در نیمسال دوم و بهمن در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت دقیق در سال جاری هنوز مشخص نشده است. به همین منظور در جدول زیر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف در سال گذشته را گردآوری کرده ایم.

مقطع تحصیلی مهلت ثبت نام نیمسال اول (مهر) مهلت ثبت نام نیمسال دوم (بهمن)
کاردانی پیوسته تیر ماه ۱۴۰۳  بهمن 1403
کاردانی ناپیوسته اواخر مرداد ماه ۱۴۰۳ بهمن 1403
کارشناسی پیوسته اواخر مرداد ۱۴۰۳  بهمن 1403
کارشناسی ناپیوسته  تیر ماه ۱۴۰۳ بهمن 1403

برای ثبت‌نام هر کدام از این دو نیمسال تحصیلی، متقاضیان بایستی در تاریخ های اعلام شده، با مراجعه به سایت azmoon.iau.ir نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه به زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳ در دو نیمسال تحصیلی اشاره کرده ایم.

❌❌ داوطلبان گرامی برای مطالعه راهنما ثبت نام حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید تا از تمامی شرایط و شانس قبولی خود در دانشگاه مورد علاقه خود مطلع شوید.

حتما بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 1403

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نمیسال اول مهر ماه در هر یک از مقاطع مختلف توسط این سازمان به صورت جداگانه اعلام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ir می توانند فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند و شانس خود را برای پذیرش بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی امتحان کنند. 

در سال گذشته ثبت‌نام ورودی مهرماه را در اواخر مرداد ماه آغاز شد و داوطلبان از این تاریخ به مدت یک ماه با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانستند ثبت نام خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام دهند.

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته در مهر ماه معمولا در مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان می توانند در مرداد یا شهریور به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و نام نویسی خود در این مقطع را انجام دهند. 

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپوسته

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال اول معمولا به صورت همزمان با انتخاب رشته با آزمون می باشد. داوطلبان این مقاطع می توانند در زمان تعیین شده برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری اقدام به نام نویسی در سایت دانشگاه آزاد نمایند. 

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی ناپوسته

متقاضایان مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانند در زمان تعیین شده نسبت به نام نویسی و تکمیل فرم انتخاب رشته خود در سایت دانشگاه آزاد اقدام کنند. هنوز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته دقیقا اعلام نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید.

 

زمان کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام بدون بهمن ماه ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی بهمن ماه نیز دانشجو می پذیرد. آن دسته از متثاضیانی که به هر دلیلی در پذیرش مهر ماه موفق به نام نویسی یا پذیرش در دانشگاه نشده اند می توانند در پذیرش نیمسال دوم بهمن ماه دانشگاه آزاد شرکت نماید. البته دانشجویان مشغول به تحصیل نیز می توانند در صورت تمایل در دوره ثبت‌نام نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ تا کنون اعلام نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نام نویسی در این دوره نیز به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت azmoon.org می توانند نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

سال گذشته ثبت نام دوره بهمن ماه با تاخیر در اوایل بهمن ماه انجام گرفت. تا کنون زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به صورت دقیق اعلام نشده است. پیش بینی می کنیم این بازه زمانی در اوایل بهمن ماه باشد. به محض اعلام تاریخ دقیق در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 

هر ساله دانشگاه آزاد در مقطع در کاردانی ترم بهمن ماه به صورت اینترنتی اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در حال حاضر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته ۱۴۰۳ مشخص نشده است. با توجه به روند سال های گذشته انتظار می رود که ثبت نام این مقطع در آذر ماه شروع شود. 

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپوسته

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال بهمن ماه در دو مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته معمولا به صورت همزمان می باشد. سال گذشته ثبت نام این دو مقطع در ماه آذر انجام شد. انتظار می رود که در سال جاری نیز زمان ثبت بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل بهمن ماه انجام گیرد.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپوسته

ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته در ترم بهمن ماه دانشگاه آزاد نیز هر ساله به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از ۸ تا ۱۲ بهمن بود که انتظار می رود طبق رویه ثبت‌نام سال جاری نیز در بهمن ماه انجام گیرد.

 

آخرین زمان بدون کنکور دانشگاه آزاد و ویرایش فرم

هر ساله دانشگاه آزاد پس از پایان زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهلت نام نویسی را برای چند روز دیگر تمدید می کند. آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی از ثبت‌نام جا مانده‌اند، می توانند نام نویسی خود را در تمدید مهلت بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهند.

ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین تمدید مهلت امکان پذیر خواهد بود. در این تمدید مهلت نام نویسی نیز داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند نیز می توانند اطلاعات وارد کرده و رشته‌های انتخابی را نیز ویرایش کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

زمان اعلام نتایج سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

نتایج ثبت‌نام نیز همانند نام نویسی از طریق سایت دانشگاه آزاد و به صورت اینترنتی اعلام می شود. نتایج پس از پایان زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ پس از چند هفته منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت azmoon.iau.ir می‌توانند نتایج سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد را مشاهده کنند. 

 

 

مشاوره تاریخ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

چنانچه در رشته‌های بدون آزمون در دانشگاه پذیرفته شده و ادامه تحصیل دهید، این را بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی به هیچ عنوان عبارت بدون آزمون درج نخواهد گردید. شهریه دانشجویانی که به صورت بدون آزمون وارد دانشگاه شده‌اند، با شهریه پذیرفته شدگان با آزمون در حال تحصیل، تفاوتی نخواهد داشت.

در الویت بندی انتخاب‌ها، توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد به صورت شهریه پرداز است و بایستی در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد پذیرفته شدگان، شهریه یک ترم پرداخت گردد. البته که بهتر است علاقه به رشته‌های انتخابی، محل دانشگاه و مسافت و هزینه‌های دیگر نیز در نظر گرفته شود. 

چنانچه در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تصمیم بر ثبت نام گرفتید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و ضمن دریافت پاسخ سوالاتتان و راهنمایی های لازم، چینش الویت ها و البته ثبت نام اینترنتی دانشگاه ازاد خود را نیز به کمک مشاوران دانتل انجام دهید.

بخوانید: راهنما ثبت نام بدون کنکور

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کدام یک از واحدهای دانشگاه آزاد در رشته های بدون کنکور، پذیرش دانشجو دارند؟

    دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی واحد های خود در سراسر گشور به صورت بدون دانشجو دانشجو می پذیرد.

  2. داوطلبان رشته های بدون آزمون، در چه تاریخی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند؟

    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سوی سازمان دانشگاه آزاد منتشر نگردیده است، اما به تاریخ تقریبی در متن مقاله اشاره کرده ایم.

  3. آیا ثبت نام برای نیمسال دوم و ورودی بهمن ماه نیز انجام می شود؟

    بله، داوطلبانی که موفق به ثبت نام مهرماه نشده باشند، می توانند در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه شرکت نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫12 دیدگاه ها

  1. سلام،حتی اگه تابستان کلا انتخاب رشته نکرده باشیم،میشه برای نیمسال دوم الان ثبت نام کنیم؟

    1. سلام بله ثبت نام ها ارتباطی با همدیگر ندارند.
      در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن شرکت کنید و رشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

  2. سلام
    می تونم با معدل۱۳یا۱۴ رشته تجربی تو رشته عمران دانشگاه آزاد اردبیل درس بخونم؟؟

  3. شرایط بدون کنکور برای کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی وجود نداره؟

  4. شرایط بدون کنکور برای کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی وجود نداره؟ و اینکه شهریه اش ترمی حدودا چقدر در میاد؟

    1. سلام تاکنون زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اعلام نشده است.
      به محض اعلام در این مقاله و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره