مدارستیزهوشان و نمونه دولتی

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ توسط سازمان استعداد درخشان مشخص خواهد شد. سازمان ملی پرورش استعداد درخشان که هرسال برای شناسایی دانش آموزان با استعداد و برتر اقدام به برگزاری آزمون تیز هوشان می‌کند، در این مسیر برای تامین هزینه‌های موردنیاز برای برگزاری این آزمون، از تمامی شرکت کنندگان مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام تیزهوشان دریافت می‌کند. به همین منظور در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون پرداخت هزینه ثبت آزمون نام تیزهوشان 1403- 1404 می‌پردازیم.

 

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

بنابراین داوطلبان ابتدا بایستی ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند و سپس در مرحله بعدی از طریق درگاه اینترنتی، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر مقطع اقدام کنند. تمامی متقاضیان بایستی به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه کرده و پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، در مرحله ای جداگانه مبلغ مربوط به ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس تیز هوشان را پرداخت کنند.

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان در سال گذرشته مبلغ 70 هزارتومان بود. به محض اعلام هزینه نام نویسی سال جاری در این بخش اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در سال جاری نیز، لینک مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در فروردین ماه فعال شده و داوطلبان می‌توانند این مبلغ را پرداخت کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کنند. میزان این هزینه برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان یا سمپاد در دفترچه راهنما مشخص می‌شود.

 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1403 – 1404

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 – 1404 برای هر دو پایه نهم و هفتم همزمان با شروع نام نویسی در سایت می‌باشد.

طبق اطلاعیه سازمان استعدادهای درخشان داوطلبان در فروردین ماه با مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می توانند فرآیند نام نویسی خود را آغاز کرده و هزینه ثبت نام آزمون تیرهوشان را از طریق کارت بانکی عضو شبکه شتاب واریز کنند. مبلغ ثبت نام آزمون سال گذشته ۷۰ هزار تومان بود و در سال جدید با افزایش قیمت همراه خواهد بود. 

زمان ثبت نام آزمون تیز هوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در فروردین ماه می باشد.

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

با توجه به تغییرات اعمالی، ثبت‌نام آزمون مدارس تیز هوشان از امسال از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir انجام می گیرد. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به این سایت می توانند هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را پرداخت کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. 

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان

داوطلبانی که ثبت‌نام اولیه خود را در آزمون ورودی مدارس تیز هوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام داده اند و قصد پرداخت مبلغ برای قطعی کردن ثبت‌نام خود را دارند، کافیست طبق مراحل زیر پیش بروند و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را پرداخت کنند. لازم به ذکر است پرداخت هزینه برای هر دو مقطع به صورت اینترنتی بوده و از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون ممکن است.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

راهنما تصویری

1️⃣ به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ” my.medu.ir ” مراجعه کنید.

جهت ورود مستقیم به سایت بر روی لینک کلیک کنید. 

2️⃣ در این مرحله نام کاربری و رمز عبور خود که شماه شناسنامه و سریال شناسنامه می‌باشد را وارد کنید.

🔴دانش آزمون اتباع غیرایرانی باید کد اتباع و تاریخ تولد شمسی خود را وارد کنند.

3️⃣ بر روی گزینه ” آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان ” کلیک کنید.

4️⃣ فرم ثبت نام را به صورت کامل پر و تمامی اطلاعات لازم در کادرهای مربوطه را وارد کنید.

5️⃣ از طریق کارت بانکی خود هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را پرداخت کنید. توجه داشته باشید فرآیند ثبت‌نام پس از پرداخت هزینه تکمیل می شود در غیر این صورت اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

چنانچه تمامی مراحل را به صورت کامل طی کنید، سیستم به شما یک کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان که به منزله اتمام مراحل ثبت‌نام می‌باشد را در اخیتار شما خواهد گذاشت. بایستی آن را تا پایان آزمون نزد خود نگه دارید. 

 

مشکلات پرداخت هزینه آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404

در صورت روبرو شدن با هر گونه مشکل در انجام فرایند پرداخت مبلغ ثبت‌نام تیز هوشان به موارد زیر حتما توجه نمایید.

✅ چنانچه در زمان ورود به سامانه با خطای ” مشخصات شما اشتباه است ” برخورد کردید به مدرسه یا آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه نمایید. 

✅پس از پر کردن فرم ثبت‌نام بر روی گزینه پرداخت هزینه کلیک نمایید. 

✅ بعد از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان حتما رسید و کد پیگیری ثبت‌نام خود را ذخیره کنید تا در مرحله دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان با مشکل روبرو نشوید

✅لطفا فرایند ثبت‌نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ خود را در روز های اول نام نویسی انجام دهید. در صورت هرگونه مشکل در زمینه ثبت نام در آزمون می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

تفاوت هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

ممکن است با توجه به مشاهده لینک های مجزا برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم این سوال برای داوطلبان به وجود بیاید که آیا هزینه ثبت نام و یا نحوه پرداخت این دو آزمون با یکدیگر تفاوتی دارند یا خیر.

در پاسخ باید گفت که خیر هزینه ثبت نام و نحوه پرداخت هزینه در سایت my.medu.ir برای هر دو آزمون کاملا یکسان می‌باشد. تنها لازم است که در هنگام ثبت نام بر روی لینک مربوط به آزمون مورد نظر خود کلیک کنید تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید. 

 

مشاوره شرکت در آزمون استعدادهای درخشان

آن دسته از داوطلبانی که نام نویسی خود در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش را تکیمل کرده و هزینه ثبت نام تیزهوشان را پرداخت کرده اند، مجاز به شرکت در آزمون می باشد. آزمون ورودی پایه هفتم و پایه دهم احتمالا مانند سال گذشته در تیر ماه برگزار خواهد شد.

داوطلبان یک هفته پیش از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت my.medu.ir می توانند کارت شرکت در آزمون دریافت کرده و همراه با مدارک شناسایی و مداد و … در جلسه آزمون حضور یابند. مرکز مشاور تحصیلی دانتل کو آماده پاسخگویی به سوالات شما داوطلبان و والدین گرامی می باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مرکز و اطلاع از نحوه پرداخت هزیه ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. هزینه ثبت‌نام آزمون مدارس تیزهوشان 1403 – 1404 چه مقدار می باشد؟

    هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان در سال جاری هنوز مشخص نشده است. این مبلغ سال گذشته ۷۰ هزار تومان تعیین شده بود که در سال جاری افزایش خواهد داشت.

  2. آیا ثبت نام آزمون ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت است؟

    خیر هزینه ثبت نام تیزهوشان در آزمون های پایه هفتم و پایه نهم یکسان می باشد.

  3. زمان ثبت نام در آزمون چه تاریخی می باشد؟

    زمان ثبت نام هنوز به طور دقیق مشخص نشده اما احتمالا مانند سال گذشته در فروردین ماه خواهد بود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره