مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای دسته ای از داوطلبان که قصد دارند در آزمون تیزهوشان مقاطع تحصیلی پایه هفتم و دهم شرکت کنند، حائز اهمیت می باشد. چراکه دفترچه راهنما اطلاعات کاملی از زمان ثبت نام تیزهوشان شرایط شرکت در این آزمون، نحوه ثبت نام و … را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. تمامی متقاضیان آزمون تیزهوشان بایستی برای دریافت دفترچه‌ی نامبرده به سایت مرکز سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان مراجعه کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 ارائه کرده ایم.

ثبت‌نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم از امروز ۱۸ فروردین ماه آغاز شد و تا ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت.
والدین گرامی جهت انجام تمامی مراحل نام نویسی و شرکت فرزند شما در آزمون می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت یک فایل می باشد و همه متقاضیان پیش از ثبت نام باید به صورت کامل آن را مطالعه کنند. تاکنون لینک دریافت دفترچه‌ی راهنما در سایت نامبرده فعال نشده است. در لینک زیر فایل دفترچه‌ی سال گذشته را قرار داده ایم. به محض انتشار دفترچه‌ی سال جدید در این قسمت برای دانلود قرار خواهیم داد.

متقاضیان می توانند به سامانه مای مدیو مدارس به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir نیز مراجعه کنند. سپس با مراجعه به پرتال خود از طریق لینک ثبت نام آزمون استعداد های درخشان مراحل نام نویس خود را تکمیل کنند. داوطلبان پس از ورود به سایت آزمون تیزهوشان بایستی که برای ورود به پورتال دانش آموزی خود کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنند تا بتوانند دفترچه‌ی آزمون تیزهوشان را دریافت کنند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404

 اولین قدم در راستای ثبت نام در آزمون مطالعه کامل و دقیق دفترچه‌ی راهنما می باشد. متقاضیان می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در صورتی که واجد الشرایط بودند در بازه های زمانی اعلام شده به سایت استعداد های درخشان مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از ۱۸ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

 

زمان ثبت نام آزمون

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ششم به هفتم و آزمون نهم به دهم را دارند باید در تاریخ های اعلامی در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 نسبت به نام نویسی در آزمون های تیزهوشان اقدام کنند. در سال گذشته داوطلبان توانستند ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خود را در 18 لغایت 28 فروردین 1403 انجام دهند.

لازم است اشاره کنیم پس از اتمام مهلت ثبت نام، داوطلبان نمی‌توانند در رابطه با ثبت نام اقدامی کنند و حتما باید در زمان‌های اعلام شده، ثبت نام به موقع خود را انجام دهند. به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان را قرار خواهیم داد.

 

شرایط و ضوابط ثبت نام 

از جمله موارد درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 شرایط و ضوابط ثبت نام می باشد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره شده است : 

✅دانش آموز بایستی تابعیت ایرانی داشته باشد و ثبت نام دانش آموزان غیر ایرانی با شرایط خاصی امکان پذیر است.

✅متقاضیان بایستی در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی و نهم موتسطه اول باشند.

✅طبق دفترچه آزمون تیزهوشان دانش آموز بایستی کلیه دروس خود را در پایه پنجم و ششم ابتدایی با مقیاس خیلی خوب گذرانده باشد.

✅داشتن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنج و ششم ابتدایی خیلی مهم است اما اگر داوطلبی حداکثر در یک درس نیز نمره خوب داشته باشد، موردی نخواهد داشت.

✅طبق دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان داوطلبان آزمون نهم به دهم بایستی دارای معدل سالانه بالای 19 در مقطع هشتم باشند. 

در نظر داشته باشید که ظرفیت پذیرش در مدارس سمپاد و نمونه دولتی مشخص نیست و با توجه به عوامل مختلفی شامل مناطق تحت پوشش، بر اساس پیش پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش استان و در صورت تایید مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان مشخص می گردد.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج

با توجه به زمانبندی مشخص شده دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در فاصله زمانی چند ماهه از نام نویسی، آزمون تیزهوشان برگزار می شود و داوطلبان باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در آزمون شرکت کنند. نتایج این آزمون نیز پس از چندین هفته از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود و داوطبان می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

تاکنون زمان برگزاری آزمون ششم به هفتم در 31 خرداد و نهم به دهم در 1 تیر ماه ۱۴۰۳ می باشد.

 

مشاوره دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

نکته ای که بایستی تمامی متقاضیان آزمون تیزهوشان در مقاطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم بدان توجه داشته باشند این است که لینک دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 در زمان شروع مهلت نام نویسی فعال می شود. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان کلیک کنید.

با توجه به اینکه تاکنون زمان ثبت نام در آزمون در مقاطع تحصیلی هفتم و دهم مشخص نمی باشد، شما عزیزان می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل استفاده کنید و با صرف زمان و هزینه کم از مجرب ترین مشاوران کشور اخبار لحظه ای پیرامون زمان ثبت نام را دریافت نمایید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در قسمت سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را چگونه می توان دانلود کرد؟

    در متن مقاله دفترچه آزمون تیزهوشان سال جدید را برای دانلود قرار داده ایم.

  2. دفترچه ثبت نام تیزهوشان چه زمانی منتشر می گردد؟

    دفترچه راهنما پیش از مهلت ثبت نام از طرریق سایت مربوطه منتشر می شود

  3. متقاضیان آزمون تیزهوشان نهم به دهم چگونه بایستی مراحل ثبت نام خود را طی کنند؟

    متقاضیان آزمون نهم به دهم بایستی جهت تکمیل مراحل نام نویسی به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره