مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پایه هفتم و دهم به ترتیب در 1 تیر ماه و 2 تیر ماه برگزار می شود. داوطلبان چند روز پیش از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت my.medu.ir می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. نکته ای که داوطلبان بایستی درنظر داشته باشند؛ این است که این آزمون چه زمانی برگزار می‌شود تا باتوجه به آن برنامه ریزی کنند و به آمادگی خوبی برای شرکت در جلسه آزمون برسند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 می‌پردازیم.

کارت ورود به جلسه تیزهوشان چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت آموزش و پرورش می توانند کارت آزمون خود را دریافت نمایند. برای اطلاع از سایت و راهنما تصویری گام به گام مقاله زیر را مطالعه نمایید.

دریافت کنید: کارت ورود به جلسه تیزهوشان

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

تما‌می متقاضیانی که از طریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد ثبت نام خود را تکمیل کرده اند بایستی زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون حضور داشته باشند. لازمه ورود و شرکت در جلسه آزمون تیز هوشان، کارت ورود به جلسه می‌باشد، به طوری که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را در اختیار نداشته باشند نمی‌توانند در جلسه آزمون شرکت کنند و از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

پایه تحصیلی زمان برگزاری آزمون تیزهوشان
سال 1403 سال گذشته
آزمون ششم به هفتم خرداد ماه 1403 1 تیر ماه 1402 (۹ صبح)
آزمون نهم به دهم خرداد ماه 1403 2 تیر ماه 1402 (۹ صبح)

چند روز پیش از تاریخ آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه ” my.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سمپاد هفتم کارت ورود به جلسه خود را تهییه کنند.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404

داوطلبانی که در زمان ثبت نام شرکت کرده اند و هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کرده اند، باید در آزمون ورودی این مدارس جهت کسب نمره قبولی لازم به رقابت بپردازند. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 – 1404 امسال در اول تیر ماه برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا در خردا ماه می باشد. در صورت اعلام تاریخ دقیق در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

همناگونه که می دانیم سوالات آزمون هفتم فقط به صورت استعداد تحلیلی و سنجش هوش می باشد. لذا داوطلبان نیازی به مطالعه دروس پایه ششم یا قبل تر ندارند. دانش آموزان در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در وهله اول باید استرس خود کنترل کرده و با آرامش کامل به سوالات پاسخ دهند. البته باید به مدت زمان پاسخگویی نیز توجه داشته باشند.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون نهم به دهم شرکت کرده اند. در تاریخ آزمون تیزهوشان نهم به دهم با حضور در جلسه امتحان شانس خود را برای قبولی در این آزمون محک بزنند. داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید هزینه ثبت نام تیزهوشان را در مهلت ثبت نام پرداخت نمایند. 

دانش آموزان از چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 با مراجعه به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی همچون تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان و حوزه حوزه امتحانی درج شده است. داوطلبان نیم ساعت پیش از شروع آزمون باید در محل حضور داشته باشند.

تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم احتمالا در خردا ماه می باشد. در صورت اعلام تاریخ دقیق در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

سوالات آزمون نهم به دهم به دو دسته استعداد تحصیلی (سنجش هوش) و تحصیلی پایه های نهم و هشتم تقسیم بندی می شود. لذا دانش آموزان برای کسب نمره قبولی باید با آمادگی کامل در جلسه امتحان در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حضور داشته باشند. والدین گرامی پیشنهاد می کنیم با توجه به حساس بودن مقاطع متوسه دوم و تاثیر آن در آینده فرزند شما حتما از کارشناسان و متخصصان این حوزه مشاوره بگیرید.

برای ارتباط با کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو و برنامه ریزی اصولی می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

دریافت کارت ورود به جلسه

✅ چنانچه داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند بایستی تمامی مشخصات و مندرجات آن را به دقت بررسی کنند تا با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی آنها هیچگونه تفاوتی نداشته باشد و مطابق با مشخصات هر داوطلب باشد.

❌ چنانچه داوطلبان در کارت ورود به جلسه خود، متوجه مغایرتی با مشخصات خود شدند بایستی قبل از زمان آزمون تیزهوشان 1403 -1404 نسبت به رفع نقص موجود در کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. داوطلبان با توجه به مندرجات کارت ورود به جلسه خود می‌توانند آدرس حوزه ای که بایستی در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در آن حضور داشته باشند را دریافت کنند و از آدرس مکان برگزاری آزمون تیز هوشان مطلع شوند. 

 

مشاوره زمان آزمون تیزهوشان 1403 – 1404

متقاضیان شرکت در آزمون تیز هوشان ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد پایه دهم، مراجعه کنند و ثبت نام خود را در آزمون تیز هوشان نهایی کنند. تمامی این شرکت کنندگان بایستی در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ نیز در جلسه آزمون حضور داشته باشند و البته پیش از حاضر شدن در جلسه کارت ورود به جلسه خود را نیز همراه کنند. 

چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه “ my.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سایت کارت ورود به جلسه خود را تهیه کنند. چنانچه پیرامون تاریخ آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ و نکات مهم جلسه آزمون ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل، با این مرکز تماس بگیرید.

بخوانید: نتایج تیزهوشان

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان آزمون تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه زمانی می باشد؟

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان احتمالا در خرداد ماه می باشد.

آیا شرکت در آزمون دارای شرط معدل می باشد؟

بله، آزمون شرکت در آزمون تیز هوشان نیازمند شرایط مختلفی می باشد که داطلبان باید دارای شرایط باشند.

آیا معدل در آزمون تیز هوشان موثر می باشد؟

خیر، معدل در قبولی دانش آموزان موثر نمی باشد و نمره آزمون فقط محاسبه می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫29 دیدگاه ها

  1. سلام. من معدل کل هشتم 19 و نیم شدم ولی نهم خیلی خوب نبود مشکلی برای ازمون و در صورت قبولی ثبت نام ندارم؟؟؟
    ایا قبل از ازمون تعداد نفراتی که در رشته های مختلف در هر شهر ثبت نام کرده اند اعلام میشه؟؟

  2. سلام
    من کلاس ششمی هستم و می خواستم بدونم مهلت اتمام آزمون تیزهوشان چقدر هست؟
    یعنی چقدرفرصت داریم سوالات آزمون رو حل کنیم؟

    1. سلام
      در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان زمان پاسخگویی به سوالات مربوطه 50 دقیقه می باشد.

  3. سلام عزیز شما باید ترم دوم هشتم بالای ۱۹ باشه و نهمت هم هردو ترم بالای ۱۹ باشن لیکن نمیتونی شرکت کنی

  4. سلام میگم تعداد سوال ها و مقدار زمان ازمون تیزهوشان ششم به هفتم چقدر است .و ساعت چند صبح باید بریم اونجا .؟

  5. سلام.
    من کلاس نهم هستم. میخواستم بدونم وقت آزمون چقدر هست و تعداد سوالات چند تا اند؟

    1. سلام
      زمان آزمون تیزهوشان ۱۲۰ دقیقه می باشد
      تعداد سوالات ۵۰ سوال تحلیلی و ۵۰ سوال استعداد تحصیلی می باشد که مجموعا ۱۰۰ سوال است

    1. تاریخ و ساعت برگزاری آزمون تیزهوشان در کارت ورود به جلسه درج می شود.
      معمولا آزمون ساعت ۹ صبح برگزار میشود.

  6. سلام آزمون رو باید یه روز قبل برید حوزه رو ببینید سوالاتی که شک داریم رو نزنیم نمره منفی داره کارت ورود به جلسه و شناسنامه باید ببریم و نیم ساعت قبل آزمون باید اونجا حضور داشته باشیم چون حوزه رو در هاش رو میبندن و آزمون ششم به هفتم امسال دفترچه 1 ضریب دو شده و هر اشتباه و درست ضرب دو میشه و اینکه ششم به هفتم 90 دقیقه هست تا جایی که میدونم

    1. بستگی به بقیه داره من سال قبل ششم بودم تبریز قبول نشدم البته دخترم . تو تبریز در پسر ها آخرین نفری که از بهترین ناحیه قبول شده بود ۷۲ درصد زده بود و دختر ها ۷۰ درصد که تبریز در کشور رتبه اول شد . ولی تو جاهایی مث تهران ۱۱ درصد هم قبول شده بود . من اگه تو تهران بودم الان تو بهترین ناحیه درس میخوندم 😓😪😪

      1. تو تهران کی گفته 11 درصد قبوله؟دوسال پیش ک من هفتم بدم اخرین قبولی 69 درصد بود و ب خاطر یدرصد قبول نشدم..بعدم تهران از همه جا مدارسش سختگیر تره پس الکی 11 درصد نگو.اون حتما پارتی داشته

  7. سلام من کلاس ششم هستم برای آزمون به تیزهوشان و ثبتنام به دلیل یکسری مشکلات خانوادگی و..جاموندم و شرایط شرکت و آزمون رو باتوجه به نمراتم دارم آیا رای بازمانده ها از آزمون و ثبتنام شرایط خاصی رو دارید ؟!

  8. سلام میخوام بدونم که ، در کلاس ششم زمان برگزاری آزمون تیزهوشان سوالاتش چندتا است ؟
    و مدت زمانش چند دقیقس؟
    باید جای مخصوصی بریم برای ازمون ؟
    کتاب خاصی میخواد ؟

  9. سلام
    من کلاس نهمم و در امتحانات دی ماه تیزهوشان شرکت نکردم میشه بگین چی میشه و بیشتر توضیح بدین؟

    1. سلام
      دی ماه آزمون تیزهوشان نداره
      آزمون فقط خرداد هست که ثبت نامش از اسفند شروع میشه
      من خودم برای منبع از جزوه های خود مدارس تیزهوشان استفاده کردم

  10. سلام خسته نباشید ببخشید من وارد سایت آموزش پرورش شدم که ببینم باز شده یا نه یه خطا می‌نویسه که مهلت ثبت نام تمام شده است.حالا سوال من این است که در ۱۵ فروردین هم اگر بشه دیگه نمیتونم ثبت نام کنیم؟

  11. سلام من در کلاس هشتم هستم و معدلم شده ۱۸.۹۰ می‌خوام بدونم که من میتونم در آزمون تیزهوشان شرکت کنم

  12. سلام خیته نباشید
    من معدل تکوینی پایه هشتمم ۲۰ معدل پایانی ۱۸.۹۱ و معدل نوبت دوم ۱۹.۷۹ شد طبق بخشنامه ازمون ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ من شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان رو دارم؟

  13. سلام ببخشید میخواستم بگم که چطوری برای ازمون تیزهوشان برای بخش تحلیلی نهم بهدهم اماده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره