وبلاگ دانتل

ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه‌های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید. علاقه مندان در مهلت تعیین شدخ با مراجعه به سایت مای مدیو می توانند ثبت نام خود را جهت شرکت در آزمون تکمیل نمایند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان‌ها برگزار می شود. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404 ارائه خواهیم داد.

 

ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. چنانچه متقاضی شرکت در این آزمون می باشد حتما پیش از اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل حتما مقاله راهنما جامع زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما ثبت نام تیزهوشان 

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل 1403 – 1404

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است. محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. داوطلبان نیازی به مطالعه کتاب های درسی پایه های ششم و پنجم ندارند.

بنابراین دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در پایه ششم به هفتم، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام تیزهوشان اردبیل در پایه نهم به دهم نیز همراه با دیگر شهرها به صورت کشوری از طریق سایت آموزش پرورش به آدرس my.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان با مراجعه به این سایت می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود. در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم در فرودین ماه آغاز می‌شود. معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه my.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. 

در مقاله زیر زمان ثبت نام تیزهوشان اردبیل را قرار داده ایم. برای اطلاع از زمان ثبت نام تیزهوشان بر روی عبارت کلیک کنید.

در سال گذشته مهلت ثبت نام تیزهوشان اردبیل در اواسط فروردین ماه بوده و برای سال آینده نیز پیش بینی می‌شود که فروردین، لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل در سایت مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام مدارس تیزهوشان اردبیل را انجام دهید. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیزهوشان اردبیل

با دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.

 

سایت ثبت نام تیزهوشان اردبیل

سایت ثبت نام تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام تیزهوشان اردبیل از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود. دانش آموزان نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به این سایت مراجعه نمایند.

 

راهنما ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404

 در ادامه نحوه ثبت نام تیزهوشان را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل باید به سایت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.

برای ورود مستقیم بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ در کادر های زیر نقش دانش آموز را انتخاب کنید. سپس کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه خود را وارد کنید. (دانش آموزان اتباع باید کد فراگیر و تاریخ تولد شمسی خود را وارد نمایند.)

ثبت نام تیزهوشان استانی ۲

3️⃣ در پایین صحفه برای ورود به ثبت نام تیزهوشان اردبیل بر روی گزینه ” آزمون سمپاد ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ثبت نام در صحفه جدید کلیک کنید. البته در این بخش می توانید دفترچه راهنما را نیز مطالعه کنید. این دفترچه شرایط لازم که در این مقاله قرار داده شده است ذکر شده است. 

5️⃣ فرم مربوط به ثبت نام به صورت کامل صحیح تکیمل نمایید. توجه کنید در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه امکان دارد از آزمون حذف شوید لذا موارد را به صورت کاملا صحیح وادر کنید. البته می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو تماس بگیرید. 

6️⃣ در این مرحله ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تیک گزینه “ اینجانب تمامی بندهای قوانین و مقررات ثبت نام آزمون را مطالعه نموده ام و آن را می پذیرم ” را فعال کرده و بر روی تایید کلیک کنید.

7️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان است. ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

8️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ حتما رسید و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

ثبت نام تیزهوشان استانی ۲

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام تیزهوشان اردبیل کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان نیز، در تاریخ های زیر است :

✅دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

مدارس تیز هوشان از پرطرفدارین مدارس کشور می باشد که لحاظ علمی و آموزشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. با توجه به این تفاسیر دانش آموزان برای ثبت نام تیزهوشان اردبیل و قبولی در این آزمون و ادامه تحصیل در این مدارس باید آمادگی لازم و کافی را داشته باشند. اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان کتب درسی پایه‌های مختلف می‌باشد. البته دانش آموزان برای کسب تسلط بیشتر می‌توانند در کتب کمک آموزشی موجود در بازار استفاده کنند. برای اطلاع از بهترین منابع آزمون تیزهوشان کلیک کنید.

چنانچه قصد شرکت و ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل را دارید برای برنامه ریزی و راهنما انحام مراحل نام نویسی در سایت پادا می توانید با کارشناسی مجموعه دانتل تماس گرفته، تا شما را در این راه یاری دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان اردبیل 1403 – 1404 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام تیزهوشان اردبیل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در چه تاریخی است؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان اردبیل ششم به هفتم و نهم به دهم معمولا در فروردین ماه انجام می شود.

برای ثبت نام تیزهوشان اردبیل باید به کدام سایت مراجعه کنیم؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام در چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام منتشر خواهد شد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره